Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
gepost op 12-05-2002 @ 16:46
-------------------------------------------------------------------------------- is het HOT of NOT.. geef je mening Roze Kleding Mwa licht eraan, moet bij je passen Uitlopende Pijpen Jah best wel...helemaal wijd is bter Een Polo NOT vink niks aan een Eastpack tas Mwa heeft iedereen (ikke zelf ook zonder logootjes)..btje not Kaas NOT.........t stinkt Frankrijk HOT>>>>>gezellig het merk Diesel NOT NOT NOT!!!!>>>vink niks aan Ralph Lauren NOTNOTNOTNOT>>>vink niks aan Nagellak voor Jongens HOT!!!>>maar het moet wel bij de jongen passen een beetje een mat in de nek NOT>>>staat niet echt ofzo...jah bij sommige Witte sokken NOT....worden snel vies Sportschoenen HOT>>>als het skateschoenen zijn Skateboarden HOT>>IS KOEL Hockey NOT>>>rara MSN >>>>HOT SMS >>>HOT een mobiele telefoon >>>>NOT>>>IS TE DUUR WEL HANDIG OM TE SMSEN..whaha Tosti's HOT>>>UIT DE MAGNETRON Studeren >>>geen idee School NOTNOTNOTNOTNOTNOTNOT |
![]() |
|
Nou dan zal Esje Max eens even helpen....
![]() Roze Kleding hot voor vrouwen, voor mannen ligt het aan het kledingstuk en het type man, meestal wel hot ![]() Uitlopende Pijpen Not over algemeen, enkele uitzonderingen daargelaten Een Polo hot een Eastpack tas sja neutraal..hot dan maar Kaas hot Frankrijk lekker in het zuiden zeker wel hot, voor de rest niet zo boeiend het merk Diesel hot voor meisjes Ralph Lauren hot Nagellak voor Jongens NOT! een beetje een mat in de nek not Witte sokken not, behalve bij sporten Sportschoenen sja..wat bedoel je..bij sporten is het ok, neem aan dat je bedoelt buiten het sporten... dan NOT Skateboarden pff ehm... ach hot dan maar het ziet er wel cool uit Hockey sja HOT uiteraard MSN hot SMS hot een mobiele telefoon hot Tosti's hot (verslaafd!) Studeren HOT School Hot, naja hot, tis nou eenmaal nodig en op zich wel gezellig Leuk testje en zo alleen moet je bij sommige dingen misschien ff wat specifieker zijn... ![]()
|
is het HOT of NOT.. geef je mening
![]() Roze Kleding Felle Hot Lichte kakroze Not Uitlopende Pijpen Hot Een Polo NOT! een Eastpack tas Hot Kaas Hot Jummie ![]() Frankrijk Hot gaaf land ![]() het merk Diesel hmz...naja uhh diesel gaat nog wel dus doe maar Hot dan ofso Ralph Lauren NOT! Nagellak voor Jongens Hot ![]() ![]() een beetje een mat in de nek NOT! Witte sokken Boeiend naja dan maar uhh Hot Sportschoenen hmz ligt eraan welke...mja uhh Not oevr het algemeen Skateboarden Hot ![]() Hockey NOT! MSN Hot ![]() SMS Hot ![]() een mobiele telefoon hmz eigluk Not, mja wel handig dus Hot en heb dr zelf ook 1 haha Tosti's HOT!! tosti's zijn lekkah!! Studeren hmz..NOT ![]() School Not ![]() ![]()
|
Roze Kleding
Hot, ook voor jongens Uitlopende Pijpen Not Een Polo Hot een Eastpack tas Hot Kaas Hot Frankrijk Not het merk Diesel Meeste dingen Hot Ralph Lauren Hot Nagellak voor Jongens Not een beetje een mat in de nek Zo'n 'ijshockeymatje' NOT, iets langer haar voor jongens meestal HOT Witte sokken Not Sportschoenen Sneakers HOT, echte sportschoenen alleen om mee te sporten Skateboarden Hot, al kan ik het niet, blijft leuk Hockey HOTHOTHOT MSN Hot SMS Not, ik haat die piepjes en dat getyp een mobiele telefoon Hot Tosti's Hot Studeren Hot School Hot [/B] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Roze Kleding
Liever niet. Voor jongens patserig, voor meisjes te zoet - ![]() Uitlopende Pijpen Nee - ![]() Een Polo Ach, wat valt er te zeggen, zo'n standaard kledingstuk heeft volgens mij iedereen wel in z'n kast...- ![]() een Eastpack tas Te standaard, iedereen loopt met die dingen - ![]() Kaas Lekker ![]() Frankrijk Zeker, mooi land, alleen jammer dat er Fransen wonen ![]() het merk Diesel Belachelijk duur, € 189,- voor een doodgewoon uitziende spijkerbroek vind ik exorbitant veel - ![]() Ralph Lauren Wel leuke kleding, maar de kwaliteit is niet echt je van het, bovendien loopt de halve wereld ermee - (neutraal dus) Nagellak voor Jongens Echt niet dus he ![]() een beetje een mat in de nek Très fout ![]() Witte sokken Och, waarom niet. Als je ze maar niet bij een donkere broek of broques/bootjes/enz draagt. Bij een korte broek en sportschoenen moet het kunnen. Sportschoenen Ja, waarom niet. Ze lopen lekker, vind ik. ![]() Skateboarden Niet mijn ding. ![]() Hockey Leuke sport, maar tegenwoordig is het meer een manier om te laten zien dat je 'echt kak' bent. Er zitten zoveel troela's op hockey die het echt alleen maar doen om hun imago op te krikken. ![]() MSN Leuk programma ![]() SMS Och, het is echt zoiets waar je aan mee moet doen omdat je er anders niet bijhoort. een mobiele telefoon Zie bovenstaande. Tosti's Één van de geneugten des levens. ![]() ![]() Studeren De mooiste tijd van je leven. ![]() School Noodzakelijk om bovenstaande te kunnen bereiken. Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 16:30. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 16:25. |
![]() |
|
Roze Kleding
Ligt aan het type ![]() Uitlopende Pijpen not Een Polo 'hot' een Eastpack tas zijn prima tassen, maar niet origineel -> hot Kaas hot Frankrijk hot het merk Diesel not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens not een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken not Sportschoenen stijlvolle sneakers -> hot type nike air -> not Skateboarden best hot, maar niet mijn activiteit Hockey not MSN hot SMS hot een mobiele telefoon not Tosti's HOT! Studeren duh ![]() School noodzakelijk kwaad waar je het beste van moet maken :\
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding GAY
Uitlopende Pijpen GAY Een Polo EMO een Eastpack tas GAY Kaas Totally gay Frankrijk stokbrood het merk Diesel ik rijd op gas Ralph Lauren ralph wie? Nagellak voor Jongens voederbietels een beetje een mat in de nek als t een flink zware mat is op een jehova's nek.... ![]() Witte sokken wit Sportschoenen nee Skateboarden ja Hockey gay MSN kut SMS gayer een mobiele telefoon gay Tosti's mmmmmm Studeren kut School kut Vragenlijstjes op internet Zwaar slecht |
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
Nee, not Uitlopende Pijpen heeeeeel erg hot ![]() ![]() Een Polo not, sorry een Eastpack tas ik heb er een, maar om het nou 'hot' te noemen.. neuh Kaas jaaa ![]() Frankrijk vieze wc's ![]() het merk Diesel te duur, not Ralph Lauren not Nagellak voor Jongens mjah.. tussenin? een beetje een mat in de nek not Witte sokken ach ja, waarom niet.. 'hot' Sportschoenen hot (naja niet die nike air max dan he) Skateboarden hot Hockey not MSN hot SMS hot (gezellig ![]() een mobiele telefoon =handig = hot Tosti's hot Studeren hot School hot ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School ![]()
|
![]() |
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Bliksem schreef:
[B]is het HOT of NOT.. geef je mening ![]() Roze Kleding NOT Uitlopende Pijpen NOT Een Polo NOT een Eastpack tas NOT Kaas NOT Frankrijk HOT het merk Diesel HOT Ralph Lauren NOT Nagellak voor Jongens NOT! een beetje een mat in de nek NOT Witte sokken NOT Sportschoenen NOT Skateboarden HOT Hockey HOT MSN HOT SMS HOT een mobiele telefoon NOT Tosti's HOT Studeren HOT School NOT ![]() |
![]() |
|
Roze Kleding
Alleen als t felroze is Uitlopende Pijpen Niet echt leuk meer nee Een Polo Eeh, wasda? Zon kraagjesgeval? Ik ken niemand ermee een Eastpack tas Is leuk en handig Kaas Lekker hoor Frankrijk Neeeeeeej!!! Heb in gastgezin gezeten 6 weken en was VRESELIJK het merk Diesel Eehm, neutraal Ralph Lauren Das geurtje toch? Ik ken t nie dus geen mening Nagellak voor Jongens Nie leuk! een beetje een mat in de nek Not Witte sokken Van die korte sokjes, die niet boven je sneakers uitkomen Sportschoenen Ligt eraan. Adidas sneakers met felorze strepen zien HOT!! Skateboarden Eehm, kan k niet. Wel leuk Hockey Beter als voetbal bij t gymmen MSN Hot! Met lover dan SMS hot een mobiele telefoon hot Tosti's neutraal eet ze nooit Studeren denk hot School not, ik blijf maybe nog zitten ook! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 18:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Roze Kleding
als het je staat ![]() Uitlopende Pijpen geweldig Een Polo als je t aan wil een Eastpack tas ![]() Kaas lekker Frankrijk te frans het merk Diesel wel leuke schoenen maar meer iets voor meisjes Ralph Lauren een te klein logo en veel te duur voor het soort dingen dat er van word verkocht Nagellak voor Jongens mmz niet voor mij een beetje een mat in de nek FOUT Witte sokken t zijn maar sokken BOEIENT Sportschoenen handig om mee te sporten ![]() Skateboarden ![]() Hockey dr zitten wel wat leuke meisjes op hockey ![]() MSN Dé verslaving... Heerlijk ![]() SMS handig en leuk om te krijgen een mobiele telefoon handig Tosti's heerlijk Studeren There is a time and a place for everything it's called college ![]() School Dé plaats om te ontspannen ![]()
|
Verwijderd
|
Roze Kleding
- Als ik nee zeg, ben ik hypocriet, dus dan maar hot. ![]() Uitlopende Pijpen Ehmz.. over het algemeen hot. Een Polo ![]() een Eastpack tas Nope. Kaas Nope. Frankrijk ![]() het merk Diesel Ehmz.. Hot, maar wordt steeds minder. Ralph Lauren Bij sommige mensen. ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek Niet echt.. Not. Witte sokken ![]() Sportschoenen Sneakers? Hangt ervanaf wanneer je het draagt. Doe maar hot. Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN Soms ![]() SMS *verslaafd* ![]() een mobiele telefoon *zucht* Hot. Tosti's ![]() Studeren Voor mij ![]() School Ben vanaf morgen gestopt, dus ![]() Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 19:17. |
![]() |
||
[B]
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 19:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Roze Kleding
...NOT, was van de vorige zomer... Uitlopende Pijpen ...HOT, alleen als Britney het draagt... Een Polo ...HOT, als je het type voor bent... een Eastpack tas ...NOT, iedereen heeft ze, ik ook hoor ![]() Kaas ...HOT, alleen als het italiaanse of franse kaas is, Goudse mag nog net... Frankrijk ...HOT, alleen Parijs en de Cote d'azur, de dordonge is NOT... het merk Diesel ...HOT, vooral die heupbroeken... Ralph Lauren ...HOT, alleen als je het type er voor bent... Nagellak voor Jongens ...HOT, als het bij de rest van de stijl past... een beetje een mat in de nek ...HOT HOT HOT HOT HOT, mensen willen het niet geloven, maar een matje kan tegenwoordig weer, sla eens een mode tijdschrift open... -Witte sokken ...NOT... -Sportschoenen ...alleen all stars zijn natuurlijk HOT... -Skateboarden ...nee so passé, NOT dus... -Hockey ...sport is sowieso NOT... MSN ...NOT, eigenlijk moeten we allemaal een boek lezen, naar het museum gaan of uitgaan... SMS ...HOT... een mobiele telefoon ...HOT... Tosti's ...NOT, alleen broodjes gezond mogen... Studeren ...HOT, is gewoon belangrijk... School ...HOT, tenminste die van mij wel ![]() |
![]() |
|
Roze Kleding
Heel NOT, iedereen heeft t Uitlopende Pijpen Erg Hot, hoe uitlopender, hoe beter Een Polo Not een Eastpack tas Afgezaagd=Not Kaas Hot (en lekker) Frankrijk Ben dr nooit geweest, volgens mij wel hot het merk Diesel Not Ralph Lauren NOT veel te duur Nagellak voor Jongens Mja, soms wel kjoet=Hot een beetje een mat in de nek Hot Witte sokken Gatver Not Sportschoenen Hot Skateboarden Hot Hockey Not MSN HOT!! SMS Hot een mobiele telefoon Te duur maar wel hot Tosti's Hot Studeren Hot School Meestal Not |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(ben je trouwens hetro- of homosexueel, je hoeft geen antwoord te geven op deze vraag)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ten eerste: mag dit wel hier?
Ten tweede, het is maar precies wat je ervan maakt, wie het draagt en hoe.. Je hebt van die wijde broeken die hoerebn dragen, en van die wijde broeken die skaters draagen, heeel verschil.. is het HOT of NOT.. geef je mening ![]() ![]() ![]() Roze Kleding Als hoeren et draagen-> NOT Als skatermensne het draagen-> HOT Uitlopende Pijpen Van die hoeren broeken-> NOT Skatebroeken-> HOT Een Polo NOT een Eastpack tas Ligt aan de kleur en motief, dat lichtblauw, blauw, rose achtig -> NOT Rood, zwart -> HOT Kaas VIES Frankrijk Zomer -> HOT Winter-> COLD het merk Diesel NOOOOTTTTT Ralph Lauren Wie? Nagellak voor Jongens Kan moeilijk zeggen dat m'n eigen dingen notzijn dus -> HOT!! een beetje een mat in de nek -> ach... Witte sokken boeie Sportschoenen addidas -> HOT nike -> NOT Skateboarden YEAH! HOT Hockey ach... MSN FOUT, NOT SMS achjah een mobiele telefoon niks bijzonders Tosti's euhm, eten? Studeren HOT School NOT! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen jah best wel! ![]() Een Polo eh nou ik vin et nie mooi. een Eastpack tas iedereen heeft er eentje bij onzz op school duss ie zal wel hot zijn he? Kaas bes wel lekka! Frankrijk stomme mensen ![]() het merk Diesel bezz wel mooi maar errug duur!! Ralph Lauren gaat wel maar ook errug duur!! Nagellak voor Jongens aaah nee!! een beetje een mat in de nek neee!!! Witte sokken nou doe mij maar iets vrolijks, nie zo wit..?? Sportschoenen zitten wel errug lekker Skateboarden stoerrrrrr ![]() Hockey voor kakkers maar toch bezz wel leuk. MSN gezelliee!! alleen irri als je niet weet tegen wie je praat of denkt dat je tegen iemand praat terwijl het heel iemand anders is!! (hehe heb ik nogal vaak ![]() SMS btje duur?? een mobiele telefoon heb ik niet veeeelste duur. Tosti's jammieee!! Studeren best gezellie denk ik. School ook best gezellig zolang je maar de goeie leraren uitkiestcolor?? huh wat moet ik hier doen?? COLOR?? wat moet ik hier doen?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
*testverslaafd*
Roze Kleding felroze of van dat vies-roze is koel, pastel-roze doet me denken aan zalm en heeft dus een negatieve uitwerking ![]() Uitlopende Pijpen koel Een Polo kheb geen verstand van polo's maar in mijn voorstelling is het een gewoon everhemd, dus koel een Eastpack tas tja, kheb er zelf een, dus hot dan maar ![]() Kaas hangt er van af wat voor kaas Frankrijk argh nee.. ik heb een trauma aan frans notnotnotnotnotnot ![]() het merk Diesel duur :/ Ralph Lauren duur :/ Nagellak voor Jongens Koel met een hoofdletter een beetje een mat in de nek iewl Witte sokken sokken maken me nou echt helemaal niets uit.. je ziet er toch niets van Sportschoenen *blijft trouw aan haar kistjes* not Skateboarden koel als je het kan, als je het niet kan is het niet hot maar pijnlijk Hockey opzich nog wel een leuke sport, maar de meeste mensen die het doen staan me niet aan.. ach, het gaat om de sport, doe dan maar middelmatig hot MSN msn = masj's grote verslaving, hot uiteraard SMS ik hou niet van mobiel bellen, en sms is dan altijd wel handig.. helaas kan ik nu alleen niet oordelen want mn mobiel is gejat ![]() een mobiele telefoon handig Tosti's lekkeeel Studeren *zit pas in de derde joh* School hangt er zeer van af wat voor klas je hebt |
![]() |
|
![]() |
Roze Kleding
hm alleen als het fel roze is Uitlopende Pijpen hou niet zo van broeken Een Polo hm blegh een Eastpack tas heb er zelf een Kaas blegh Frankrijk ga liever naar spanje het merk Diesel hm nee Ralph Lauren neej hou ik nie van Nagellak voor Jongens jaa vind ik wel mooiug staan een beetje een mat in de nek ieuw Witte sokken neej liever andere kleur dan Sportschoenen blegh haat sport Skateboarden dat gaat nog wel Hockey bah MSN wel leuk als dur leuke mensen online zijn SMS ja tog owk wel leuk een mobiele telefoon handig maar soms owk wel errug duur Tosti's *jammie* Studeren blegh School
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Roze Kleding
![]() Uitlopende Pijpen ![]() Een Polo ![]() een Eastpack tas ![]() Kaas ![]() Frankrijk ![]() het merk Diesel ![]() Ralph Lauren ![]() Nagellak voor Jongens ![]() een beetje een mat in de nek ![]() Witte sokken ![]() Sportschoenen ![]() Skateboarden ![]() Hockey ![]() MSN ![]() SMS ![]() een mobiele telefoon ![]() Tosti's ![]() Studeren ![]() School ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Talpa, Hot or Not J-roenn | 1 | 18-09-2005 21:08 | |
De Kantine |
Tinkerbell says: That's hot! Or not? hasseltboy | 500 | 07-03-2005 21:04 | |