Oud 11-06-2004, 13:02
Upke
Upke is offline
Hoi ik zit te denken voor een beroep wat ik later wil gaan doen alleen ik kom er maar niet uit. Dit spreekt me het meest aan:

Zijn er beroepen waar je bijvoorbeeld naar arme landen moet reizen om daar dan mensen te gaan helpen en zo? Zo ja hoe noem je dat beroep en weet je er informatie over?

Of een beroep zoiets als dierenverzorger of werken voor een dierentuin? En heb je daar ook iets tussen zitten waarbij je veel moet reizen? Bijvoorbeeld om dieren op te zoeken en andere landen? Heeft iemand hier informatie over of hoe een dergelijke beroep heet? Kan iemand me ook vertellen over opleidigen? Dank jewel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2004, 13:18
Verwijderd
Ik denk niet dat dat specifieke beroepen dan wel opleidingen zijn... Als je iets met dierenverzoring zal leren, zal je zeker ook kunnen gaan reizen om in het buitenland dieren te helpen. Zoiets zal je zelf moeten organiseren, lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 13:35
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
artsen zonder grenzen?

of verschillende andere goede doelen en stichtingen

maar het is ook wel de vraag wat je precies wil gaan doen, je kan natuurlijk helpen op een heleboel manieren, bijvoorbeeld met bouwen en medische hulp maar er zijn nog 100 andere dingen die je kan doen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 14:32
MieX
MieX is offline
Ik heb ooit naar diermanager (leeuwarden, HBO) zitten kijken, dan kun je over de hele wereld dierentuinen/natuurreservaten beheren. (voor mij was t niks)
Oud 11-06-2004, 15:26
Upke
Upke is offline
Ik zal er even bijzeggen dat ik diploma basisberoeps heb. Arsten zonder grenzen gaat niet door ik heb daar niet voor geleerd en dokter is niks voor mij. Via de opleiding die ik wil gaan volgen wil ik mijn niveau verhogen, naar de 2 of liever 3. Maar ik moet dan wel een leuk beroep weten...

Wat voor werk doet steve erwin eigenlijk (je weet wel de crocodile hunter). Ik wil echt niet op tv hoor, maar zo'n soort beroep veel in de natuur en zo lijkt me helemaal toppie!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 19:58
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
missionaris
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten