Advertentie | |
|
![]() |
|
Jeetje wat stom. Iedereen weet toch dat mij hc shows het risico iets anders is dan bij rustige muziek. Als je niet het risico wilt lopen moet je daar niet heen gaan. Dat is je eigen beslissing en dan moet je ook de consequenties daarvan dragen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
"If you can't stand the heat, stay out of the fuckin' kitchen"
Belachelijk dit soort dingen. Wat voer je op een HC show uit als je voor zoiets 2 ^*%#^& miljoen aan smartegeld eist? Ik zorg zelf ook altijd dat ik uit de mosh blijf bij een show, niks moelijks aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en idd t als je geen klappen wilt blijf dan uit de pit.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als ik het me goed herinner ging het er niet echt hard aan toe tijdens THC. maar ik weet eigenlijk niet meer zoveel van hun optreden
|
Verwijderd
|
Wat een onzin. Als je naar een hardcore show gaat, dan weet je dat je gewond kunt raken als je mee gaat moshen. Als je dat risico niet wil lopen, blijf dan aan de kant staan..
Sowieso wel erg stom om dan de band aan te klagen. Die kunnen er toch helemaal niks aan doen.. Wat voor verwondingen had ie opgelopen, of is dat niet bekend? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() enne als je een beetje zelf-respect hebt ga je geen arme bandjes aanklagen als je een wondje hebt. |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: belachelijk dat de band daarvoor verantwoordelijk wordt gehouden
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dat je in Amerika snel rijk kunt worden als je door andermans schuld een nagel breekt wisten we al. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind het gewoon idioot. Waarvoor ga je dan voor het geld of de band ... een ben je dan wel een Fan of lief hebber van de muziek ofzo...
Zelf sta ik altijd midden in de mosh pit, en dan is het gewoon simpel bij een vuist in je gezicht is het gewoon een vuist terug. je staat er toch voor de lol ... En jah tis geloof ik toch wel altijd zo dat achter aan zat plek is en misschien zelf op de tribune. |
![]() |
|
ik was er ook in de melkweg en idd WOJ Blies ze compleet weg
![]() En ja als je naar een hardcore show gaat en vooraan gaat staan weet je dat je klappen gaat vangen dus... Wall of death op die gast ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
linkerkant: 150 gasten rechterkant: die fokking gay motherfucker die THC aanklaagt ALL BETS ARE ON! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() HOE KUN JE NOU TÉ WILD ZIJN IN EEN PIT ![]() ![]() geloof me, ik heb due respect voor de mensen die niet willen pitten en die eromheen staan, met metaliica heb ik nog een jongere tallica fan met zijn vriendinnetje moeten "beschermen" om te zorgen dat ie niet geraakt werd ![]() respect ![]() máár op het moment dat je de pit betreedt en aangeeft dat je actief deelneemt aanvaard je ook het eigen risico gedeelte van het deelnemen aan de pit, dus als je een klap, slag krijgt whatever moet je niet zielig gaan doen en proberen agressief te doen, want het gebeurt in 99% van de gevallen per ongeluk, en dat wordt elkaar zowat altijd gelijk vergeven, meestal wordt er nog om gelachen enzo ![]() Ik heb bij menigtal pits verwondingen opgelopen en ik ben der altijd vrolijk onder gebleven ik noem ze ff op : metallica: 4x: 3x blauw oog en blauwe plekken, 1x bloedneus en keneuzingen Slayer : 1x bleodneus, blauwe plekken etc. Knuckledust: 2x @ european hardcore party/day: scheurtjes in me neus (deed 3 weken pijn ![]() ![]() Backfire!: zo fucking vaak kneuzingen, blauwe plekken enzo en alle hardcoreshows, losse optredens enzo ook nog eens.. waarschijnlijk nogal gaar getypt maar ben nogal brak enzo ![]()
|
Het valt me overigens op dat iedereen hier zegt 'je weet toch dat er bij een hardcoreshow gemosht wordt' etc., maar dat het merendeel waarschijnlijk net zo hard meepiept als ze zelf een keer geraakt worden. Hoe vaak ik wel niet lastig gevallen wordt door mensen die zeiken omdat ik tegen ze aan gekomen ben tijdens het moshen weet ik ondertussen al niet meer aangezien ik de tel kwijtgeraakt ben.
Overigens vind ik het te belachelijk voor woorden dat een gast THC aan wilde klagen. En een lijst van de verwondingen die ik op shows opgelopen heb is me me ook teveel werk.
||
Citaat:
![]() maar je snapt waar ik het over heb ![]() toch jammer dat er vaker van die gasten zijn die moeilijk gaan doen enzo ![]() als ik keihard mosh ben ik zo vrolijk én non-agressief als wat(ja klopt volgens mij niet:/) ook al krijg ik een slag stoot whatever, als ik mosh doe ik dat bij een band die ik adoreer/goed vind en op dat moment kan ik het met elke fan goed vinden ![]() ik vind dat er bij de echte mosh concerten een heel vriendschappelijk sfeer hangt enzo ![]() Ik bedoel maar, als je het in vergelijking zou gaan stellen met een sensation (die komen ook voor de muziek enzo), als je daar al iemand al fout aankijkt ofzo heb je al een ruzie ofzo dus ik kan wel stellen dat bij bij bepaalde optredens een bepaalde karma/ambience hangt, in de positieve zin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik hoorde laatst btw wel iets over een gebroken nek in Limburg ? Who knows more about that one ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja en over de veiligheidshekken heen dus die gast moet een flinke vaart gehad hebben... ach ja ongelukken gebeuren, als dat meisje niet gewond was geraakt had iedereen het waarschijnlijk een vette dive gevonden
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|