Een paar dagen geleden belde een vriend van me dat er een jongen mijn telefoonnummer wou hebben. Hij vroeg of hij mn nr. aan die ene jongen mocht geven. Ik ken die jongen dus totaal niet. Die vriend van me zei dat ik hem wel een keer heb gezien, maar ik heb echt geen idee wie het dan is. En op een gegeven moment kreeg ik die jongen aan de lijn. Hij vroeg of ik een keertje wat met hem wilde eten. Ik had zoiets van, ik ken die gast helemaal niet, dus ik ging er niet op in en college begon ok zo. Dus ik gaf hem zijn emailadres ipv tel.nr. Dat had ik bewust gedaan omdat ik hem helemaal niet ken en ik niet weet of ik hem wel mag. Als ik mijn nr. aan m geef kan ik dan eigenlijk ook wel verwachten dat ie binnen enkele dagen wel een keer belt. En aangezien ik nog niet weet of ik wel met hem wil daten, eigenlijk ook omdat ik niet echt op zoek ben, heb ik mn nr. maar niet gegeven. Eigenlijk wil ik hem eerst wel een keer zien of van geruchten horen hoe hij precies is voordat ik echt met hem ga daten. Het klinkt heel lullig maar dadelijk blijkt t een echte kneus te zijn. Maar goed, hij had een paar dagen geleden een mailtje gestuurd, ik hem daarna teruggemaild dat ik hem heb toegevoegd op msn. En wat schreef ie vandaag terug?? "Stel je voor als er nog geen internet bestond. Hoe had je dan een man willen leren kennen?" Dit is echt belachelijk. Ik vind m nu echt een arrogante kwal. Is dit nou normaal of heb ik echt een vreemde actie ondernomen dan?? Door mn emailadres te geven ipv direct mn tel.nr?
Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 13:25.
|