|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind je van THPS4? | |||
Prachtig spel.De kleuren de effecten allemaal prachtig. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 22.22% |
Mwoah,ik ken wel betere spellen. |
8 | 29.63% |
Ja,opzicht wel cool.Maar het heeft zijn min punten. |
11 | 40.74% |
Nee,het is een stomme kinder spel. |
2 | 7.41% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is allemaal wat beter en echter geworden. Evenwicht en dat shit....moet je soms ook gewoon met je controle bijhouden.Dat was bij thps2 niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar kan je echt wallriden? dat vraag ik me al lang af en ik heb nog nooit iemand t zien doen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
THPS2 is supervet, heb ik al 80x uitgespeeld en zelfs alle gaps gezocht en shit ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de mensen die THPS4 realistischer noemen dan THPS2 zijn te vaak van hun board op hun hoofd gevallen ofzo, evenwicht zat ook al in THPS2 en de sim-mode van THPS4 slaat totaal nergens op, terwijl THPS2 met sim-mode aan gewoon vrij realistisch is qua snelheid en hoogte van ollies enzo. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik zag laatst yeah right van girl en daar was een gast ook aant wallriden in het begin maar ik twijfel nog aan de echtheid ervan(gezien de rest vd film ![]() Citaat:
gister thug zitte spele, wat fucking lame t is gewoon niet meer leuk, je kan rennen en 20000 combis maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bullshit... Check out Extreem sport. Vaak krijgt die kanaal video's opgestuurd via mensen die stukjes hebben opgenomen van hun zelf tijdens zieke tricks. Als je dat elke dag bekijkt komt het aardig in de buurt,vergeleken met thps2 MJ
||
Verwijderd
|
Citaat:
HAHAHAHAHA! Dat is pas bullshit. Met thsp2 (of elke andere uit de serie) kan je bijv. als je in een halfpipe zit makkelijk met 1 sprong 5x een kickflip doen en daarna ook nog eens een graptrick. Probeer dat maar eens in het echt.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nollie to nose manual, vanuit nollie double kickflip, wederom into manual, dan rijdt je vervolgens in manual een halfpipe in, en maak je vanuit die manual een handplant, en als je terug in de halfpipe komt maak je ff een switch into manual, en ff een kickflip uit. Zooo realistisch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |