Hij is volgens mij gewoon ''bang'' om je te ontmoeten, en weet ook niet hoe hij dit aan zijn omgeving moet ''verkopen'' (of waarom mogen zijn broers er niks van weten

)
Dat hij het eng vind om je te ontmoeten kan ik me echt heel goed voorstellen. Dat is bij mij eigenlijk ook vaak de reden (of was, dat was in de tijd dat ik nog ''chatten''), om mensen van me af te houden als het te dicht bij kwam voor mijn gevoel.
Hoe goed het ook klinkte tussen mij en een jongen (oke ik heb dan nooit gebeld met iemand, dus dat is mss toch anders), als het voor mij te dicht bij kwam, en als die jongens onderhand af wilde spreken met mij, dan werd het mij ''teveel''.
Tsjaa je kan nog eens voorstellen om wel af te spreken, maar het is net wat je zegt, mss vind je hem dan nog leuker ofzo. Dat schiet natuurlijk niet op. Ik weet eigenlijk niet wat je moet doen, want ik heb hier ook niet echt ervaring mee.
Mss kan je er gewoon eens goed over praten met hem, en als er dan uitkomt dat hij nog steeds niet wil afspreken, zet hem dan een beetje uit je hoofd, en blijf gewoon lekker msnen met hem, maar meer niet.
Sterkte ermee!