Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar je kan toch ook van 2x 100mbit lijn -> 200mbit maken kwestie van bundelen, en als dat met utp kan.. warom dan niet met wireless? maar als ik hte goed begrijp je heb 2 apparte internet aansluitingen, en die wil je bundelen en dan deleno ver allemaal.. nou, 2 AP voor die internet aansluiting -> utp oid naar bundel apparaat (moet je maar ff kijken, cisco en 3com hebben die dingne wel) en dan weer kabel naar volgende AP en dan alles op die AP aansluiten zo zou het moten kunne, er moet iig stap gemaakt worden om te bundelen (overigens bedenk ik me nu dat je ook op de machine waar het binnenkomt kan bundelen, wel 2 nics nodig en server os)
|
![]() |
Ik denk dat het niet werkt. Lan kan je wel bundelen omdat het van 1 computer naar de andere gaat. Bij 2 internet verbindingen is het van 1 computer naar 2 internetproviders. Hoe weet de ene provider welk deel van een bestand de andere provider heeft geupload? Wat wel kan (denk ik) is 2 wireless lan naar dezelfde router die 1 internet verbinding heeft.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ook zou je het kunnen doen via een vpn (al heb ik dit maar gevonden op internet en dus ook nog nooit geprobeerd). je draadloze verbinding wordt dus idd sneller maar als je aan je max van je internet zit wordt internet natuurlijk niet sneller. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[ADSL] welke modem/router heb ik nodig ysselsteyn | 22 | 05-11-2004 04:28 |