Oud 21-05-2004, 13:17
@Moon
@Moon is offline
Een paar dagen geleden belde een vriend van me dat er een jongen mijn telefoonnummer wou hebben. Hij vroeg of hij mn nr. aan die ene jongen mocht geven. Ik ken die jongen dus totaal niet. Die vriend van me zei dat ik hem wel een keer heb gezien, maar ik heb echt geen idee wie het dan is. En op een gegeven moment kreeg ik die jongen aan de lijn. Hij vroeg of ik een keertje wat met hem wilde eten. Ik had zoiets van, ik ken die gast helemaal niet, dus ik ging er niet op in en college begon ok zo. Dus ik gaf hem zijn emailadres ipv tel.nr. Dat had ik bewust gedaan omdat ik hem helemaal niet ken en ik niet weet of ik hem wel mag. Als ik mijn nr. aan m geef kan ik dan eigenlijk ook wel verwachten dat ie binnen enkele dagen wel een keer belt. En aangezien ik nog niet weet of ik wel met hem wil daten, eigenlijk ook omdat ik niet echt op zoek ben, heb ik mn nr. maar niet gegeven. Eigenlijk wil ik hem eerst wel een keer zien of van geruchten horen hoe hij precies is voordat ik echt met hem ga daten. Het klinkt heel lullig maar dadelijk blijkt t een echte kneus te zijn. Maar goed, hij had een paar dagen geleden een mailtje gestuurd, ik hem daarna teruggemaild dat ik hem heb toegevoegd op msn. En wat schreef ie vandaag terug?? "Stel je voor als er nog geen internet bestond. Hoe had je dan een man willen leren kennen?" Dit is echt belachelijk. Ik vind m nu echt een arrogante kwal. Is dit nou normaal of heb ik echt een vreemde actie ondernomen dan?? Door mn emailadres te geven ipv direct mn tel.nr?

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 13:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2004, 13:24
In_stilte
In_stilte is offline
Ik denk dat hij zich misschien een beetje beledigt voelde en misschien het op die manier verwoorde, je hebt er toch voor gekozen om hem NIET je nummer te geven.

Verder kan ik me heeel goed voorstellen dat je zo hebt gehandeld, weet jij veel wat voor een persoon het is...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 13:31
Verwijderd
Vervelend, opdringerig type...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 13:34
cyntha
cyntha is offline
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je e-mailadres hebt gegeven. Je kent die jongen helemaal niet en weet dus niet of je hem mag. Jij wilt hem je telefoonnummer niet geven en dat moet hij maar accepteren. Die jongen komt nu over als een arrogante kwal, maar misschien voelde hij zich beledigd dat je hem niet meteen je telefoonnummer gaf en is hij in het echt wel heel anders.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 13:50
pyres
pyres is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-05-2004 @ 14:31 :
Oud 21-05-2004, 13:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
What he said.

Bovendien, als je zo nodig met een meisje wil daten, moet je ook 't lef hebben dat face to face te vragen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:22
pyres
pyres is offline
vage vage gast

ik durf te wedden dat als je je nummer had gegeven
dan had hij wel iets gezegd van :"ja en wat als we geen telefoon hadden in deze samenleving"

laten gaan die gozer
Oud 21-05-2004, 14:27
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
...nah, k vind t wel wat snel om al zo'n oordeel te hebben...like, hij zal t wel gewoon vervelend gevonden hebben dat jij niet meteen zoiets had van 'oh leuk, doen we'. 'k zou m gewoon uitleggen dat jij eerst wil weten met wie je te maken hebt voordat je een date met m gaat hebben...als ie daar normaal op reageert istie ok, zoniet dan niet
Oud 21-05-2004, 14:47
@Moon
@Moon is offline
Thnx voor de reacties.
Maar het is ook niet zo dat toen ik hem aan de lijn had hij had gevraagd om mijn telefoonnummer en dat ik toen heb geweigerd het hem te geven. Het is wel zo dat voordat ik hem aan de lijn had die vriend van me heeft gevraagd of hij mn nr mocht geven. Ik had die jongen zelf maar heel eventjes gesproken, daar de college eigenlijk al zo'n beetje begonnen was. Toen had ik maar snel mn emailadres gegeven zonder dat hij om mn tel.nr of email vroeg.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 15:09
leucomelas
leucomelas is offline
jeetje, dat hij zijn contacten via internet ontmoet... volgens mij komt ie echt bijna nooit buiten... heel sneu om zo over je te denken okok.. zou het ok meteen een kwal vinden... ik bedoel, tis toch logisch dat je je telefoonnnummer niet aan iedereen geerft? en dat hij dan zo stom is om een domme opmerking tem aken is zijn eigen schuld...
Oud 21-05-2004, 15:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
little nemo schreef op 21-05-2004 @ 15:27 :
hij zal t wel gewoon vervelend gevonden hebben dat jij niet meteen zoiets had van 'oh leuk, doen we'.
Knap achterlijk dan, lijkt me logisch dat een meisje je niet meteen d'r nummer geeft als ze je niet kent.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:02
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
pyres schreef op 21-05-2004 @ 15:22 :ik durf te wedden dat als je je nummer had gegeven
dan had hij wel iets gezegd van :"ja en wat als we geen telefoon hadden in deze samenleving"
Daar dacht ik dus ook aan toen ik zn mailtje las.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:14
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-05-2004 @ 16:51 :
Knap achterlijk dan, lijkt me logisch dat een meisje je niet meteen d'r nummer geeft als ze je niet kent.
...daarom kan ze t m beter gewoon zeggen waarom ze dat niet deed, dan snapt ie t of wel of is ie idd achterlijk
Oud 21-05-2004, 20:45
Verwijderd
waarom is 't een kwal?

hij stuurde gewoon een mailtje met daarin een zinnetje dat je verkeerd hebt opgenomen... volgens mij zeg je gewoon niet expres iets dat kwetsend overkomt op degene die je wel ziet zitten, hij bedoelde volgens mij gewoon dat hij het fijn vindt dat je hem via msn een beetje wil leren kennen, voor je eventueel aan een date zou willen beginnen... is toch helemaal niet zo raar?

ga er nou maar gewoon mee chatten, misschien is 't wel een hele lieve, knappe en leuke jongen...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:18
Stitch
Stitch is offline
nou nou...zo'n big deal is het nou toch ook weer niet dat die dat zei
ik vond het wel grappig ...haha... waarom kunnen mensen simpele dingen toch zo zwaar opvatten! lach erom en spreek een keer af in een tent waar je vaak gaat stappen...dat gemail en ge-msn is echt WAARDELOOS om mensen te leren kennen aangezien je uit tekst vaak niet op kan maken op wat voor manier iemand iets bedoelt. uit 1 zo'n stupid zinnetje (die ik wel grappig vond) kun je niet opmaken hoe iemand is!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 10:24
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 21-05-2004 @ 21:45 :
waarom is 't een kwal?

hij stuurde gewoon een mailtje met daarin een zinnetje dat je verkeerd hebt opgenomen... volgens mij zeg je gewoon niet expres iets dat kwetsend overkomt op degene die je wel ziet zitten, hij bedoelde volgens mij gewoon dat hij het fijn vindt dat je hem via msn een beetje wil leren kennen, voor je eventueel aan een date zou willen beginnen... is toch helemaal niet zo raar?

ga er nou maar gewoon mee chatten, misschien is 't wel een hele lieve, knappe en leuke jongen...
Mja...zou misschien ook kunnen dat ik t verkeerd heb opgevat... Daarvoor zei hij wel dat ie heel weinig online is, mssn dat ik het daarom dan verkeerd heb opgevat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten