Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Weet je waar dit op lijkt? Depersonalisatie/ derealisatie.. Dat heb ikzelf ook... Je kunt het als 'stoornis' hebben, als 'bijverschijnsel' bij psy. aandoening èn je kunt het tijdelijk krijgen na xtc gebruik. Wanneer je even googled vind je wel wat sites erover http://www.depersonalisatie.nl is er ook één. (uut meine kopf..)
Goodluck.. (ps, ik ben geen shrink dus mag niet diagnositeseren.. Wil tevens geen enge hersenspinsels oproepen annex zielenroerselen....!) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder heb ik het ook wel eens gewoon, paar keer in het jaar ofzo, maar volgens mij heeft iedereen dat wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat nee zeker niet, nah met spacecake was het wel grappig dat het leek of ik in een film zat en dat er allemaal vage gedachtenwolkjes (het praten van de mensen om me heen) niet tot me door drongen. Maar de rest was kut.
En verder voor af en toe vind ik het a relaxed...dus altijd lijkt me al helemaal fucked up ![]() |
![]() |
|
Juh, is ook fucked-up... Het lijkt alsof je de wereld door een camera bekijkt, alsof er een glazen wand tussen jou en de rest van de wereld is... Er bestaan geen medicijnen tegen, helaas. Wanneer je dp/ dr door slaaptekort hebt opgewekt, gaat het vanzelf wel over.
![]()
|
Teering, wel veel dingen komen overeen zeg!!! Ik weet nou niet of het iets is wat ik me aanpraat, maar 'het' is er wel. *V@Ag* Ik vind al jullie tips en reacties wel zwaar relaxed. Ik zal ff uitlijnen wat ik als overeenkomsten zie:
Enkele omschrijvingen van depersonalisatie/derealisatie: alsof ik in een droom leef | alsof alles onecht is | alsof ik niet meer bij mezelf kan komen | alsof mijn lichaam leeg is en ik buiten mezelf zweef | (het laatste enigszins) als ik in de spiegel kijk dan vraag ik me af of ik dat ben | ik voel geen emoties | ik voel me als een robot, een automaat | alles lijkt ineens vreemd | mijn omgeving lijkt vlak en tweedimensionaal | alsof ik in een film loop | (dit niet) alsof delen van mijn lijf niet van mij zijn | dingen die ik zie lijken groter of kleiner, dichterbij of verder weg | (dit wel weer n beetje) een bekende situatie lijkt ineens nieuw | (niet) ik raak dingen aan of knijp mezelf om te voelen dat ik nog besta | alsof ik achter een glazen wand leef | alsof er geen verbinding meer is tussen wat ik zie en wat ik voel (dit wel sterk) ZUCHT!!!!!!!!!
|
om eerlijk te zijn weet ik niet of wij de juiste personen zijn om je met dit soort dingen te helpen... Het komt bij mij een beetje over alsof het meergeestelijk is.. Misschien eens een bezoekje aan de dokter brengen ofzo..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind m leuk! ![]() NAAR de topic-titel refereerT |
![]() |
||
Citaat:
1 verwijzen naar Ergo; 'verwijzen naar' en 'refereren aan' niet verwarren... ![]() Overigens was ik in mijn gehaastheid een -e vergeten, that's all.
|
![]() |
owkej, Ik weet waar jet over heb, me vriend heeft t ook een tijd gehad(ging na 2 - 3 weken weer over)
Ik zit zelf ook al een tijdje aan pille enzo(dolfijntjes, tulpies, leeuwtjes etc...) en heb dit eigelijk nog nooit zo meegemaakt, niet op zo'n lange duur in iedergeval 'T enige wat ik je kan aanrade is een tijd niet gebruike, das logisch en had je waarschijnlijk zelf ook al wel bedacht, en ten tweede...probeer zoveel mogelijk, ook al is het moeilijk weer trug te kome naar de werkelijkheid, want als je te lang blijft hange in die sfeer van |jezelf uit je eigen lichaam voelen enzo| dan kan je daar een behoorlijk probleem aan over houden, en dat is dat je er in blijft hangen. Vertrouw me, das iets wat je niet wil
||
Citaat:
T
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
al geef ik toe dat dit lomp/scheel was, want met e erachter klopt het ook ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|