Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
VAN EEN HOGE DOSIS lkachgas ga je niet echt snel slapen hoor, ja je gaat wel knock out trouwens. en je krijgt er tijdelijk een groen-blauwe kop van als je er te weinig zuurstof bij krijgt (lees; zak met lachgas over je kop trekken)
On topic blijven jongens, zuipen weet iedereen wel hoe lache dat is. (verrot helaas wel je lichaam, dat merk je)
||
![]() |
Citaat:
|
Eerst ff voor de duidelijkheid H20 is water. Lachgas is N20. Lachgas is niet geheel ongevaarlijk, maar in vergelijking met andere drugs is het toch vrij veilig. Aan lachgas kun je heel simpel komen. Ga naar bijv de Blokker en vraag navul verpakkingen voor een slagroomspuitbus. Je moet dan wel zo'n proffesionele slagroomspuitbus hebben. Het is het beste om het gas eerst in een ballon te laten lopen
voor meer info klik hier In de supermarkt kunnen we patronen voor de slagroomspuit kopen. Deze bevatten net genoeg gas voor twee volle teugen, wat eigenlijk te weinig is om bevredigend te raken. Let erop dat de patronen puur lachgas bevatten. Je moet het geinhaleerde gas zo lang mogelijk in je longen houden en je kunt het daarna uitademen in een ballon, om het opnieuw in te ademen.
||
![]() |
Citaat:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/144764/1 <-- ik wil het namelijk wel eens proberen... heb wat info gevraagd, en geen van de mensen die ervaring hebben heeft ooit gemeldt dat het je hersens direct aantast.. zou je misschien kunnen vertellen (+onderbouwen) waarom het zo slecht is?
|
![]() |
okee, ik heb maar even de drugs infolijn gebeld om duidelijkheid te krijgen.
bij veelvuldig gebruik worden aanmaak van zaadcellen en rodebloedcellen geremt. bij recreatief gebruik (dus gewoon 1 of 2 x zo'n ballonnetje inademen) kunnen deze dingen niet gebeuren. wel kan je er eventueel hoofdpijn, misselijkheid en duizeligheid van krijgen, maar niks ernstigs. die miljoenen hersencellen blijven dus gewoon in leven ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() na de examens ga ik dit maar eens proberen denk ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Minni |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dezefde dag dat ik die post poste...hep ik et zow geprobeerd..aleen ik nam meteen uit de fles...beeje in balon uitademen...mhh..lekkur...beeje et gevoel alsof ik aangeschoten was....aleen die avond later had ik een enorme koppijn..niet normaal ....maja...toen ben ik gaan doesjen en pinkpop kijken toen ging et wel weer over..Ik ga et cker nog een keer proberen aleen dan met een hele fles ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
was altijd 10 gulden.. voor 10 van die dingen dacht ik.. dus zal nu wel 4,50 euro zijn ofzo..
|
Verwijderd
|
kep (tijdje geleje al) met Vash! en Drexz lachgas gedaan... ik was de eerste (ik mocht testen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ow ja... heeft iemand hier ervaring mee met wiet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je doet een spijker ofzo in een ballon met de scherpe kant naar de uitgang. Je doet vervolgens de ballon over de capsule heen (evt. plakband voor de zekerheid, ook is het wel verstandig om de ballon eerst wat uit te rekken zeg maar, anders loopt ie niet zo goed vol) Daarna doe je een handdoek of iets in die richting over de ballon heen (zodat ie niet kapot gaat) daarna sla je met een hamer op die spijker en hijs kapot. ![]() Dat spul is echt KOUD trouwens, had t eerst zonder ballon gedaan en t spuitte langs mn vingers, zijn nog steeds rood, erg koud. De ervaring viel eerlijk gezegd een beetje tegen, maar moet eerst nog een beetje verder uitproberen, je wordt er beetje licht in je hoofd en maf van, maar ik had ook wat gehoord over een iets diepere ervaring, nog even wat uitproberen dus... Duurt een paar minuutjes. |
![]() |
|
We hebben het gister weer gedaan
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ow ja ff btw, van dat koude... je moet het nooit direct nemen want dan kunnen je longen bevriezen en ga je dood... |
![]() |
||
Citaat:
'k zag allemaal kleine rood-groen-blauwe vierkantjes met vage draaiende spiraaltjes erin in een soort rooster... Helemaal blblblblblb
||
![]() |
Citaat:
Ik heb t ook wel een keer samen met wiet gedaan, maar kan niet echt zeggen wat nou precies het verschil is... dat is denk ik mn mooiste drugservaring ooit... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|