Oud 01-08-2004, 20:15
Verwijderd
Of te wel, stel je bent een hele hippe snol met mooie boobies, veel geld, en een geweldig giegeltje, zou je dan omdat je een vuurtje nodig hebt, naar bijvoorbeeld de wat ruigere Cha0s gaan, of zoek je een 'metgezel'.

Kunnen mensen die sparco's of mag's dragen wel aardig zijn, of zijn ze al direct afgekeurd? Ben jij een keurig meisje uit het gooi, en zou je dan een bling bling 50cent neger mee naar huis durven nemen, of niet?

Heb jij werkelijk andere lifestyle mensern in je vrienden groep, en ben je al direct bevooroordeeld?

Maak jij snel contact met andere 'types', of stoor je er alleen al aan, omdat zij het zijn?

Go on, and post
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2004, 20:16
Faery
Faery is offline
Ik ben sociaal ende lief tegen alles en iedereen. Totdat ze agressief zijn of rotzooi trappen, dan moet het dood.
Oud 01-08-2004, 20:17
Otis
Otis is offline
je geilt op mn boobies heh mattheijs...
vuurtjes vragen doe ik aan degene die het dichtst in de buurt staat, dan let ik dus niet op of zn riem wel bij zn sch00nen past..anders wel.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 20:25
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik ga niet zoveel met andere types om, voornamelijk omdat ik op het gebied van muziek over het algemeen niet zo goed op kan schieten met mensen die compleet andere muziek luisteren. oorzaak is dat ik muziek veels te serieus neem. met vrienden ga je uiteindelijk toch uit, en uitgaan draait om muziek, dus dan is het wel zo fijn als je een beetje hetzelfde digt. ook qua kleding is het handig als je een beetje dezelfde smaak hebt als je vrienden, ik ga niet voor mijn lol naar nu metal broeken zoeken met iemand anders op het waterlooplein.

ik accepteer iedereen, maar heb een hekel aan het overduidelijke groepjesvormen, zoals al die spikes biggetjes op een kluitje. die gedragen zich ook op een manier die me niet interesseert.
Oud 01-08-2004, 20:37
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-08-2004 @ 21:25 :
ik ga niet zoveel met andere types om, voornamelijk omdat ik op het gebied van muziek over het algemeen niet zo goed op kan schieten met mensen die compleet andere muziek luisteren.
Heb je zo'n bekrompen muzieksmaak dan?

Henk Mul !
Oud 01-08-2004, 20:46
Sade
Sade is offline
Ik maak snel contact met andere 'types', omdat er vaak helemaal niet zoveel verschillen blijken te zijn, en om m'n vriendinnen te shockeren
Oud 01-08-2004, 20:52
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Sade schreef op 01-08-2004 @ 21:46 :
Ik maak snel contact met andere 'types', omdat er vaak helemaal niet zoveel verschillen blijken te zijn, en om m'n vriendinnen te shockeren
Shockeren is goed.
Oud 01-08-2004, 20:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
ik ga niet zoveel met andere types om, voornamelijk omdat ik op het gebied van muziek over het algemeen niet zo goed op kan schieten met mensen die compleet andere muziek luisteren. oorzaak is dat ik muziek veels te serieus neem. met vrienden ga je uiteindelijk toch uit, en uitgaan draait om muziek, dus dan is het wel zo fijn als je een beetje hetzelfde digt. ook qua kleding is het handig als je een beetje dezelfde smaak hebt als je vrienden, ik ga niet voor mijn lol naar nu metal broeken zoeken met iemand anders op het waterlooplein.

ik accepteer iedereen, maar heb een hekel aan het overduidelijke groepjesvormen, zoals al die spikes biggetjes op een kluitje. die gedragen zich ook op een manier die me niet interesseert.
Hou je van klassiek dan? Of alleen viool-muziek ofzo. Tjaaa, wordt moeilijk dan.

*hee flauw, sorry...*
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 21:44
Mindfields
Mindfields is offline
Ik zat vandaag in de trein met 2 snolletjes met een Amsterdams accentje die het over een goesjie tasje van 410 euro hadden 'muh moeder verklaarde me voor gek' & toen moest ik toch wel lachen en mezelf superieur verklaren.
Oud 01-08-2004, 21:56
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ach alto's, gothics, punks enz kunnen best aardig zijn, ik kan ook wel normaal met ze praten, maar echt bevriend zal ik er niet mee raken. Ik heb wel een gruwelijke hekel aan van die kleine kutaltootjes die net zulke meelopers zijn als de 'modetrutjes', maar wel lopen te roepen dat mijn 'soort' dood moet enzo. Dan heb ik echt zin om een flinke discussie met ze aan te gaan, die ze meestal toch niet winnen omdat ze meestal dommer en jonger zijn.
Oud 01-08-2004, 21:59
Verwijderd
Citaat:

