Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Volgens mij is 't wel strafbaar want je lokt bepaald gedrag uit; schending van openbare orde of aanzet tot aanstotend gedrag (geluidsoverlast voor sommige) hoe je 't ook noemen wil'
Maar ja, denk niet dat je echt vervolg' zal worden een agent zal hoogstens iets als; 'eej, doe da' 's thuis' zeggen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ok, sex in t openbaar. Laat t toch als niemand er last van heeft. Ik heb ook wel eens meerdere keren sex gehad in het bos, maar daar had niemand last van.. Ook niemand die t kon zien dus.. Tuurlijk als iedereen t kan zien etc, dan vind ik t te ver gaan.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maarja "seks in het openbaar is alleen toegestaan, mits er niet meer dan 2 mensen, die niet bij de daad betrokken zijn, op dezelfde hectare zijn als diegene die de seksuele daad verrichten" huhu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het is goed dat sex in het openbaar verboden is. Als het ergens in het bos is, of ergens in een auto snachts op een parkeerplaats is het geen probleem, dan pakken ze je toch niet. Maar ik wil me nu niet voorstellen dat een stelletje lekker zit te neuken voor een peuterspeelzaal ofzo
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
indonesie. Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Stel dat je samen met je lief in de open natuur (in de bosjes van een recreatie-oord, in een bos, op een plek waarvan je denkt dat er niemand komt etc.) of op een andere openbare plek (vliegtuig, trein, achterin de bus
![]() ![]() Celstraf lijkt me een beetje overdone, maar dat weet ik verder niet. Zelf heb ik meerdere keren ge-buitensext ![]() Zoenen alleen en hand in hand lopen lijkt me niet echt strafbaar....tenzij je elkaar echt helemaal aan het aflebberen bent of zo en je in een gebied bevindt waar het aanstootgevend wordt gevonden dat je zo bezig bent, bijv. in een kerk, in een kinderbouwdorp als leidinggevenden...maar een simpel kusje en hand in hand lopen moet kunnen denk ik hoor. Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 11:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar goed ik vind het van weinig stijl getuigen als men op plekken waar veel mensen komen seks gaat lopen hebben, ik bedoel als je het ergens in de duinen of in het bos doet a la, maar openlijk in het zicht, helemaal voor kinderen vind ik niet kunnen, hoe spannend het de seks ook maakt ![]()
||
Citaat:
Gelukkig zijn die dienders hier in Holland nog vrij tolerant. In de wet zal officieel wel een celstraf van 3 maanden staan, maar geen agent die dat nog zal geven denk ik.... Nja als je echt vette geluidsoverlast zit te maken, je niet luistert naar de agenten maar er tegenin gaat en je op een recreatie-gebied bevindt zou een geldboete nog wel kunnen.... En als je ergens zit waar het gewoon niet kan (bibliotheek, schoolplein) en mensen je zo kunnen zien en dan ook nog de agenten gaat tegenspreken (eeij peace man, ik ben een hippie man, da mag toch...doe ook je kleren uit joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd ![]() Maar een stelletje wat helemaal achteraf in een bos waar nooit iemand komt bezig is en wat braaf naar huis zal gaan op aandringen van heer agent...ach....die celstraf zal er dan echt niet komen en die geldboete denk ik ook niet hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En trouwens, nee, nu is helemaal niet alles beter... Nu is alles misschien wel kutter dan vroeger. Citaat:
Maar denk je nou serieus dat mensen het midden op straat gaan doen? En trouwens, die grens is er al. Bewust openbaar tonen van je geslachtsdeel is verboden. Met tonen wordt dan bedoeld dat anderen het kunnen zien. Daarnaast zijn er nog meer zaken aangehaald waaruit blijkt dat het zichtbaar voor anderen moet zijn wil het strafbaar zijn en dat is ook logisch. Als niemand het weet, is er ook geen probleem...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |