Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het ook, maar als ik had mogen kiezen tussen WiA en WiB, dan had ik ipv WiB dat ik nu heb, WiA gekozen. Maar dat kan niet, ook omdat ik het nodig heb voor mijn vervolgstudie IT.
Ook vind ik het jammer dat ik Frans niet kan laten vallen, had trouwens anders liever Spaans gehad, heb je meer aan.
|
Verwijderd
|
Ik heb zelf N&G, maar met sk2 en na2, dus bijna het hele N&T pakket. Wiskunde B2 vinden de meesten uit mijn klas het moeilijkst. En dan heb ik lekker niet
![]() Succes ermee! |
![]() |
|
![]() |
Ik ben blij met mijn N&T profiel.
Er word heel vaak gezegd dat het het zwaarste profiel is etc.. Leraren die waarschuwen etc. Maar als je gewoon zorgt dat je bij blijft, snap je alles hoogstwaarschijnlijk ook! En hoef je dus niet zo veel te leren bij toetsweken. Scheelt veel tijd!
|
![]() |
Omdat als je je profielwerkstuk daarvoor doet MOET je een proef uitvoeren en (bij ons op school) als die niet perfect is, dan mag je geen examen doen.
Daarom heb ik nu een post over de liftkracht op vliegtuigen, want dat is mijn onderwerp en volgens mijn leraar moest ik een bepaalde formule gebruiken. En als je dit niet doet dan geven ze je gelijk geen voldoende.... |
![]() |
||
Citaat:
ik ga je uitlachen [/sadist mode] Dat je niet slaagt als je PWS onvoldoende is (m.a.w. geen 'vinkje') vind ik nog wel goed. Maar hier zie ik weer echt dat PWS een ruim begrip is. Ik zal maar niet zeggen hoe ik mijn werkstuk heb moeten doen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb N&G, met scheikunde 2 erbij. Ik vind het wel best zo. maarjah ik ben dan ook helemaal scheikunde-gek...
Maar als je N&T gaat kiezen moet je natuurlijk echt behoorlijk goed in natuurkunde en wiskunde zijn. Anders dan heb je een heeeeeeeeeeeel groot probleem. En als je nou al een hekel aan die vakken hebt moet je het ook niet doen. Liefs, Alicia |
![]() |
|
![]() |
tje ik heb nt & ng moet zeggen dat je dan de leukste vakken hebt. maar je hebt het wel het zwaarst van allemaal. dus je moet het echt wel leuk vinden. anders loop je alleen maar te balen dat iedeen al vrij is en dat jij nog lang op school zit. maar jij zal er waarschijnlijk niet zo'n last meer van hebben, want waarschijnlijk wordt het weer verligt. dus gewoon doen!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Economie studeren Droom. | 0 | 18-07-2010 20:25 | |
Algemene schoolzaken |
Français of Deutsch? mn* | 21 | 06-02-2010 09:37 | |