Waarom geil je dan toch op mij ik spuug op die hippe muziek

erm. Mwoah ik doe niet zo onwijs moeilijk met die hokjes enzo.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:00
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:

en dat terwijl je echt noppes over muziek weet
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:03
Vice
Vice is offline
Zolang ze aardig zijn heb ik er geen probleem mee.
Oud 01-08-2004, 22:03
Tom Violence
Tom Violence is offline
exo:

ik zie je bijna nooit
je luistert wel joy division trouwens
maar ik doel op mensen die alleen maar nu metal of hardcore of whatever luisteren en dat ook heel sterk uitdragen. ik doe niet moeilijk met hokjes, ik ga alleen sneller om met mensen met wie ik meer gemeen heb. wat heel logisch is.
Oud 01-08-2004, 22:04
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
is een josti ook een lifestyle
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:05
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 01-08-2004 @ 23:00 :
en dat terwijl je echt noppes over muziek weet
haha

ha.

meer dan jij, waarschijnlijk.
Otis
Otis is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 01-08-2004 @ 23:04 :
is een josti ook een lifestyle
de josti site is geweldig
Met citaat reageren
Verwijderd
Maarrr, ik denk dat ik instinctief (?) liever naar iemand die me aardiger cq interessanter loop om de weg/ een vuurtje te vragen dan iemand die me stom of oninteressant lijkt. En daar zal zeker wel een lifestyle correlatie tussen zitten. Is dat niet bij iedereen zo?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:07
Apomes
Apomes is offline
ik ben wel tolerant, maar gotics, gabbers, skaters & co zullen nooit vrienden van me worden...hebben ze even geluk seg .
Oud 01-08-2004, 22:07
Tom Violence
Tom Violence is offline
een vuurtje vragen is wat anders dan echt met iemand omgaan
natuurlijk stap je eerder op iemand af die vrolijk is dan iemand die gesloten is, duh

en iets wat jij niet luistert is niet per definitie hip, exo
Oud 01-08-2004, 22:08
Susanne
Susanne is offline
ik ben de hokjes (alias lifestylevormen) aan het ontgroeien denk ik, het interesseert me niet meer zo veel, ik hoef niet meer persé vier kraagjes over elkaar te dragen omdat ik denk er dan bij te horen ofzo.. en ik ga best wel met altos ed om (schoolkrant, leerlingenraad) Dus ik ben tollerant
Ik vind het eigenlijk een beetje sneu om personen met bijv. sparco's of personen die niet uit jouw lifestyle vorm komen niet aan te spreken o.i.d, maargoed is mijn mening maar
Oud 01-08-2004, 22:08
Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Citaat:
Otis schreef op 01-08-2004 @ 23:05 :
de josti site is geweldig
Wat is de site?

Ik heb vrienden uit werkelijk alle lifestylen en ik stoor me ook niet aan andere lifestylen, maar wel aan het gedrag van bepaalde mensen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:12
ZerO
ZerO is offline
Ik ben best tolerant en ga met verschillende mensen om, maar soms kan ik het niet laten en denk ik omg als ik stereotypjes tegenkom.
Oud 01-08-2004, 22:13
Verwijderd
mijn vrienden houden er(op wat skaters na) vrijwel dezelfde lifestyle op na als ik,in mijn kenissenkring zitten werkelijk mense uit vrijwl alle lifestyles,ik heb er dus geen problemen mee.
al zou ik bij het vragen van de weg ofzo natuurlijk op de meest aantrekkelijke persoon in mijn omgving afstappen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:14
rubenrtv
rubenrtv is offline
tja ik heb het niet zo op van die lonsdale-types en ook mensen met te veel spikes-kettingen laat ik soms schieten, maar aan de rest vraag ik het heus wel
Oud 01-08-2004, 22:16
Nona
Nona is offline
Hmpf. Whatever. Laat mensen lekker doen en laten wat ze zelf willen... Ik heb nergens last van.
Oud 01-08-2004, 22:22
Verwijderd
Ik ben veel te tolerant

Want ik ga met veel verschillende mensen om, zelfs met alto's en gangsta's
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:28
Wammus
Wammus is offline
Het maakt mij weinig uit wat voor lifestyle je erop nahoud. Ik vind het bijna allemaal best. Zolang je mij maar niet afkeurd om hoe ik ben doe ik dat ook niet bij jou. Ik ga eigenlijk weinig om met mensen die 'anders' zijn dan ik. Maar ik zou best gewoon een vuurtje aan een alto of skater of wat dan ook vragen. En er denk ik ook best goed mee kunnen praten in de kroeg met een biertje erbij .
Oud 01-08-2004, 23:09
Verwijderd
Hmm ik ben altijd heel erg bevooroordeeld, echt een slechte eigenschap dus daarom ga ik met bepaalde andere lifestyle vormen niet om.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:10
Vice
Vice is offline
Als ik m'n vrienden zou uitsorteren op muzieksmaak en/of interesses zou ik irl geen vrienden hebben.
Oud 01-08-2004, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-08-2004 @ 23:22 :
Oh wat heerlijk tolerant van je. Maar daar ging het dus niet om.

exo: vetjes? haha
je moet gewoon niet zo miepen.. je bent net DeadNation als je over 'hippe muziek' praat. het zal mij een worst wezen wat hip is, echt.
DeadNation is een knopie.

