Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb die aflevering in m'n buffy box zitten (ja effe opscheppen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik kijk altijd de woensdagavond afleveringen en soms die elke dag komen.. maar nou vroeg ik me af: hoe zit het nou psies met Glory en die verpleegkundige uit dat ziekenhuis (ben zn naam ff kwijt
![]() |
![]() |
|
*SNIK*
Ik heb em gemist, kben zo stom geweest, khad mn mobiel boven liggen en die gaat altijd af als buffy begint (afsprakenalarm), maar ik hoorde em niet ![]() Kheb nu charmed en buffy gemist ![]() Maarja, ik zie buffy wel als de dagelijkse daarbij komt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb toch die aflevering van woensdag kunnen kijken.. en hijs idd heel erg zielig.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en toen ze de dokter de hele tijd bleven filmen, dan heb je echt zo iets, nu gaat er wat gebeuren, maar nee hoor... erg slome aflevering... maar das mijn mening... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ok ik hou mijn mond al. Maar in ieder geval is het nou duidelijk ![]() |
![]() |
||
het was zeker een mooie aflevering, heb niet zitten huilen, maar ik vond zeker Anya heel goed, omdat ik eerst echt iets had van: wat zit ze nou te zeuren, en toen dacht ik er pas aan dat ze natuurlijk niet weet hoe ze met zulke dingen om moet gaan. Willow vondt ik ook wel mooi, dat ze helemaal in tranen uit barstte om zoiets klein als haar trui. En die lange stiltes, ik dacht eerst dat het geluid van mn tv het niet goed deed, ik zette hem dus keihard, toen was het wel schrikken toen ze weer begonnen te praten
![]() Citaat:
* * * * * * * ff een heel klein dingetje van wat er nog gaat komen, lees dus NIET verder als je het niet wilt weten ![]() * * * * * * * * * * * * * de verhouding tussen Ben en Glory gaat nog veranderen ( ze veranderen vaker in elkaar e.d.) (nou heb ik denk ik niks te veel gzecht ![]() Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 15:23. |
![]() |
|
echt een onwijs mooie aflevering!!! Heel emotioneel....ook wel een beetje eng....die ogen nog steeds open....maar goed, heel goed geacteerd, tja, toch vind het gewoon heel kut dat ik gewoon helemaal alleen thuis was...ik had helemaal niemand om tegenaan te kruipen, en dat was eigenlijk best nodig af en toe, maar goed ik heb me er doorheen geslagen
kuzzies PrimRose
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vond het ook wel een leuke aflevering, maar ook wat vaag.
Vooral die tussenbeelden, naja, een standaard buffy aflevering kennende dacht ik dus meteen aan het ergste...magie ofzo, of andere dimensies evil guys die iets doen je kent het wel! ![]() ![]() Maar nee, dat was dus haar willendheid dat alles weer goed zou zijn. Had ik niet aan gedacht totdat iemand hierboven dat zei! ![]() ![]() Ik vond de rol van Anya ook erg goed gespeeld! Was klasse van haar! Ze steeg er wel boven uit naar mijn mening! Maar ja, Anya mag ik dan ook erg samen met Spike!! ![]() ![]() De serie loopt wel leeg in 1 keer. De moeder van Buffy, Riley etc. Naja, zullen wel te veel acteurs anders in zitten! Al helemaal met Dawn nu ook! ![]() ![]() ![]() ![]() Groetjes Ben(die samen met zijn zusje elke woensdag avond naar buffy, charmed, buffy en angel kijkt! ![]()
Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 21:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hij was verdwenen voor de Scoobies erachter konden komen, dus ging Buffy naar Spike's crypte en deed alsof ze de Buffy bot was. Spike zei dus tegen haar dat ze nooit mocht zeggen dat Dawn de key was, omdat Buffy eraan onderdoor zou gaan als Dawn iets overkwam. Dat vond Buffy zo lief, dat Spike 'n kusje kreeg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
vanaf maandag zijn er geen herhalingen meer, het komt dan alleen nog maar op woensdag, eigenlijk zouden ze elk jaar/1x in de 2 jaar alle afleveringen weer moeten herhalen, want het is zo leuk om te zien hoe ze allemaal veranderd zijn (ik dahct er eerst over om alle afleveringen op video op te nemen, maar er zijn nu 5 seizoenen met allemaal 20 (?) afelveringen = dus 100 afleveringen, zou een beetje duur worden
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|