![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bedoel je daar dan mee dat ze niet superdun moet zijn of dat ze niet al te labiel moet zijn? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja, dat vinden mannen toch meestal? Dat kont & tieten "vlezig" en goed vast te pakken moeten zijn? Maar hoe vind je het als een meisje niet supergrote tieten en een superdikke kont heeft, maar toch zeker geen anorexia? (als in: geen superplatte buik en slanke benen enzo...)
||
![]() |
Citaat:
![]() midden (oksels) ![]() beneden (uh... ja... daar ja) ![]() helemaal beneden (benen) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En dat laatste doe ik ook vaak zat, om de draak te steken met sletjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
keep up the good work! |
![]() |
||
Citaat:
its a lonely life! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar of ik er op afknap hang af van het scenario van dat moment. Kan zijn dat het goed valt, maar het zal me eerder verbazen dan dat ik er om kan lachen. Afknappen doe ik opzich niet zo snel. Hygiëne is een pre. Lijkt me duidelijk dat ik niet zomaar het bed met iemand voor een 2e keer induik als ik er achter kom bij de eerste keer dat ze zich al 2 dagen niet meer tussen haar benen heeft gewassen. Overingens als het dan de eerste keer al niet te houden is dan kap ik dat ook gewoon af, en dan is het niet 'omdat zij het graag wil' dat ik toch oraal ga. Hygiëne is gewoon een must. (Oeh, denk ook niet dat ik nog tussen die benen mag liggen als ik het niet subtiel breng. ![]() Verders knap ik af op een lichaam dat niet in verhouding is met zichzelf. Neem nou billen. Strakke billen, prachtig, stevigere billen ook prima. Maar loodrecht van achter of het extreme andere; een aparte stoel voor elke bil vind ik afschuwelijk. En borsten. Zolang ze maar in verhouding zijn met het lichaam. Of ze nu cup A of cup D hebben, maakt me niet zoveel uit. Ik geef toe dat ik liever wat in de hand heb. Maar stel dat je iemand tegenkomt met cup B en een te grote kont. Dan past het al niet meer in mijn ogen. En dan niet te vergeten de kleding die erbij gepast gaat. Niet iedereen kan alles aan. Neem strakke slipjes. Dus geen string of boxer voor vrouwen, maar juist de slip. Sommige vrouwen hebben vaak de neging om een lekkere strakke aan te trekken.. Prima, maar zorg dan wel dat je geen extra 'bil-deling' krijgt. Dus dat je het elastiek van je slip je bil ziet deuken en zelfs je broek ernaar gaat staan. Of trek dan niet zon strakke broek aan dat dat zichtbaar is. Uit kleding van iemand kan je ook veel info halen waar ze zelf ook op let bij anderen. En of ze erg op haar uiterlijk let. Make-up daarnaast maakt me niet zoveel meer uit. Zolang het geen 7 lagen lip-gloss zijn die een permanente zoen op je wang achterlaten van glittertjes en vettigheid met een cocossmaakje. Dan heb ik nog het minste moeite met het smaakje (Jum! Cocos ![]() Pff is er nog iets wat ik niet mooi vind bij vrouwen? Vast wel! (Damn, betrap mezelf op een afkraak-bui. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ehm, ik vond het idee van stout! wel goed: een gemengd topic. Waar ik op afknap aan het uiterlijk van een jongen, dus. Nou, ik ben niet zo veeleisend, maar het moet toch wel acceptabel zijn... Een slecht gebit bijvoorbeeld, vreselijk. Tanden die niet helemaal recht zijn of wat gelig zijn, dat is geen probleem, maar bruine tanden, dan vind ik het al eng om met iemand te praten, laat staan zoenen. En een schots en scheef gebit vind ik ook erg. Ik vind slotjesbeugels weer geen probleem, bij donkere jongens staat het juist op de een of andere manier sexy. Corpulentie, dus dat je écht echt te dik bent, of ondervoedheid, dus écht echt te dun, dat is ook niets. Nouja, het gaat dan bij de corpulentie vooral om het gezicht; sommige mensen zetten sneller vet aan op het gezicht dan anderen. Bij de ondervoedheid gaat het er juist meer om dat het lichaam zo eng wordt, maar ook ingevallen wangen en holle ogen zijn niet cool. Ik ken trouwens geen jongens die ik echt te dun vind, en maar héél weinig die ik te dik vind. Een laffe kin, nouja, daar kun je zelf niets aan doen, maar ik kan iemand dan niet meer knap vinden. Dus dat het profiel vanonder de mond meteen rechtdoor gaat naar de hals. Gemeen van me misschien, omdat het toch vrij normaal is enzo, maar dan kan ik iemand niet meer knap vinden. En lichaamsbeharing, dat mag best, maar ik val wel op mensen, niet op gorilla's. De meeste jongens/mannen hoeven er van mij niets aan te doen, behalve dan hun gezicht zichtbaar houden, maar heel soms... Verder kan ik iedereen wel knap leren vinden, gewoon doordat ik ze lief vind. Dan wordt het meestal vanzelf leuk om naar iemand te kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Stinkende boeren is een ander verhaal, dat doe je niet in ongeventileerde plaatsen. En je boert ook niet in iemands gezicht. Maar je boert om jezelf van druk te ontzien.
||
Citaat:
Logisch... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh ja, dat was ik nog vergeten: ik háát die kale, schriele kippetjes. Een echte vent heeft haar, vooral op z'n buikje. Verder is het vrij onbelangrijk, zo lang het maar niet overal glad is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij moet inderdaad niet vies zijn, dat is toch de grootste afknapper. En borsthaar... tja, zoals gezegd, ik hoef geen gorilla. Eigenlijk vind ik borsthaar helemaal niet aantrekkelijk, maar er zijn genoeg gevallen waarbij het niet storend is of zelfs toch stiekem aantrekkelijk ![]() Zoals ik al zei, er valt bij mij geen peil op te trekken. En oh, eh, vet. Hij hoeft beslist geen skelet te zijn, maar ik val toch echt niet op mollig-of-erger. Doet me teveel aan mijn vader denken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() euhm mja, zolang de basisverzorging inorde is ben ik al wel tevreden. de rest hangt af van het geheel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Elke dag onder de douche is ongezond en ook overbodig als je je goed wast met washandje en zeep. En elke dag scheren, daar begin ik echt niet aan. Gelukkig is niet iedereen zo veeleisend ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Lifestyle |
Donnay joggingbroeken THC1 | 23 | 11-06-2005 07:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De fout Majesteit | 6 | 16-05-2003 14:11 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het grootste verschil tussen jongens en meisjes? stout! | 51 | 17-07-2002 09:31 |