zal het effe helemaal uitleggen...
met konniginnedag zag ik mun galapartner voor ut eerst ( jah galapartner.. zat in het eindexamenjaar en een vriendin van me had voor iedereen een galapartner gezocht .)..hij is een vriend van de vriend van mun beste vriendin...die avond meteen gezoend...de dagen dat ik um erna zeg hebben we weer telkens met elkaar gezoend...
een paar keer afgesproken en wat meer gebeurd...
hij was naar mun verjaardag gekomen en alles leek goed en leuk te gaan.. op een dag dacht ik bij mezelf.. kan zo niet maanden doorgaan ... wou gewoon weten wat hij voelde enz... aan mun vriendinnen gevraagt wat hun zouden doen maar hun zeiden wacht een tijdje want hij heeft tijd nodig (zun ex heeft um namelijk bedrogen )... met ut gala was het echt mega gezellig.. meteen heel close enz.. gezoend en nog samen bij hem in bed gelegen...toch naar huis gegaan en alleen thuis geslapen.. (gelukkig maar denk ik nu).. met mun eindexamen feest wou ik dan de knoop doorhakken... dacht gaat nu al 2 maanden zo en wou gewoon weten wat hij wou.. met um gepraat maar hij zei dat hij niet meer voor me voelde (wat natuurlijk een lul verhaal is waarom doe je anders 2 maanden zo met me ).. maar ala hij was nog wel zo sportief om te zeggen dat hij met iemand anders had gezoend.. ik helemaal pissig natuurlijk en ging bij mun vriendinnen uithuilen.. ik het hele verhaal verteld.. zeggen hun opeens van jah ik wist het..
ik stond perplex... mun vriendinnen die ik zo vertrouwde en vaak om advies vroeg wisten gewoon dat hij ondertussen met iemand anders had gekust

..
nu mun vraag...
vinden jullie dat mun vriendinnen het eigenlijk ook aan me hebben moeten vertellen of denken jullie nou is iets van die jongen tussen jou hij had het aan jou moeten vertellen ?