Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik winkel bijna altijd in Gent(ga vrijdag,wiiii),leuke winkels:H&M,Shanti,Witte Uil,Pimkie,Stars,...leuke sfeer.Soms ga ik met mijn moeder naar Antwerpen,voor een dagje,maar daar kochten we niet veel en Brussel vind ik niet echt geweldig,ook niet gezellig.
|
Mijn favo winkelstad is tot nu toe a'dam. Heb er niet echt een speciale reden voor, ben ook nie in veel steden geweest verder.
Maar in a'dam heb je 't waterlooplein (geweldige uitvinding ![]() Vanavond ga 'k op vakantie ergens in de buurt van Eindhoven, kan iemand me nog leuke winkeltjes aanraden? Ik woon zelf dicht bij nijmegen, ga der ook redelijk vaak heen. Niet dat ik er nou zoveel leuke winkels vind. Blue moon, Charleston, Art en af en toe Powerhouse.
|
In NL dan;
-Hilversum(bijna altijd hier) -A'dam (waterloopplein) -Den Haag -Maastricht (ben ik maar 2 keer geweest, maar daar heb je de meeste en beste winkels...plus, leuke sfeer ook)
|
mmz ik vind arnhem wel fun om uit te gaan je kan dr t meeste wel vinden enzo dus mja ik hou het maar bij arnhem, alhoewel je in amsterdam echt ALLES hebt alleen is het daar zow fucking groot en mja ken daar ook verder niets dus lijkt me erg onpractiesch om heen te gaan.
|
Verwijderd
|
am-ster-dam
amsterdam heeft gewoon de beste sfeer die een stad kan hebben.. ik winkel nu een jaar of drie bijna alleen nog maar in amsterdam, omdat je daar de leukste dingen hebt, die je gewoon maar moet zien te vinden. eerst dacht ik ook een stuk minder positief, maar na een jaartje amsterdam te hebben gezien wil je niet echt ergens anders meer.. ja, natuurlijk loop ik niet met mn ogen dicht als ik eens ergens anders ben dan amsterdam, ik heb geen complex die inhoudt dat ik nergens anders in kan lopen dan kleren die ik ergens anders heb gekocht dan amsterdam. maar amsterdam blijft wel mn favoriete (winkel)stad. en de mensen die amsterdam niet de beste winkelstad zijn er gewoon nog niet helemaal achter ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Adam vind ik altijd heel erg fijn...
Ik begin meestal op de nieuwe dijk bij tip de bruin, maar volgens mij heb ik daar nog nooit wat gekocht. Daarna ga ik standaard naar de Bijenkorf. Meestal koop ik er nooit wat, maar ik vind het heerlijk om over de voordeel markt rond te neuzen. Je komt echt van die vreemde troep tegen. De Chill out is ook altijd erg leuk. Vervolgens ga ik naar magna plaza. En daarna naar Zara op de kalverstraat. Vervolgens ga ik verder naar de h&m op de kruizing van de kalverstraat en de spuistraat. In de basement vind ik altijd wel leuke dingen. Daarna heb ik een beetje hongen gekrgeen en ik vervolgens naar de kalvertoren waar ik een smerig broodje eet, maar waar ik wel vervolgens kan genieten van het uitzicht. Dan loop ik nog naat het waterlooplein. Daar koop ik ook nooit, maar ik vind het heerlijk om daar over de markt te lopen en te kijken wat voor troep die mensen allemaal verkopen. Dan ben ik het winkelen meestal wel zat en ik ga vervolgens weer naar huis... |
![]() |
|
Enschede gewoon, begin steeds tevredener te worden.
H&M, C&A, V&D, Bijenkorf (eind deze zomer), Britain, Panic, Titus (laatste twee zijn skate winkels dat betekend dus en mooie schoenen en mooie kleding) en dan nog een aantal winkeltjes waar ze erg leuke kleding verkopen: Z&Z, winkeltje waar ik de naam van ben vergeten, bamboo..... Daar winkel ik toch wel het meest. Het enige nadeel is dat de meeste leuke winkels zo duur zijn hier, allemaal merkkleding zo'n beetje (dan zijn H&M C&A en V&D nog wel de winkels met de leukste goed betaalbare kleding) Verder winkel ik hier graag omdat ik hier de weg goed weet, Amsterdam winkel ik ook wel graag maar daar weet ik lang nog niet alles zo makkelijk te vinden.
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het wel fijn dat ik in Haarlem woon, je hoeft niet meteen weg om leuk te winkelen. De leuke winkeltjes : Kookai, Zoe, Colombo, Hennes, Prisca (kinderkleding maar toch wel leuk) etc. Andere leuke steden vind ik: Amsterdam (natuurlijk) 'k ga daar vooral heen voor Mango, Bijenkorf en vage kleine winkeltjes. Den Haag vond ik ook een leuke stad, kom ik alleen niet zo vaak. Leiden beviel me ook wel. Ik denk dat ik gewoon van winkelen houd. (Wie gaat er trouwens een keertje mee naar Parijs ![]()
|
![]() |
Ik ga ook altijd naar Arnhem.
Ga altijd naar Visions, Britain en Deal. De iets alternatievere winkels. Ik kan redelijk veel vinden in Arnhem. Ga morgen naar Amsterdam, kijken of ik daar het ultieme winkelparadijs kan vinden. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Den Bosch kom ik het meest. daar koop ik dus ook vrijwel al mijn kleren, hoewel ik Eindhoven toch echt veeeel leuker vind om te winkelen, idd omdat er veel leuke winkels zijn en het daar gewoon gezellig is. maar aangezien ik heel vaak in Den Bosch ben, koop ik bijna alles daar. Eindhoven is weer ietsjes te duur, hoewel dat eigenlijk ook niet ver is. Amsterdam is waaay te ver, nja, duur om er te komen. maar is wel heel erg koel ja...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Antwerpen is cool parijs ook, maar duuuuuuuuur
![]() En in nederland amsterdam natuurlijk. Op zich kan ik eigenlijk overal altijd wel wat vinden, in bijna iedere winkel is wel IETS leuks, alleen vaak zijn het winkels waar ik al bij voorbaat niet in ga ofzo, maar soms heb ik een bui dat ik alle mogelijke winkels afstruin en dan vind ik echt wel coole dingen.
|
![]() |
Maastricht, Eindhoven en Utrecht vind ik erg gaaf. Echt aanraders als je er 'ns in de buurt bent. Utrecht is vooral erg divers. Wel wat drukjes. Eindhoven en Maastricht hebben die relaxte zuidelijke sfeer. (vind ik
![]()
|
Ik woon in Den Bosch, en Den Bosch heeft eigelijk alles al wat ik zou moeten hebben. Veel winkels waar ik kom dus. (Status, Status II, Donna Guy, Azzurro, Due by Azzurro, enz.
Als ik ergens anders naartoe ga, is het óf Tilburg of Den Haag. Den Haag is vet. Kyoto, Players, Mode D'Employe (hoe spel je dat). Allemaal winkels waar ik graag kom. Nu ik eraan denk, ik wil weer naar Den Haag... En dan weer in dat hotel ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|