Oud 04-04-2004, 11:54
AnneCath
AnneCath is offline
Het klinkt waarschijnlijk erg stom. Maar ik durf niet te dansen als er mensen bij zijn, en dus al helemaal niet als ik uitga. Ik weet niet wat ik moet doen, als ik wat drank op heb wordt ik alleen maar erg hangerig en sta ik op mn plaats mn hoofd te bewegen als zo'n hondje op de achterbank van de auto.

Over twee weken ga ik naar een techno feest toe en dat is helemaal erg dus. Ik vind 'gewone'muziek al erg.

Help please
Advertentie
Oud 04-04-2004, 12:01
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Schud je haar los maak me gek...
...ga thuis eens voor de spiegel staan, en kijk wat er allemaal een beetje redelijk uitziet... doe dingen na die je andere mensen ziet doen, maar een beetje met je eigen stijl.... zorg ervoor dat je jezelf in de muziek mee laat gaan, beweeg... en wees niet bang om je voeten van de vloer te halen...
Oud 04-04-2004, 14:17
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Er zijn maar weinig mensen die echt goed kunnen dansen. Is een kwestie van je erover heen zetten, en gewoon met de muziek mee bewegen. Bovendien wordt er nou ook niet echt op gelet hoe je danst. Ok je moet niet heel uitbundig gaan staan dansen als je dat niet kan maar verder kan je haast niet opvallen. Begin gewoon met een simpel danspasje en probeer dat op de maat te doen en dan kan je dat op een gegeven moment vanzelf op je gevoel overlaten. Je moet er niet teveel bij nadenken.
Oud 04-04-2004, 16:44
Verwijderd
wtf het gaat er tohc om dat je het naar je zin hebt, niemand verplicht je om te dansen hoor. en het is daarbij ook nog eens zo dat hoe grager je het wil, hoe minder je het durft
Oud 04-04-2004, 17:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
dan ga je inderdaad toch niet dansen...

of verlaag je tot chemische hulpmiddeltjes
Oud 04-04-2004, 17:34
AnneCath
AnneCath is offline
Citaat:
birthmark schreef op 04-04-2004 @ 18:14 :
dan ga je inderdaad toch niet dansen...

of verlaag je tot chemische hulpmiddeltjes
Chemische hulpmiddeltjes heb ik nog nooit geprobeerd en ben het niet van plan maar wat niet is kan nog komen.

En dansen, iedereen danst en ik wil natuurlijk ook. Mn lichaam wil bewegen maar doet t niet..
Oud 05-04-2004, 09:35
Verwijderd
ogen dicht en voel die beat...
Oud 05-04-2004, 10:15
fucking hero
fucking hero is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 04-04-2004 @ 18:34 :
Chemische hulpmiddeltjes heb ik nog nooit geprobeerd en ben het niet van plan maar wat niet is kan nog komen.

En dansen, iedereen danst en ik wil natuurlijk ook. Mn lichaam wil bewegen maar doet t niet..
luister naar exo!
Oud 05-04-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
poop schreef op 05-04-2004 @ 11:15 :
luister naar exo!
Dat zouden meer mensen moeten doen .

Overigens, AnneCath, het is ook sterk afhankelijk wat voor soort muziek je hoort. Neem bijvoorbeeld Drum & Bass of Tekno kan heel gaaf zijn maar ik kan er absoluut niet op dansen.
Oud 08-04-2004, 21:17
Verwijderd
+ Zorg er gewoon voor dat je doet wat je leuk vind en trek je van niemand niks aan (bier komt hierbij van pas).
Maar alsjeblieft, doe de wereld een plezier en ga niet als een domme boer zo'n hardstyle dansje gaan uitvoeren De heikneuter-look is niet sexy
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten