Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar ik zou geen idee hebben hoe je ervan af moet komen, ik herken het namelijk echt precies. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
[QUOTE]Mother Earth schreef op 15-05-2004 @ 23:13 :
Stel: je moet bellen naar een kas ofzo omdat je daar werk wilt krijgen. Dat durf je eigenlijk niet, maar waarom niet? Wat kan je gebeuren, je kent die mensen niet, je zult ze waarschijnlijk nooit in je leven tegenkomen (behalve als alles goed gaat natuurlijk ![]() Dat heb ik nou ook he!!! maar idd waarom durf je niet......er is geen reden. je kent die mensen idd niet en je ziet ze niet eens of nooit meer. ik word gauw nerveus en zenuwachtig in zo'n situatie, maar ook als ik gewoon iets af moet rekenen aan de kassa. dan gaat mijn hart opeens sneller kloppen enzo. Raar he! Als ik gewoon met vreemden geconfronteerd wordt, raak ik nerveus. maar om heel eerlijk te zijn niet alleen maar vreemden. als ik met vrienden ergens afspreek en ik ga er heen raak ik nerveus en als ik nerveus ben, dan krijg ik allemaal rode vlekken op mijn hals. dus iedereen kan zien dat ik nerveus ben en dan raak ik nog meer nerveus. Tja ben ik raar? En ik kan het goed vinden met mijn vrienden dus daar lig het niet aan. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |