![]() |
|
Ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar een goedkope, maar degelijke mp3-speler. Nu zag ik vandaag in een makro-folder een aanbieden voor de volgende speler:
Thompson Lyra PDP 2448 Mp3, mp3Pro, Wma intern geheugen 128 MB, uitbereidbaar met sd/mmc-kaart Plug- en play, lcd-scherm, usb-aansluiting € 99, 2 jaar garantie Intern geheugen kan ook gebruikt worden om allerhande computerbestanden op te slaan. Meer informatie over deze speler vind je hier en de pdf met technische informatie hier Is dit een goede mp3-speler voor die prijs? Is het de moeite waard om 'm te kopen of is het weggesmeten geld? Op-, aan- of bemerkingen bij deze speler ook altijd welkom
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Koop voor 25,- meer een 256mb op www.mp3spelers.nl
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou wel 1 kiezen met goede digitale volumeregeling. Ik heb nu een balkje die aan geeft hoe hard ie staat maar eerst had ik met cijfers. En dat was veel fijner want dan kun je met jezelf afspreken dat je hem nooit boven bijvoorbeeld de 30 zet. Nu kan ik dat niet meer en dat is niet fijn. |
![]() |
||
Mmm, als ik het zo lees, zijn de reacties verdeeld. Maar misschien heb je wel gelijk dat een duidelijker schermpje mag.
Wat mij het meeste afschrikt, is dat ik niet meer info vind over deze speler. Ik zou dus helemaal niet weten of ie een equalizer heeft, en of de volume regeling digitaal is ... Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ben overigens heel blij met mijn MP3-discman, niet alleen kan er meer op 1 CD, ook nog kun je ten eerste een complete verzameling MP3's meenemen en daarnaast kun je er ook (betere kwaliteit) CD's in draaien. Zo'n klein rotding mot ik niet.
|
http://www.mp3man.nl
Hier heb ik gisteren mijn mp3 speler gekocht, ze zijn érg goedkoop en de service is tot nu toe uitstekend. makkelijk is dat je het op internet kunt bestellen en het ook bij de winkel af kunt halen. Een display is leuk, en handig, je kunt zien bij welk nummer je bent. Maar écht nodig is het niet, want ik wist vroeger altijd al vrij snel de volgorde van de nummers. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dan zou ik hiervoor gaan:
![]() Heeft 256MB en kost €149 bij Wehkamp, kijk hier maar ff om hem te bestellen of voor meer info! |
![]() |
||
Citaat:
|
Eigenlijk koop je dan gewoon een USB-stick waarmee je MP3's kunt afspelen? Maar blijkbaar kan je op verschillende MP3-spelers toch ook gewone bestanden opslaan? Of wat is dan juist het verschil met een gewone mp3-speler?
Dit lijkt me anders ook een leuke: Promedion MP3 PenDrive
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|