Hoi allemaal..
Ik zit best wel met een probleem en heb geen idee meer wat ik moet doen..
Ik heb een jongen leren kennen op de chat. Daar ging ik best goed mee om, ik zag hem echt als een "vriend". Ik heb nooit echt vrienden gehad.. en zag het ook ff niet meer zitten. Tot ik hem ontmoette.
Al een paar maanden ga ik met hem om, en het was altijd heel leuk en gezellig. En nu opeens negeert hij mij en heb geen flauw idee waarom. En als ik het hem vraagt zegt ie dat het zo beter is.
Toen heb ik hem verteld dat ik wat voor hem voelde, naja uitgepraat etc en toen was het goed, hij bood zijn excuses aan en ik accepteerde dat.
Maar nu is het precies zo als paar weken terug. Hij negeert me volkomen, wilt niks meer van me weten en zegt dat het zo beter is. Ik heb hem gezegd dat ik niets van hem verwacht, hij vind me zelfs niet leuk, dus ik zie het probleem niet. Hij heeft er "gewoon geen zin meer in".
Ik weet het nu echt niet meer, ik wil hem niet kwijt als vriend en ik hoor van verschillende mensen dat hij het niet waard is.. Maar ik WIL gewoon met hem omgaan ook al ga ik hieraan kapot. Maar hij negeert me volkomen
Ik begrijp het gewoon niet.. Waarom laat iedereen mij vallen? Waarom loopt iedereen altijd over me heen.. waarom doen ze me dit aan? Wat doe ik verkeerd.. omdat ik stil / verlegen ben? of omdat ik "anders ben"?
Ik weet gewoon niet wat ik met hem moet doen.. iemand suggesties?