Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat alle lijsttrekkers passend hebben gereageerd. Vooral gisteravond bij Wim Kok was echt duidelijk merkbaar dat hij niet alleen de afgelopen tijd teneergeslagen en verdrietig maar vooral ook heel boos was. Logisch ook: die man zet zich acht jaar lang keihard in voos ons, en vervolgens wordt hij uitgemaakt voor schuldig aan de moord op Fortuyn! Dat vind ik toch wel zo ontzettend onbeschoft...maarja, dat is natuurlijk ook een woord wat Pim Fortuyn sterk karakteriseerde: onbeschoft.
|
![]() |
|
ik vond juist rosenmöller en balkenende het beste reageren
ik denk dat je in zo'n geval rustig moet reageren als partijleider... tuurlijk: 't is echt heel erg hoor, maar je helpt het volk en de politiek niet door overdreven te reageren! dijkstal en melkert vond ik ook wel goed reageren hoor, maar ik vond het alleen nogal jammer dat ik die 2 nog wel eens voorbij heb zien komen in programma's waarbij ze nog even verklaarde wat hun partij dan van dit of dat vond... toch wel jammer, als je met z'n allen afspreekt om uit respect geen campagne meer te voeren, dat je het (wel in kleine mate) toch een beetje doet! daarom erger ik me helemaal aan die stomme advertentie van LPF, waarvan ik gisteren hoorde dat die in de kranten zou komen!! (ik heb hem overigens nog niet gezien, maar als de laatste regel hetzelfde is als gisteren in het nieuws gezien... arghh ![]() de graaf heb ik eigenlijk niet meer gezien sinds de moord... of hij is me iig niet echt opgevallen, maar ja, ik heb niet echt heel veel gelet op de manier waarop de lijsttrekkers reageerden... dit is meer wat ik onthouden heb (en waarschijnlijk dan dus ook het belangrijkst vond)
|
![]() |
Kok: Inderdaad gepast aangeslagen, ook niet zo gek als je zelf aan het klimaat waarin dit heeft kunnen gebeuren hebt meegewerkt.
Roosje: Politiek correct, was hij dat maar eerder geweest. Zolang er niet van de uitspraken wordt teruggekomen o.i.d. vind ik 't 'n slappe lul. Melkert: Is volgens mij alleen bang voor z'n eigen hachje nu. Verder zelfde als Roosje. En op de rest heb ik nu geen zin om op in te gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2) als iemand bij zijn standpunten vblijft, is het een slappe lul ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En Rosenmuller lijkt me niet iemand die Bolkesteins woorden herhaald. Ook geloof ik niet dat hij zegt "Nou ja, anders..." over Pim nadat hij vermoord is. Ik heb dit nooit eerder gehoord, volgens mij heb jij een hele grote ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Doodstraf, vvd, goed id? aaronmirck | 113 | 25-02-2005 13:27 | |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Janssen-van raay : volkert van der G ingehuurd door Al Quada TygerStyle2001 | 62 | 12-07-2002 14:41 |