Oud 03-05-2004, 19:42
twirley
twirley is offline
Ik ben al wat onzeker aan het worden...
Ik moest vorige week ongesteld worden en nu is het een week voorbij en ben het nog niet...
Meestal ben ik een dag te vroeg of te laat.. maar echt geen week. Dit is dus de 1e x dat 't later komt dan anders..
Wanneer moet ik me er zorgen over maken wanneer ik nog niet ongesteld ben geworden ????
Graag reacties !!! Dankje wel !
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 19:50
Saycheese
Saycheese is offline
Als je risico hebt gelopen om zwanger te worden, zou ik me toch wel een beetje zorgen gaan maken en een zwangerschapstest gaan halen.

Zo niet, dan is het minder erg. Misschien stress, of ben je misschien heel erg afgevallen de laatste tijd? Probeer rustig aan te doen en niet gaan stressen omdat je niet ongesteld wordt, want dan duurt het alleen maar langer.

Maar als jij je er niet prettig bij voelt of niet kan verzinnen wat de oorzaal is, is het jouw goed recht om gewoon een afspraak bij de dokter te maken. Grote kans dat het niets ernstigs is, maar dan weet je het in ieder geval zeker.
Oud 03-05-2004, 19:50
Verwijderd
over een paar dagen denk ik, maar je moet er niet teveel bij stilstaan dat je t niet bent, want als je daardoor gaat stressen blijft t langer weg
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 19:54
twirley
twirley is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 03-05-2004 @ 20:50 :
Als je risico hebt gelopen om zwanger te worden, zou ik me toch wel een beetje zorgen gaan maken en een zwangerschapstest gaan halen.

Zo niet, dan is het minder erg. Misschien stress, of ben je misschien heel erg afgevallen de laatste tijd? Probeer rustig aan te doen en niet gaan stressen omdat je niet ongesteld wordt, want dan duurt het alleen maar langer.

Maar als jij je er niet prettig bij voelt of niet kan verzinnen wat de oorzaal is, is het jouw goed recht om gewoon een afspraak bij de dokter te maken. Grote kans dat het niets ernstigs is, maar dan weet je het in ieder geval zeker.
Nopes geen risico gelopen om zwanger te raken dat niet! eigelijk ben ik ook nergens zenuwachtig voor of gestresst.
Ene kant wel fijn dat ik niet ongesteld bent maar ja vond het niet echt fijn dat ik 't niet geworden was vorige week.
Ik ga nog geen afspraak maken bij de dokter...ik wacht nog wel even af.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 21:16
Gruppie
Gruppie is offline
Als er geen risico is dat je zwanger bent, is er toch geen reden tot paniek? Draag een inlegkruisje voor de zekerheid.. Als je over 3 weken nog niet ongesteld bent, kun je nog altijd naar de dokter gaan.
(t is wel irritant als je binnenkort op vakantie gaat of examens voor de boeg hebt)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 07:58
Joris
Joris is offline
Je bent nog 16, en zoals je aangeeft, loop je geen risico's en is het altijd wel enigszins anders dan precies op de dag af. Komt wle goed.
Oud 04-05-2004, 09:24
twirley
twirley is offline
Nou ja ik probeer me zoo rustig mogelijk te houden. en tja ik heb ook examens waar ik voor moet leren , maar dat komt wel goed haha.
Maar ja hoop wel steeds van als ik morgen nu maar wel ongesteld word/ben. maar nog niet dusss...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:01
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 03-05-2004 @ 20:50 :

had hetzelfde, wel met sex enzo tijdens de pilstrip, maar heb in mn 'overtijd-week' 2 zwangerschapstesten (eerste bij 1 dag overtijd en de 2e na 3 dagen overtijd) gedaan die beide zeiden dat ik niet zwanger ben (naja, ze praatten niet tegen me ).

wel ben ik de laatste weken van 71 kilo naar op een gegeven moment 66 kilo gegaan, dus ik dacht daar ook al aan.

ik ben inmiddels in de 2e week van mn nieuwe strip, en ik zie over 2 weken wel f ik dan wel ongesteld wordt.
ik wil niet stressen maar ik doe het wel, ik raak van veel kleine dingen in paniek. dat zit in mn aard en dat gaat er ook niet zo gauw meer uit denk ik.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten