Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1. Wat vindt u van klonen???
ƒá Spannend, erg goed = geen problemen mee 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? ƒá Nee 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? ƒá Ja 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? ƒá Ja 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? nee (die is er al IK) 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? ƒá Ja 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? ƒá Ja 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? ƒá Ja, namelijk¡K¡K¡K¡Kik ben geen u ik ben U 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) Ik ben een Man en mijn leeftijd:16 en mijn verwek datum is bekent [Dit bericht is aangepast door badtothebone (17-12-2001).]
|
![]() |
1a
2a 3a ja ligt eraan wat reproductief klonen ben ik tegen. dan krijg je allemaal van die mensen die dierbaren hebben verloren en ze nu weer 'levend' willen maken door ze te klonen. 4b 5b 6a 7b 8 ja ,namelijk. Ik ben tegen het volledeig klonen van hele organismen. je kunt veel beter weefsel klonen om er zo (groepen)cellen van te verkrijgen, die bijv zieke cellen kunnen vervangen in een mens. 9 kijk maar naar mn info Ik zit in 6 Vwo
|
![]() |
Geen mening. Vind deze vraag niet uitgebreid genoeg. Ik ben namelijk niet helemaal tegen, maar vind ook niet dat het losbollig kan. 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? Ja 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? Ja Ook deze vraag is niet uitgebreid genoeg. Ik ben niet helemaal tegen, maar moet wel aan hele strenge banden gelegd worden. 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? Ja Afhankelijk van WAT je kloont. 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? Nee 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? Nee 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? Nee 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? Ja, namelijk. Te veel om op te noemen. 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) Man 19 jaar.
|
1. Wat vindt u van klonen??? ć Vind het onnodig = problemen mee 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? ć Ja 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? ć Ja 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? ć Ja 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? ć Ja 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? ć Nee 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? ć Nee 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? ć Nee 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) vrouw 17
|
? Vind het onnodig = problemen mee 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? ? Ja 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? ? Ja 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? ? Geen mening 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? ? Nee 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? ? Nee 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? ? Nee 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? ? Ja, namelijk dat ik op zich tegen het klonen ben, maar dat het misschien wel goed is als er bijvoorbeeld een nier gekloond kan worden, zodat iemand met nierproblemen zijn 'eigen nier' kan krijgen zonder afstotingsverschijnselen e.d. 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) ik ben 18 en v.
|
![]() |
1. Wat vindt u van klonen??? ć Vind het onnodig = problemen mee 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? ć Ja 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? ć Ja 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? ć Ja 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? ć Ja 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? ć Ja 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? ć Nee 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? ć Nee 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) v, 17 Suc6 met de verwerking van de gegevens!! |
![]() |
|
![]() |
ƒá Spannend, erg goed = geen problemen mee ƒá Vind het onnodig = problemen mee ƒá Geen mening 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? ƒá Ja ƒá Nee 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? ƒá Ja ƒá Nee ƒá Maakt mij niet uit 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? : ƒá Ja ƒá Nee ƒá Geen mening LIGT ERAAN WAT ZE KLONEN, HET KAN OOK VOORDELIG ZIJN VOOR HET MENSELIJK BESTAAN 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? ƒá Ja ƒá Nee 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? ƒá Ja ƒá Nee 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? ƒá Ja ƒá Nee 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? ƒá Ja, namelijk¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡KR 30;¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K&# 8230;¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K¡K ƒá Nee 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) v,16 [Dit bericht is aangepast door koelkastje (17-12-2001).] |
![]() |
|
Ik vind het niet spannend of erg goed, maar onder bepaalde voorwaarden heb ik er geen problemen mee 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? Ja 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? Nee, maar er moeten wel bepaalde voorwaarden komen 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? Nee 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? Nee 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? Ja 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? Nee 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? Nee 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) 17,m
|
![]() |
1. Wat vindt u van klonen??? Geen mening (heb ik wel, maar die optie stond er niet tussen) 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? Ja 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? Maakt mij niet uit (eigenlijk: anders...) 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? Geen mening (wederom mijn perfect antwoord niet in de antwoorden) 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? Ja (uiteindelijk wel, hoewel: wat is perfect?) 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? Ja 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? Nee (lol) 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? Ja, namelijk…(zie boven)……… 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) V, 21 Groetjes, Suzan
|
![]() |
1. Wat vindt u van klonen??? ć problemen mee 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? ć Nee 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? ć Ja 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? ć Ja 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? ć Nee 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? (voor ziektebestrijding, bv nieren en een hart klonen) ć Ja 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? ć Nee 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? ć Ja, namelijk...het is heel moeilijk om de grenzen te bepalen wanneer het mag en wanneer niet dus dan doe ik er maar liever niet aan mee 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) 17 v
|
Vind het onnodig = problemen mee 2. Weet u het verschil tussen therapeutisch klonen en klonen als reproductie??? nee 3. Moet Nederland het klonen verbieden??? Ja 4. Vindt u dat door klonen het menselijk bestaan word aangetast??? ja 5. Denkt u dat door klonen de perfecte mens kan gaan bestaan??? ja 6. Vindt u dat dieren gekloond mogen worden voor menselijke doeleinden??? ja 7. Zou u uzelf wel eens gekloond willen zien??? nee!!!! 8. Wilt u hier nog iets aan toevoegen??? Ja, namelijk dat het moeilijk is om te kiezen... het zou slecht zijn als mensen gingen klonen om het perfecte kind te krijgen, want anderen worden dan afgestoten als ze niet perfect zijn... maar stel, er ligt iemand op sterven en door middel van klonen kan die gene gered worden, tja.. dan is het ook weer goed ![]() 9. wat is je geslacht m/v en leeftijd? (voor de verwerking v.d enquete) ik ben een vrouw en 16 jaar [/B]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
1A
2B 3A 4B 5B 6B 7A 8B Toevoeging: Klonen moet nut hebben, dus niet gaan klonen voor de lol om te kijken hoe een kloon eruit ziet (net zoiets als je hand onder een kopieerapparaat leggen...) Maar orgaankloning (is toch het goede woord?) ben ik 100% voor... heb maar eens een ziekte... snap je ? maar dan ook alleen als je er zelf niks aan hebt gedaan, bijv. roken en longkanker... eigen schuld, dikke bult! So, that is MY opinion ohh ja, M en 18 Groeten, Ramon
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |