![]() |
|
Wat is je resultaat? Klopt het ook volgens jou?
test Bij mij: - gehoor 53.3% - visueel 46.7% - hersenhelften zijn in evenwicht, namelijk; - linkerhersenhelft wordt voor 52.2% gebruikt - rechter voor 47.8% Let wel, de test duurt niet lang, maar is in het Engels. 'k Was gewoon ff curieus, je mag hem gerust naar onzin verplaatsten indien dit hier niet hoort ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gehoor: 26,4%
Visueel: 73,6% Linker hersenhelft: 34,7% Rechter hersenhelft: 65,3% edit: dit zal dan wel verklaren waarom ik bij uitleg en luistertoetsjes niet meteen doorheb wat er nou eigenlijk verteld wordt
Laatst gewijzigd op 20-03-2004 om 08:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht dat ik uniek was ![]() rightbrain: 36.4% leftbrain: 63.6% auditory: 30.8% visual: 69.2%
|
echt waar wat een kut test.. ik kan echt niet ZO goed engels
![]()
|
ik weet het niet meer precies, maar had een hoger percentage bij visueel en rechter hersenhelft. Maar de uitleg erbij klopte voor een groot gedeelte niet; dat ik impulsief zou zijn, doen voordat ik denk, iets in elkaar willen zetten en niet eerst de handleiding lezen. Ik ben juist het tegenovergestelde
![]()
|
Gehoor: 36.8
Visueel: 63.2 % Linker hersenhelft: 57.1 % Rechter hersenhelft: 42.9 % Het klopt wel dat ze zeggen dat ik nooit rust heb met het bekijken van dingen.. ik herhaal ook steeds alles wat ik zie.. en dat is zoals het er ook staat: irritant ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|