Een Ierse pub, dat iig.
Ze schenken natuurlijk stout in alle soorten, maar ook gewoon bier en andere speciale bieren. Ik schenk iig veel bier. Uh, whisky is er ook, en verder ook wel gewoon standaard drank. En veel bessenjenever. Want onder mijn doelgroep behoren ook mijn vrienden en die houden van bessenjenever. Voedsel weet ik niet.. ik ga iig geen haggis (Ja, das schots, maar schotland-liefhebbers zijn ook welkom) of irish stwe serveren.
Het pand moet niet te groot zijn, want ik wil dat het een beetje besloten sfeer heeft en dat het een beetje 'underground' blijft.
Muren moeten versierd worden met veel Ierse en andere coole dingen, emaille platen en vlaggen e.d. De buitenkant van het pand is zwart/rood. De binnenkant is zwart/donkergroen. Binnen is het een beetje duister, in de zin van dat er niet zoveel licht is.
Tafeltjes zijn van hout. Er zijn stoelen, maar ook banken aan de muren om relaxter te kunnen zitten. Banken zijn ook donkergroen bekleed en ook van huot.
Mijn doelgroep zijn mensen tot 30 jaar. beetje alternatieve mensen. Ierland liefhebbers, zoals ik al zei heb ik ook niks tegen op schotten

, als ze maar van pubs houden.
De muziek is natuurlijk ook folk. Maar ik zal ook punk en rock draaien en dingen die elkaar daarin overlappen.
Geen dansers. Iig niet standaaard. Misschien is het wel leuk om op een avond ierse dansers uit te nodigen. Ik wil ook livebandjes. Bandjes brengen sfeer in mijn pub en sfeer is goed.
En mijn zaak gaat heel goed lopen want de pub die we eerst hadden is dicht en gaat ook niet meer open. Bovendien wil ik een gezellige pub dus ik probeer de prijzen een beetje normaal te houden.
Mensen die achter de bar staan moeten gezellig zijn en in voor een praatje met de klanten. Jet drinken wordt wel gebracht maar je moet er zelf om komen vragen.
Nee, ik heb niks te doen.
Als ik nu niet zou gaan eten zou ik nog wel ff door kunnen gaan.