Oud 07-07-2004, 00:36
Kaps
Kaps is offline
Stel: je gaat uit met je poedeliewoepsie. Jullie gaan dansen. Er komt een persoon aan die duidelijk interesse toont in je partner en diegene gaat steeds dichter bij hem/haar dansen...

Wat doe je?
Val je uit tegen die persoon?
Wacht je af wat er gebeurt en verwijt je vriend(in) achteraf dat ze diegene meer had moeten negeren?
Ga je gezellig meedansen?
Geef je een duidelijke, doch vriendelijke blik in de trant van 'BLIEF ME JE POOTN VON MIEN WIEF AF!'

Vertel me je gedachten....
Oud 07-07-2004, 00:38
Tiño
Tiño is offline
zelf ervoor zorgen dat ie niet te dicht in de buurt komt, of anders gewoon zo klef gaan lopen doen dat ie afdruipt
Oud 07-07-2004, 01:03
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 07-07-2004 @ 01:36 :
Stel: je gaat uit met je poedeliewoepsie. Jullie gaan dansen. Er komt een persoon aan die duidelijk interesse toont in je partner en diegene gaat steeds dichter bij hem/haar dansen...

Wat doe je?
Wacht je af wat er gebeurt en verwijt je vriend(in) achteraf dat ze diegene meer had moeten negeren?
Geef je een duidelijke, doch vriendelijke blik in de trant van 'BLIEF ME JE POOTN VON MIEN WIEF AF!'

Vertel me je gedachten....
Blief met oen pootn van mien wief af, dan

En ik zou die meid waarschijnlijk inderdaad zo'n blik toewerpen. Zo eentje die kan doden. Als het op een gemakkelijke en natuurlijke manier kan, naar hem toegaan en duidelijk laten zien dat hij van mij is.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 06:09
miro
miro is offline
Gezellig meedansen maar wel op zo'n manier dat t duidelijk is dat hij mijn vriend is. Ik zal dr geen dodelijke blikken ofzo gaan toewerpen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 07:45
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 07-07-2004 @ 01:36 :
poedeliewoepsie
*?*

Wat doe je?
Even reactie afwachten.

Niet per se.

Ik verwacht idd dat ze zelf afstand neemt en naar mij toekomt. Als iemand met mij klef zou gaan doen, zou ik diegene ook meteen afwijzen.

Niet echt, ik wacht even af.

We zijn niet in Lekkerkerk ofzo!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 07:46
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Die gozer wordt m'n ontbijt
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:03
elledc
elledc is offline
Ik heb dit overlaatst eens meegemaakt. Een gozer had mij al een tijd in de gaten maar ik bleef gewoon verder dansen met mijn vriend, tot mijn vriend even weg is en hij naar me toe komt, hij wil me vastnemen en dansen, ik dans gewoon verder.
Mijn vriend komt terug, gozer weg. Een tijdje later komt de gozer terug, neemt me vast en vraagt me iets, ik antwoord hem dat ik geen interesse heb, ik zie mijn vriend al kijken. Hij geeft me een kus op de wang en gaat ervandoor.
Mijn vriend gaat in volle woede op hem af
Het had niet veel gescholen of hij had hem in elkaar geslagen.
Toen zei hij mij dat ik die gozer totaal moest negeren, wat ik dus niet deed en dat het dus ook 'nbeetje aan mij lag.
Ik vind dit misschien wel ietsje te ver gaan hoor, ik wil niet het gevoel hebben dat ik niets meer mag doen omdat mijn vriend me constant in de gaten heeft. Hoewel ik denk dat ik idem zo zou reageren.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:14
Verwijderd
Ik laat het toch wel redelijk gebeuren omdat ik weet dat mijn vriend het zelf ook niet zo toe zou laten, maar wanneer hij het zelf niet zo door zou hebben denk ik dat ik em aan zou tikken, naar een stukje verderop zou trekken, zou zoenen en dat meisje een blik a la 'lekker-puh' toe zou werpen, met een vieze glimlach erbij en als ze kwaad kijkt m'n tong uitsteken, bij een verontschuldigende blik krijgt ze een pruillip.

Verder mogen meisjes hem best versieren zolang ze hem maar niet aanraken, dan grijp ik nog niet in. Beetje kletsen boeit niet, als hij er maar niet teveel op ingaat natuurlijk, maar dat doet ie toch niet

Ik zou het best grappig vinden wanneer meisjes zouden gaan proberen tegen hem op te dansen, volgens mij lukt hen dat echt niet en druipen ze gefrustreerd af omdat hij niet reageert
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:27
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Hangt er vanaf wie het is, als het een bekende is zou ik zeggen " handjes thuis he" met een brede glimlach.
Als het een vreemde zatte kerel is ofzo en hij word echt handtastelijk dan zou ik er wel wat zeggen (eerst vriendelijk natuurlijk), als ie daarna niet afdruipt zal ik mijn schatje vriendelijk verzoeken met me mee te gaan om ergens anders te gaan staan, als ie lastig word nou dan zie ik nog wel wat ik ga doen... Maar zo ver zal het niet komen denk ik.
Nou goed als het wel zo ver komt en hij gaat moeilijk doen (met dreigen maakt ie me nog niks), maar als ie gaat lopen duwen dan haal ik er wel ff iemand bij, in zo'n geval ben ik te laf om zelf te gaan knokken (knokken is dus echt not-done he). Maar voor dat gebeurd, ben ik al lang ergens anders gaan staan oid. Dan maar laf (och jah, moet je ook perse knokken ofzo? pfff).

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 09:30.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 08:46 :
ik zou hem eerder aan mijn hongerende honden voeren...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:45
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 07-07-2004 @ 10:41 :
ik zou hem eerder aan mijn hongerende honden voeren...
Jah...scheelt weer brokken inkopen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:54
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 07-07-2004 @ 10:03 :
Ik heb dit overlaatst eens meegemaakt. Een gozer had mij al een tijd in de gaten maar ik bleef gewoon verder dansen met mijn vriend, tot mijn vriend even weg is en hij naar me toe komt, hij wil me vastnemen en dansen, ik dans gewoon verder.
Mijn vriend komt terug, gozer weg. Een tijdje later komt de gozer terug, neemt me vast en vraagt me iets, ik antwoord hem dat ik geen interesse heb, ik zie mijn vriend al kijken. Hij geeft me een kus op de wang en gaat ervandoor.
Mijn vriend gaat in volle woede op hem af
Het had niet veel gescholen of hij had hem in elkaar geslagen.
Toen zei hij mij dat ik die gozer totaal moest negeren, wat ik dus niet deed en dat het dus ook 'nbeetje aan mij lag.
Ik vind dit misschien wel ietsje te ver gaan hoor, ik wil niet het gevoel hebben dat ik niets meer mag doen omdat mijn vriend me constant in de gaten heeft. Hoewel ik denk dat ik idem zo zou reageren.
idem.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:01
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik zou al mn drinkmakkers erbij halen, en hem een asswhoop geven
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:01
huppelmeis
huppelmeis is offline
Lieve dodende blikjes werpen en zoals normaal eigenlijk heel klef doen. Als ze het dan nog niet snapt dan word ik boos en dan ga ik gewoon tussen ze instaan en trap ik een keer op der poot ofzo heel "perongeluk" Voor de rest ben ik wel lief hoor.

Als iemand zoiets bij mij zou doen zou ik ongeveer hetzelfde doen, of gewoon arrogant doen, dan gaan de meeste mensen ook wel weg En anders kan ik altijd nog lief weghuppelen met mijn vriendje
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:10
Sprinkle
Sprinkle is offline
Ik zou het haar duidelijk zeggen. Eerst misschien wel wat blikken, maar 3 blikken en we gaan "even praten".
Oud 07-07-2004, 10:12
elledc
elledc is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 07-07-2004 @ 11:01 :
Ik zou al mn drinkmakkers erbij halen, en hem een asswhoop geven
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:17
Verwijderd
Ik zou me afvragen waarom hij met haar danst terwijl hij helemaal niet van dansen houdt . En verder zou ik mezelf er gewoon terloops tussenschuiven als we echt met z'n tweeën uit waren, en gewoon afwachten tot hij zich van haar af draait als we met een groepje uit zouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Rammen doe ik niet aan, maar als zo'n gozer serieus iets zou proberen zou ik hem met mijn overpowerde intellect mentaal zo de grond in boren dat hij wel afdruipt
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:01
Kuzco
Kuzco is offline
Ik zou het eventjes laten gebeuren en kijken hoe hij erop reageert. Als hij erop in zou gaan, zou ik er wel iets aan gaan doen (heel erg klef gaan doen, bijvoorbeeld ) en het dat meisje zo duidelijk maken (zij kan het tenslotte ook niet ruiken) en later m'n vriendje op z'n donder geven.
Als hij er niet op ingaat is er niks aan het handje.
Oud 07-07-2004, 11:17
Hagel
Hagel is offline
even aankijken wat hij doet, maar hij heeft het gewoon nooit in de gaten, gaat gewoon klungelig door met wat ie doet. Als ze stug vol blijft houden dan ga ik er gewoon tussenstaan met mijn dikke reet richting haar, puh.
Oud 07-07-2004, 11:19
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Hagel schreef op 07-07-2004 @ 12:17 :
even aankijken wat hij doet, maar hij heeft het gewoon nooit in de gaten, gaat gewoon klungelig door met wat ie doet. Als ze stug vol blijft houden dan ga ik er gewoon tussenstaan met mijn dikke reet richting haar, puh.
Nooit aankijken, meteen BOP d'rop!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:20
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 12:19 :
Nooit aankijken, meteen BOP d'rop!
BOP?
Oud 07-07-2004, 11:22
Verwijderd
Ik waste de motherfucker meteen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Hagel schreef op 07-07-2004 @ 12:20 :
BOP?
Brood Op de Plank
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:56
Jules
Jules is offline
Mijn vriend komt altijd OVERAL bekenden van de middelbare school tegen, die ik dus niet ken. Lijkt me wat lomp als ik haar dan een heupbeuk geef naar de andere kant van de ruimte
Oud 07-07-2004, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 07-07-2004 @ 12:56 :
Mijn vriend komt altijd OVERAL bekenden van de middelbare school tegen, die ik dus niet ken. Lijkt me wat lomp als ik haar dan een heupbeuk geef naar de andere kant van de ruimte
Ja goed, maar wanneer hij haar nou niet kent en zij het nodig vindt zijn kruis te berijden met d'r kont, dan is die heupbeuk toch meer dan terecht
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:23
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 07-07-2004 @ 13:11 :
Ja goed, maar wanneer hij haar nou niet kent en zij het nodig vindt zijn kruis te berijden met d'r kont, dan is die heupbeuk toch meer dan terecht
En die sliding op ooghoogte ook
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:28
Dzjes
Dzjes is offline
Mn vriend danst niet.. (net als die van Sarah dus) ,
stel dat er nu gewoon een meisje op hem afstapt op café ofzo, zou ik héel eventjes afwachten..(een kleine 5 min), en dan erop afstappen, hem gewoon een knuffeltje geven ofzo, en desnoods een vuile blik toewerpen.. hangt ook beetje van het meisje in kwestie af vrees ik
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:04
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
laten zien dat hij van mij is
Oud 07-07-2004, 14:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou het eerst nog ff aankijken. Ik let dan ook meer op mijn vriendin. Ligt eraan of zij het ook toelaat of niet. Trouwens, als ik een vriendin heb en we gaan dansen met uitgaan, en hou ik haar altijd wel zelf vast en zoenen en zo, zodat anderen wel zien dat ze van mij is. Misschien dat ik na verloop van tijd tegen mijn vriendin zeg op een gewoon serieuze, aardige manier: "Kijk, volgens mij heb je sjans van nog een gozer. Wat vind je daar nou van?" En dan wacht ik maar antwoord van haar af, dan weet ik hoe zij dat vindt.

Het ligt er ook aan wat voor jongen het is, of ik die ken of niet (meestal ga ik uit in dezelfde kroeg en ken ik veel mensen daar) en als ik diegene ken dan weet ik meestal hoe die in elkaar zit. Het ligt er ook aan wat voor vriendin je hebt. Veel meiden vinden het leuk om aandacht te krijgen, het is in dat soort situatie de vraag wat ze met die aandacht doen, wat hun reactie daarop is.

Maar als het voor mij echt te ver gaat (dan bedoel ik echt "uit de hand lopend"), zou ik er wel wat van zeggen, zowel tegen haar of tegen hem.
Oud 07-07-2004, 16:59
Luna
Luna is offline
Ik denk dat ik afwacht en kijk hoe mn vriend erop reageert. Als hij erop ingaat dan ga ik hem boze blikken toewerpen. Als hij er niet op in gaat lach ik haar achter haar rug uit.
Oud 07-07-2004, 17:18
leucomelas
leucomelas is offline
nah, dat vruowtje kan er natuurlijk niks aan doen.. ja, mooie vriend, tuurlijk is ze geinterresseerd maar als me vriend dan ook nog interesse gaat tonen... valk uit tegen hem.. hij heeft tenslotte een vriendin, zij is waarschijnlijk vrijgezel...
Oud 07-07-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 08:46 :
Als het een meis is, lekker meedansen

Als het een gozer is die na een duidelijke, doch vriendelijke, blik niet weet wat z'n plek is ... --> precies zoals hierboven staat!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Naja, licht afwijkend:

Gewoon wat vriendinnen die lastig gevallen werden door een mannetje. Eerst paar keer er tussen gaan staan als ie dichter bij kwam (snapte ie niet ).

Toen heb ik hem een daarna een vriendelijke duw naar achter gegeven, die die wel snapte =P

Marja, dat werd niet echt bedoelt volgens mij...eeeh...tja, het gaat er natuurlijk om hoever. Ze (een nu nog ongedefinieerd persoon, aangezien ik geen vriendin heb ATM ) mag heel vrij zijn en doen en laten wat ze wil, maar het moet niet teeee klef worden, dan eh...tja, met haar gaan dansen/klef doen, lijkt me de beste oplossing Duidelijk, doch niet echt aanvallend =)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 20:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
knokploeg bellen.

nee, ik vind dat ie zelf dat kind van zich af mag houden, heeft ie mij niet bij nodig hij kan op eigen kracht nee zeggen en zo nodig bruut geweld gebruiken en dr wegschuppen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 21:10
Susanne
Susanne is offline
wat een overdreven reacties hier!

Ik vind het juist leuk als dat gebeurd, het is toch cool om te weten dat je een lekker vriendje hebt, tenminste dat vind ik wel Nee ik vind het niet zo probleem.. bedoel wat heeft dansen nou voor inhoud, ze zal vanzelf snappen dat 't mijn vriendje is en anders maak ik 't wel duidelijk (op een normale manier) Ik hou iig de eer aan mezelf dat heb ik wel geleerd
Oud 07-07-2004, 22:12
Bo
Bo is offline
Als ik met mijn vriend dans, negeer ik haar en laat ik gewoon zien dat hij bij mij hoort.. dan snapt ze het wel. En als ik op een afstandje sta, kijk ik het aan. Ik denk niet dat mijn vriend erop zal reageren. En als hij dat wel doet laat ik wel merken dat ik het niet leuk vind (dat betekend 1x boos kijken hihi), dan stopt hij vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 23:36
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
******** schreef op 07-07-2004 @ 08:45 :
*?*

Wat doe je?
Even reactie afwachten.

Niet per se.

Ik verwacht idd dat ze zelf afstand neemt en naar mij toekomt. Als iemand met mij klef zou gaan doen, zou ik diegene ook meteen afwijzen.

Niet echt, ik wacht even af.

We zijn niet in Lekkerkerk ofzo!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten