Oud 23-04-2004, 14:02
tommiegun
tommiegun is offline
Hallow,

Ik heb sinds kort Tony Hawk Pro Skating 3 en het werkt ook goed, maar ik weet niet hoe je Manual Truukjes kan doen (met Manual bedoel ik de "up"key en de "down"key tegelijk indrukken)
Weet iemand dit?

Tnx
Oud 23-04-2004, 14:06
iRoy
iRoy is offline
Je moet eerst beneden en dan omhoog of eerst omhoog en dan beneden indrukken net voordat je een trick land. Dit werk niet in een half-pipe. Ik weet niet of de Revert als in THPS3 zit... Dan moet je in een half-pipe eerst de revert knop indrukken en daarna de manual.

Dus de knoppen niet tegelijk, maar kort na elkaar indrukken.
Oud 23-04-2004, 21:04
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Revert is idd in THPS 3 al jah.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 21:38
Bart
Bart is offline
volgens mij heeft ie et niet over revert, maar over flatland, truckstand enzo, ik weet zo niet meer hoe dat werkt in thps3, volgens mij verschillende combinaties in je manual, dus eerst manual, dan bijv. <-- --> Grab ofzo, moet je even proberen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 23:28
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Nee man, manual is gewoon up and down snel doen, dan gaat ie vanzelf wel in de manual stand.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 09:44
Bart
Bart is offline
ja, maar hij heeft het over manual TRICKS, dus truckstand , casper, enz ( neem ik aan )
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 09:51
mrhanky
mrhanky is offline
op de ps2 is het zo dat als je eenmaal in manual staat

en je doet bijvoorbeeld 2x driehoekje of 2x rondje dat ie dan truukjes doet, en dan kan je nog draaien ook met de toetsen aan de achterkant. dus de r1 l1 enz.
Oud 24-04-2004, 12:14
iRoy
iRoy is offline
OWWWWW....

Om dat te doen moet je in een Manual zitten en dan of Rondje, Rondje indrukken of Driehoekje, Driehoekje enzow... Gewoon alle combo's proberen voor meer trics ^^
Oud 24-04-2004, 15:26
relyt
relyt is offline
dat zijn special tricks d8 ik die casper (manual) die moet je eerst toewijzen een een combo zoals: pijltje omhoog, pijlte naar rechts en dan weet ik veel(grind ofzo)

zo moest dat d8 ik BTW ik ga em weer afstoffen krijg er helemaal zin in

wat is jullie record eigenlijk met "1" stunt?? (met reverten, manuallen, springen tricks doen en weer reverten enz?? )

mijn 945.000 (000 weet ik niet meer maar die 945 wel was in dat laatste lvl iig )
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:28
relyt
relyt is offline
wat ook werkt zijn bijv tijdens je manual >> 2 x omhoog of omlaag drukken (heel snel) of links of rechts...moet je maar effe uitzoeken..

werkt bij grinds wel gewoon veel rail balance krijgen en dan bij airport rang die vlaggen grinden met special trickgrinds en afwisselend nose crooked grind en smith enz enz dan krijg je punten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten