Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=842798
Hier kun je je mening geven over films die je gezien hebt.
||
Citaat:
![]() ![]() (schudt verward zijn hoofd en mompelt 'nog zo'n gebrainwashte kerel...')
||
Citaat:
![]() Van Helsing had een duidelijk opgezet en goed in elkaar gezet verhaal, vond ik. Bij Lord of the Rings daarentegen vind ik erg onduidelijk wat er nou precies waar gebeurt, wat al die wezens nou zijn en op welke grond ze elkaar vermoorden.. Naast die onduidelijkheden hou ik, zoals gezegd, niet van fantasy. Totaal nieuwe werelden creëren en eigen talen, dat vind ik veel te ver gaan. Daarom is Van Helsing ook leuk: die steekt de draak met allerlei bestaande onduidelijkheden over mysterieverhalen en haalt juist op een leuke manier onduidlelijkheden weg. En duurt niet zo gruwelijk lang. Als Van Helsing ook in drie delen was verschenen had het van mij niet gehoeven.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind er namelijk geen ruk aan.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bespaar ons de moeite..... Schrijf nooit meer iets over films..... of beter nog kijk er nooit meer naar 1 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Logisch ![]() Verder, LOTR is natuurlijk geweldig, alleen beetje jammer van die mensen die 1 niet begrijpen dat niet iedereen een fan is zoals zij en 2 gaan zeiken dat LOTR niet fantasy is, want dat is het wel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=lord+rings Het zou echt fijn zijn als je voortaan eerst de zoekfunctie gebruikt voordat je een topic opent. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|