Advertentie | |
|
![]() |
|
er zijn meer mensen met je probleem, zie googlehier
Gevonden oplossingen: 1 Als je winamp 3 gebruikt, schakel direct over naar 5 (want bij winamp 3 kan problemen opleveren lees ik op het net) B Ga in winamp naar Options/Preferences/Plug-ins - Output. En selecteer daar een andere optie 2. Installeer de nieuwste versie van direct x A. en herinstaleer je drivers. 3. Je soundcard flashen met de nieuwste firmware 4. Als je een geluidskaart hebt van creative instaleer dit eens 5. xp herinstaleren Vragen: 1. Gebruik je misschien toevallig Creative Audigy? (want de meeste mensen die problemen met jouw aangegeven error cijn creative audigy gebruikers ![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 14:27. |
![]() |
||
Citaat:
Want daar hebben we meer aan, dan dat jij ons verteld dat je ook al het probleem hebt opgelost. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Geen geluid meer Martijn | 1 | 22-11-2006 10:22 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Audio/Video dafelix | 500 | 11-07-2005 19:19 |