Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat je aan niets anders denkt is logisch. Zowiezo vind ik dat je het in ieder geval moet vertellen aan de vader voordat je het kind eventueel weg laat halen. Ik zou het in ieder geval behoorlijk kut vinden als ik die jongen was en ik zou achteraf horen dat ik een kind had maar dat het nu al weggehaald is. En nee, weg laten halen en de rest van je leven niet meer over praten is niet echt een optie, daar is nog nooit iemand beter van geworden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://abortus.pagina.nl/
http://baby.pagina.nl/ Als je abortus wil kan je er maar beter snel bij zijn. als je het wil houden dan kan je het iets langer voor je houden, maar je vriend&ouders gaan dit toch wel merken. Praat erover met iemand die je kan vertrouwen, je kan dit misschien wel alleen aan maar met steun van anderen is het allemaal veel eenvoudiger. |
![]() |
||
Citaat:
Een vermoordenaar....mijn God, als het niet zo triest was zou het lachwekkend zijn. En iemand die zelfmoord pleegt, wat is dat? Een zelfdoodmaker? Dat je na een abortus een verminderde vruchtbaarheid hebt is kolder, een bakerpraatje om mensen bang te maken. En dat doe jij ook, je zaait paniek, gebaseerd op iets wat je niet eens zeker weet. Denk effe na. Weet je hoe een abortus uitgevoerd word? Het word er met een dun buisje uitgezogen, dat levert GEEN schade op. Net zoveel als ongesteld worden. Waarom zou dat volgende zwangerschappen bemoeilijken? Enne, ga jij voor dat kindje zorgen als het eenmaal geboren is? Want dat is dus wel het gevolg van geen abortus laten plegen, een gevolg wat nooit meer weggaat. Een gevolg dat luiers nodig heeft, en nachtvoedingen, en schoentjes, en jasjes, en naar zwemles moet, en naar school, spelen bij vriendinnetjes, pianoles...een kind is een geldverslindende dagtaak, geen levende pop. TS: maak onderscheid tussen de korte termijn en de lange termijn, tussen jouw belangen en die van anderen. De vraag is: WIL JIJ EEN KIND? Zo nee, dan is abortus niet leuk, maar een ongewenst kind is nog minder leuk, ook niet voor dat kind. Een tijdige abortus doet niet meer pijn dan ongesteld zijn. Als je langer wacht wordt het wel ingrijpender, en dan krijg je ook een roesje. Je ouders hebben geen flikker over je te zeggen, je bent ouder dan 16 en hebt medisch zelfbeschikkingsrecht. Abortus wordt gewoon vergoed, het is dus gratis, en als je erom vraagt krijg je geen rekeningen thuis. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk vermoord je dan een baby, ze is niet achterlijk! Maar een kind in deze wereld zetten die niet prettig kan opgroeien is wel menselijk? DENK FF NA Als je je in de tijd toen abortus verboden was/ of zoals nu in Amerika nog het geval vaak is, ILLEGAAL laat aborteren dan heb je kans dat het zo gebeurd dat je of half dood bloed of dat je geen kinderen meer kan krijgen. maar DENK FF NA , das alleen in Amerikaanse films uit de jaren 80 waar jij naar kijkt ![]() het is: 'vermoorden' of 'moordenaar' DENK FF NA
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het argument dat abortus pijn doet vind ik echt wel een héél vreemd argument om een kind op de wereld te zetten. Het baren van een kind doet nog veel meer pijn, en behalve dat, de mate van pijn zou niet mee moeten wegen bij je beslissing. Daarna zei iemand dat het veel geld kost. Het kost géén geld, en behalve dat, wat denk je dat het kost om een kind op te voeden. Hiermee wil ik niet zeggen dat je het kind geboren moet laten worden, want ik vind dat een keuze die alleen jij kunt maken. Sterkte ermee! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Groot probleem *********(*) | 9 | 19-04-2016 22:18 | |
Psychologie |
een groot probleem Dafuq | 8 | 10-05-2013 16:04 | |
Liefde & Relatie |