Oud 24-04-2004, 14:33
kiddin
kiddin is offline
ja dat zat ik me laatst eens af te vragen. Niet dat ik nou zoveel exen heb 1tje Maar nu het uit is....... kijk ik dan weer eerder naar hetzelfde type jongen? ik heb geen idee eigenlijk....

Hoe zit dat bij jullie? lijken je exen op elkaar, val je steeds op hetzelfde type? En "zoek"/kijk je eerder naar jongens/meisjes die op je ex lijken?

ben benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2004, 14:38
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
uhmzz wel alle jongens die ik leuk vond waren kleiner als mij maar me vriend is groter
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 14:42
ilse
ilse is offline
mijn ex lijkt echt niet op me vriend.. totaal verschillende types, maar dat is juis leuk! en ik moest zo een type als mijn ex ook niet meer!
Oud 24-04-2004, 14:43
Verwijderd
Totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 14:45
Briseïs
Briseïs is offline
Jongens die ik leuk vind zijn meestal totaal verschillend.
Oud 24-04-2004, 15:03
miro
miro is offline
Totaal niet.

Mijn ene ex was superaanhankelijk, een heel stuk ouder traditioneel, beinvloedbaar enz.

Mijn huidige vriend is spontaan, vrij, onafhankelijk enz. Precies het tegenovergestelde dus.

Daartussen heb ik nog iets met het type "lekker maar dom" gehad en een hele stoere jongen. Die waren overigens niks voor mij, daar was ik zo achter
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:10
Verwijderd
Qua uiterlijk zat er geen vaste lijn in (behalve natuurlijk dat ze wel allemaal erg knap zijn), maar qua innerlijk ben ik altijd op hetzelfde gevallen - meisjes die wat te vertellen hebben, die zich op dat vlak positief onderscheiden van anderen. Allemaal intelligente, humoristische meisjes met een gezonde dosis zelfspot en relativeringsvermogen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn 2 ex'en lijken weldegelijk op elkaar. Zelfde karakter en zelfde uiterlijk (ik vind/vond ze echt ontzettend knap ).

Maar de laatste tijd ben ik verliefd op jongens die totaaal anders zijn dan hun. Ik ben erachter gekomen dat die jongens nou niet echt de idiale vriend waren.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:43
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, gelukkig niet, want mijn exen zijn echt nachtmerries..
Oud 24-04-2004, 15:50
juno
juno is offline
Nee, eerlijk gezegd niet. Ik val blijkbaar niet op een bepaald type, goddank. Wel waren ze allemaal intelligent en beschaafd, maar dat is een basis-voorwaarde die ik stel aan alle mensen waar ik mee omga.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:53
saartjeh
saartjeh is offline
is indd goed topic haha, vet grappig om te lezen allemaal
ik indd dat mensen vaak óf precies tegenovergestelde zoeken of beetje hetzelfde, merk dat meer bij mensen om me heen, zie dat niet zo bij mezelf mm, maar nu ik zo na denk, paar dingen zijn indd exact hetzelfde maar huidige is op veel (grote) aspecten prcies tegenovergesteld, hi, grappig
Oud 24-04-2004, 17:27
Gothic
Gothic is offline
m'n huidige vriend is alles in een man wat ik niet wilde

M'n exen lijken wel wat op elkaar. Intelligent, niet stoer, meer het type 'beste vriend' of 'broer' , gewoon de aardige jongen. Sommige zouden het nerds noemen, zou ook kunnen. Wel waren ze knap en erg sportief .
Oud 24-04-2004, 17:29
Verwijderd
Helemaal niet... Mijn huidige vriend heeft een smaak die veel beter bij mij past dan mijn exjes dat hadden. Maar ja, toen was ik nog geen 15 he, dus ik was sowieso het hele vriendjes-vriendinnetjes-gebeuren aan het ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 17:36
meisje
meisje is offline
ik haat ze allemaal
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:16
Verwijderd
ze zijn allemaal heel erg verschillend qua karakter, uiterlijk, leeftijd, levensstijl... en totaal uiteenlopend van elkaar en geen één dezelfde

Laatst gewijzigd op 24-04-2004 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:27
Seven of Wands
Seven of Wands is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 24-04-2004 @ 15:38 :
uhmzz wel alle jongens die ik leuk vond, waren kleiner als mij, maar me vriend is groter
DAN IK
wanneer leren mensen nu eens dat je bij een ongelijkheid 'dan' gebruikt en bij een gelijkheid 'als', bijna altijd gevolgd door 'ik', 'jij', 'hij' enz., omdat je er een werkwoord achter moet kunnen plaatsen EN het is ook geen overbodige luxe om tussen twee werkwoorden een komma te plaatsen EN voor 'maar', 'omdat', 'want' etc, mag ook best een komma *gaat bijna denken dat jongeren geen fatsoenlijk Nederlands meer kunnen typen*

Laatst gewijzigd op 24-04-2004 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
niet echt een duidelijke overeenkomst, maar wel vaak groene ogen om 1 of andere reden.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:57
Laïs
Laïs is offline
eum. ook niet echt een duidelijke overeenkomst.
wel allemaal jongetjes met een hoog testosteron-gehalte.
Oud 24-04-2004, 19:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mwah, mijn twee exen hebben wel wat van elkaar weg, qua intelligentie () en gedrag. Ik ben echt blij dat ik in ben gaan zien dat dat type jongen niet bij me past. Mijn vriend is gelukkig heel anders!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 19:15
snarl
snarl is offline
euhmm... ze zijn wel allemaal raar, de meesten zitten bij de njn en euhmm.. ze waren meestal verlegen, maar verder lijken ze niet heel erg op elkaar.
Oud 24-04-2004, 19:36
Verwijderd
Op zich qua uiterlijk allemaal wel mooie meisjes, maar wel totaal verschillend van stijl.
Eén was vrij onzeker, de rest niet.
Dat is het ongeveer qua gelijkenissen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 19:39
sientjuh
sientjuh is offline
Ja, qua innerlijk wel, maar dat zit 'm vooral in de kleine dingetjes Uiterlijk maakt me eerlijk gezegd ook niet zo heel veel uit.
Oud 24-04-2004, 20:43
akumabito
akumabito is offline
Er zit niet echt een vaste lijn in.. als ik terugkijk, dan is de enige consequente overeenkomst dat al die meiden ongeveer een kop kleiner waren dan ik...

Ik val schijnbaar op "kleine" meisjes.. (ook al is m'n huidige vriending 2 jaar ouder..)
Oud 24-04-2004, 22:42
Susanne
Susanne is offline
ik zie wel een bepaalde lijn ja, maar ik kijk daar ook niet echt van op eigenlijk, het zou wel raar zijn als ik opeens een relatie zou hebben met iemand uit een ander 'hokje' (om toch maar weer even die term erin te gooien) ervaring uit mijn omgeving leert dat dat 9 v/d 10 keer niet erg goed uitpakt.
Oud 24-04-2004, 22:42
Kadaver
Kadaver is offline
Qua uiterlijk: voornamelijk donker haar, donkere oogjes, netjes gekleed en knap.

Qua persoon: meestal veelzijdige types die tegelijk met van alles bezig zijn op muzikaal, sportief en kunstzinnig gebied. Verder zijn het zelfverzekerde mensen met een duidelijk doel voor ogen wat ze met hun leven willen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2004, 23:13
Verwijderd
hmmz... nou neej... de eerste 2 waren nederland... de 3e was indonesisch en mijn huidige vriend is chinees... dus neej, qua uiterlijk lijken ze absoluut niet op elkaar... en qua innerlijk trouwens ook niet... De eerste was heel erg druk... de 2e waar ik tot nu toe het langst meej heb gehad washeel erg jaloers en eigenlijk gewoon een asshole... de 3e was heel rustig... en de jongen bij wie ik nu ben is heel lief en grappig en zorgzaam enzo... ja gewoon de leukste echt tot nu toe! =P
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 00:19
Balance
Balance is offline
Qua karakter best wel, maar qua uiterlijk totáál niet.
Oud 25-04-2004, 09:11
Maarten
Maarten is offline
Bertbart avatar stealer! Die is van Sooz!

Stop dan maar die lelijke paarse olifant terug!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:27
Verwijderd
nee.

edit: het waren allemaal mannen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:45
Talon
Talon is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 11:26
Luna
Luna is offline
Nee ze lijken totaal niet op elkaar. Ik zou dus ook niet kunnen zeggen op wat voor type ik val.
Mijn exvriend had dreads en de jongen die ik nu leuk vind ook maar daar houdt de vergelijking dan ook wel op. Deze jongen heeft veel meer sociale intelligentie.
Mn andere vriendjes waren ook heel verschillend allemaal(nouja, dat klinkt veel maar zoveel zijn het er niet)
Oud 25-04-2004, 11:28
Konijn
Konijn is offline
Nee, totaal niet. Zeker niet qua uiterlijk, en qua innerlijk wilde ik ook totaal niet meer zo'n type als mijn ex. Toch ontdek ik nu af en toe dingetjes aan mijn vriend die me doen denken aan mijn ex.
Oud 25-04-2004, 11:33
Slettelina *
Slettelina * is offline
nee totaal niet. gelukkig maar
Oud 25-04-2004, 11:34
vrijgezel
vrijgezel is offline
qua uiterlijk alle drie donker haar en vrij lang 1.90 ongeveer....
en de 1ste en 2e hadden uitstraling en 3e niet zo

en qua innerlijk leken ze absoluut niet op elkaar de 2e en 3e waren echt tegen overgesteld van elkaar dus ben van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan erg fout dus.
Oud 25-04-2004, 11:35
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Seven of Wands schreef op 24-04-2004 @ 19:27 :
DAN IK
wanneer leren mensen nu eens dat je bij een ongelijkheid 'dan' gebruikt en bij een gelijkheid 'als', bijna altijd gevolgd door 'ik', 'jij', 'hij' enz., omdat je er een werkwoord achter moet kunnen plaatsen EN het is ook geen overbodige luxe om tussen twee werkwoorden een komma te plaatsen EN voor 'maar', 'omdat', 'want' etc, mag ook best een komma *gaat bijna denken dat jongeren geen fatsoenlijk Nederlands meer kunnen typen*
JU mierenneuker (niet dat ik me er niet aan erger... maar toch) JU
Oud 25-04-2004, 11:37
Myuki
Myuki is offline
mijn exen hebben wel gelijkenissen nzo... ze zijn allemaal super lief Maar natuurlijk niet zo leuk als t vriendje wat ik nu heb...
Oud 25-04-2004, 12:26
Fortisi
Fortisi is offline
Ik heb maar één ex, maar ik merk wel dat ik nu toch kijk naar de jongens die op hem lijken qua uiterlijk. De jongens die ik leuk vónd waren wel heel erg anders, maar daar zou ik nu niet meer op vallen denk ik.
Oud 25-04-2004, 13:11
Sade
Sade is offline
Grappig topic

Mijn ex-en lijken ab-so-luut niet op elkaar. Zijn allemaal stuk voor stuk heel verschillende typjes. De eerste jongen waar ik voor het eerst echt verliefd op was, was ongeveer de mannelijke versie van mij. De tweede jongen waar ik echt verliefd op was, was zo ongeveer in alles mijn tegenpool en mijn huidige vriend en ik vullen elkaar soort van aan in onze eigenschappen
Oud 25-04-2004, 13:21
Coral
Coral is offline
Nee, mijn exen lijken totaal niet op elkaar.
Ik heb liever niet van die superonzekere typjes. Mijn eerste 'serieuze' vriend was vrij onzeker echt over van alles. Echt heel irritant (en k vond t lullig voor hem dat ik t irritant vond) En hij was erg benauwend. Verder was ie wel lief enzo hoor, maar uiteindelijk ben ik er na een jaar achter gekomen dat t niet werkte. Daarna heb ik een paar maanden iets gehad die totaal niet onzeker was (mjah bijna niet iig), wist wat hij wilde, onafhankelijk was etc. Verder voor die serieuze nog wel wat losse dingetjes gehad, maar dat was voornamelijk met van die players haha..
Oud 25-04-2004, 14:39
Sennah
Sennah is offline
op een bepaalde manier wel.. maar dat de vergelijkenissen nou zo overduidelijk zijn kan ik niet zeggen.
Oud 25-04-2004, 15:16
tuttebel
tuttebel is offline
qua kledingstijl wel, alemaal beetje baggy.
en leuke uitstraling amal.

maar voor de rest..moah niet echt. ze spelen wel allemaal gitaar of bas ofzo.
Oud 25-04-2004, 15:21
vixen
vixen is offline
Het waren allemaal 'alternatieve jongens' en allemaal gigantische losers.
Oud 25-04-2004, 15:49
In_stilte
In_stilte is offline
Nee, helemaal niet kwa uiterlijk, al mijn exen zagen er heel anders uit. waren ook heel anders, maar paste geen van alle bij mij.

Mijn vriendje is heeft wel veel gemeen met de laatste 2 jongens die ik leuk vond; wat gesloten, redelijk alternatief, zeker van zichzelf, knap, maar wel eerlijk en lief.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 18:52
Naru
Naru is offline
Qua uiterlijk lijken ze best wel op elkaar...behalve dan een jongen waar ik t langst mee heb gehad...

Qua innerlijk zijn ze allemaal anders
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 22:55
Alistar
Alistar is offline
De enige overeenkomst die mijn ex en mijn huidige vriend hebben is dat ze allebei bruin haar hebben Wat op zich wel grappig is, omdat ik voornamelijk op blond/donkerblond val....
Maar voor de rest.....mijn vriend is liever, iets minder zeker over zichzelf, veeeel knapper, grappiger, en hij geeft me veel meer het gevoel dat ik echt speciaal voor hem ben, dat deed mijn ex nauwelijks
Oud 26-04-2004, 11:15
Lorelei
Lorelei is offline
Ze hebben zeker, innerlijke, overeenkomsten. Maar echt op elkaar lijken.. neuh. Het is ook op verschillende dingen fout gegaan. Maar ik merk wel dat ik altijd min of meer hetzelfde soort jongens leuk vind.

Edit: dit zijn dan de 'serieuze' exen. De rest is allemaal anders maar deed er ook niet echt toe.

Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:20
beckytjuhh
beckytjuhh is offline
ja al mijn exen hebben blauw of groen ogen en blond haar... Ik hou van dat soort jongens
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:27
Verwijderd
Allen hebben een "A" in hun naam
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ridder schreef op 26-04-2004 @ 12:27 :
Allen hebben een "A" in hun naam
Hihi, de eerste 6 vriendjes van een vriendin van mij hadden allemaal een naam die met een "J" begon. Het was bijna eng...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:30
Verwijderd
Ik ga van het ene uiterste naar het andere.
Als ik denk "dit bevalt niet" heb ik daarna een vriendje dat er precies het tegenovergestelde van is, maar ja, dat is dan ook niks. Ben nog even op zoek naar de gulden middenweg
1 ding hebben ze gemeen: ze waren allemaal niet de ware!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten