![]() |
|
Voor een klant moet ik een netwerkje aanleggen. An sich draait alles zoals het zou moeten behalve de routing.
Internetverkeer komt binnen op een Alcatel speedtouc adsl-modem met ingebouwde router/dhcp enzovoort. Wat moet er gebeuren: 1) Er zit een pc achter die op internet kan via deze adsl lijn 2) Er zit een axis 205 ip camera aan, deze moet vanaf internet zichtbaar worden Op moment is het zo geregeld, maar zoals je kunt lezen wil de routing niet. De privé-pc moet op internet blijven, maar als ik in een browser hun ip intype moet dit gerouted worden naar de axis. Hierbij stel ik even, dat het externe ip 123.123.123.123 is, en het IP van de camera 10.0.0.30. Wat moet ik dan in de speedtouch instellen, zodat als men 123.123.123.123 intypt, men op de camera uitkom ? Het liefst wil ik de pc met winxp er tussenuit laten, en dat draadloze gedoe wil niet echt, het setje heeft te weinig vermogen, dus hier gaan kabels getrokken worden. Ik heb totaal geen ervaring met routing en de klant wordt ongeduldig. Als ik meer tijd had, wil ik best zoeken maar nu moet het even snel, dus als iemand hier al ervaring mee heeft, tell it to me ![]() Alvast bedankt
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[WLAN] Wat vraagjes.. Johnnie-mannuh | 2 | 14-12-2004 19:50 | |