Oud 16-07-2004, 02:39
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Hai,

'k Had eergisteren beetje nekpijn en dit was vandaag aan het beteren.. nu tijdens men slaap heb ik nogal een rare beweging gedaan met mijn nek blijkt, want ik schoot opeens wakker van een pijnscheut, en nu is het dus terug verergerd. Als ik men nek in bepaalde posities houd doet het geen pijn, maar als ik bv naar beneden kijk steekt het echt wel.

Wat kan het zijn? Een soort verrekking? Of een zenuwtje geklemd? Ik slaap altijd met twee kussens, had ik beter nu niet gedaan
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 08:36
Rachel
Rachel is offline
Ik slaap ook altijd met 2 kussens (oke aan het einde van de nacht op 1, want ik lig nooit stil) maar ik heb dat ook welles... Volgens mij is het gewoon een verrekking, ben er nog nooit mee naar de dokter geweest, dus weet niet wat het anders moet zijn

Overdag heb ik dat ook welles... dan kan ik niet meer naar links en rechts draaien haha
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 08:38
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Ow ja.. 'k herken het.. 'k kan ook nauwelijks men hoofd draaien.. sucks
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 08:41
Dzjes
Dzjes is offline
Denk ook een verrekking,
je kan er een speciale spierzalf opsmeren ofzo? (fastum gel? of gewoon reflex spray?)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 08:52
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Heb er flexium gel op gesmeerd.. jah.. wat kan je er anders nog aan doen? niets denk ik

Ow en ik moet straks nog werken, vakantiewerk, aan de kassa, das constant met je nek
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het zou kunnen dat je een spiertje een beetje verrekt hebt, je hebt dan zeg maar een soort spierpijn in je nek. Bij mij helpt het dan om die spier in te smeren met spierbalsem, hierdoor wordt de spier wat beter doorbloed waardoor je je hoofd wat beter kan draaien enzo en dan voel je je vaak al een stuk beter. Als ik pijn heb ik mijn nek voel ik me namelijk helemaal rot terwijl het eigenlijk alleen mijn nek is waar ik last van heb.
Oud 16-07-2004, 10:35
YPrue
YPrue is offline
Heb je een warmtelamp of een zonnebank waar een warmtelamp in zit? Dan kun je die gebruiken. Die heeft mij erg goed geholpen toen ik een paar dagen geleden precies hetzelfde had, maar dan in mijn rug.
Je kunt er eventueel ook Tijgerbalsem opsmeren.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten