Hij heeft dus blijkbaar nog altijd hoop, en geconfronteerd worden met het beeld van jou en andere jongens valt hem te zwaar.
Dit kan ik wel begrijpen, maar aan de andere kant, jij moet ook de draad van je leven terug oppakken. Mss zal hij er sneller over geraken als hij merkt dat jij hem niét meer trugwilt.
Daarom denk ik ook dat elke vorm van contact verbreken gedurende een maand, misschien wel goed zou kunnen zijn. Dit zal voor jullie beiden waarschijnlijk wel pijnlijk zijn voor een tijdje, maar het zal echt helpen denk ik?
Misschien ontdek jij hierdoor wel dat je hem echt mist? En anders geef je hem zo de gelegenheid om erover na te denken, en misschien zelf tot de conclusie te laten komen dat het niet zo goed meer ging? Na deze maand kan je terug alles bekijken en een vriendschap overwegen? De stap naar vriendschap zal hij uiteindelijk moeten zetten, en niet jij..
Nu direct goede vrienden worden zal niet lukken ,maar misschien in de toekomst wel, als hij zich beter voelt, en eventueel ook wel een gewone vriendschap zou zien zitten.
Ik zou gewoon beetje afwachten als ik jou was, niet teveel op hem afstappen en toenadering zoeken. (als hij iets tegen jou zegt, niet negeren, anders geef je hem hoop) Ik weet het ,het is niet gemakkelijk ,maar uiteindelijk vind je wel een oplossing!
Ik ontdek dat ik hier nogal veel het woord 'misschien' heb gebruikt, mijn excuses

Succes