Oud 23-05-2004, 13:05
Madgirl
Madgirl is offline
Al meer dan een maand heb ik elke dag bloedverlies. Volgens mij ben ik niet normaal ongesteld geworden. Maar gewoon elke dag een beetje bloedverlies. Dit is echt zo erg irritant, het is namelijk net te weinig voor een tampon, en weer te veel om gewoon de hele dag door te lopen, daarom gebruik ik inlegkruisjes.
Vier maanden geleden ben ik aan de prikpil gegaan, en 2 of 3 weken geleden zou ik weer zo'n prik moeten hebben. Maar omdat het uit was gegaan met me vriendje, had ik geen zin om meer die prik te halen. Ik zat er zowiezo over te denken om de normale pil te gaan slikken, omdat ik allemaal rare verhalen hoorde over de prikpil. Maar dat terzijde. Het schijnt ook zo dat als je de prikpil hebt, dat het dan kan dat je menstruatie helemaal wegblijft, dat was bij mij niet het geval. Maar kan het dan aan die prikpil liggen dat ik nou elke dag een beetje bloed verlies? Of zou het een andere oorzaak kunnen hebben?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:12
Dzjes
Dzjes is offline
Ik heb dit vroeger ook eens gehad.. maar dan 3 maanden aan een stuk (ik was toen wel nog niet aan de pil, dus jouw situatie is mss anders). Bij mij was het zo dat mijn slijmvlies in mijn baarmoeder niet afbrak,waardoor ik dus steeds een dikke laag in mijn baarmoeder had blijven zitten. Daarom bleef ik elke dag een beetje bloeden. Ik heb toen van de dokter speciale hormoonpilletjes gekregen waarmee het na een week was gestopt. Mss kan je je best es laten onderzoeken door jouw gynaecoloog? Wel opletten, want ik had na 3 maanden last van bloedarmoede en heb heel erg veel vitaminen en ijzerpilletjes moeten bijnemen.
Met de prikpil heb ik geen ervaring ,dus kan niet zeggen of het eventueel daaraan zou kunnen liggen..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:54
Verwijderd
Zoiets zou best door die prikpil - of het stoppen ervan - kunnen komen. Mja, misschien dat aan de pil gaan helpt?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten