Hoi Hoi,
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7jaar was, heb er ondanks mn leeftijd toen, aardig wat van meegekregen... mijn broers waren toen 17 en 19. Wat belangrijk is, is dat je jou ouders jou er ook in proberen te betrekken, praat veel met ze, en zorg dat zij je in zaken betrekken, dat doet mijn moeder nog steeds, daar ik erg veel gezeik met mn vader heb gekregen (die ik nu inmiddels al ruim 3.5jaar niet meer heb gezien/gesproken).
Vanaf je 12de levensjaar mag je zelf bepalen bij wie je wil wonen, of wanneer je bijv. naar je vader toewil. bij mij hadden ze het zo geregeld dat ik om de 2weken 1 weekend bij me vader was, en om de week 1x op maandagavond.
jou ouders hebben nu weinig in te brengen in feite, ik woon nu bij m'n moeder. en ik raad je aan te kiezen voor de persoon met wie je het beste om kan gaan, en wie jou het beste begrijpt om bij te gaan wonen... je kunt natuurlijk ook de ene week bij je ma de andere week bij je pa. Maak eerlijk duidelijk wat je wil, en zorg dat ook een paar vrienden van je op de hoogte zijn van je thuissituatie zo kunnen ze rekening met je houden en je misschien helpen als dat nodig is... veel sterkte en suc6