Vice: Echt niet? Ik bedoel je moet toch met een marge rekenen, raakpunten enzo. Bv d'r zijn denk ik best wel bandjes die wij allebei leuk vinden en ook comics enzo dus volgens mij heb je helemaal niet zulke vreemde hobbies ?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ridder jongen, wat is je taalgebruik toch gruwelijk irritant.

ik vraag alleen vuurtjes aan mede-gothics, anders ben ik bang dat ik uitgelachen word. en dan moet ik huilen en dat neukt mn make-up nogal. behalve als mn vriend erbij is, maar die is groot en stoer en metal en maakt ze dood en eet ze op.

haha, ik heb niet eens een vriend.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:24
Vice
Vice is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-08-2004 @ 00:12 :
DeadNation is een knopie.

Vice: Echt niet? Ik bedoel je moet toch met een marge rekenen, raakpunten enzo. Bv d'r zijn denk ik best wel bandjes die wij allebei leuk vinden en ook comics enzo dus volgens mij heb je helemaal niet zulke vreemde hobbies ?
Ik had het over m'n klasgenootjes.
Oud 01-08-2004, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 02-08-2004 @ 00:24 :
Ik had het over m'n klasgenootjes.
Jaaaa.. oh ja oké. Maar dan nog heb ik altijd wel dingetjes die overeenkomen. Niemand heeft exact dezelfde voorkeuren etc maar dat kun je toch niet verwachten / verlangen?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:33
Vice
Vice is offline
Idd, ander had ik ook geen vrienden.
Oud 02-08-2004, 02:20
Verwijderd
in mijn vriendengroep zitten hc fans, punx, metalheads, hiphoppers, kakkers, krakers, gabbers, niksnutten, lapzwansen, smokers, lamballen, rudeboys, skins, hippe mofos, homos, modeslaven.... van alles wat wel
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 05:24
Enlightenment
Enlightenment is offline
Topic opgeschoond

*** Waarschuwing ***
Offtopic-reakties plaatsen kan schade veroorzaken aan de gezondheid!

Capiche?

Laatst gewijzigd op 02-08-2004 om 05:26.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 07:45
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Van alles, behalve friezen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 07:54
Verwijderd
Citaat:
jeetje, wat ben jij oppervlakkig zeg... popmuziek is low-culture! of het nu britney spears of radiohead is

ik sta voor iedereen open
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 09:54
Verwijderd
heel.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:01
Verwijderd
mijn oppervlakkige vriendinnen zijn wel allemaal hipperds.
de echte vriendinnen zijn hip of student-achtig.
ik heb drie hele hele hippe vrienden en de rest wat meer standaard.
mijn beste vriend luistert alleen naar rap en toen ik hem leerde kennen (7 jaar geleden) droeg hij nog niggahkleren vet schattig.
mijn beste vriendin ziet er soms redelijk normaal uit, en soms weer opvallend.
ze is klein, dun en blond en ze kan alles hebben, zelfs microrokjes met blote benen.
weinig hebben dezelfde muzieksmaak als ik.
wel een paar, maar ik heb ook een vriendin die een cd heeft van blu cantrell.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:02
Verwijderd
mensen die naar drum&bass luisteren moeten allemaal sterven aan een verschrikkelijke dood.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:34
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
bijzonder tolerant
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:45
Faery
Faery is offline
Citaat:
bertbart schreef op 02-08-2004 @ 08:54 :
ik sta voor iedereen open
-> Contact Gezocht
Oud 02-08-2004, 10:47
Pan Am
Pan Am is offline
DNB is vet. Ik ben het helemaal eens met CB. Cbassie we gaan een keer DNB-en en blowen hoor!

Ontopic:

Het lijkt wel alsof ik verschrikkelijk intolerant ben jegens mensen met een andere lifestyle dan ik, maar irl valt dat reuze mee. Ik heb niet veel vrienden die er een dramatisch andere lifestyle op na houden, maar ik denk dat daar een groot verschil zit als je 15 bent of 22. Op mijn 15e liep ik zelf met Docs en Oasis-shirts Maar naarmate de jaren vorderen doet iedereen niet meer zo dramatisch zijn best om anders te zijn en tempert men een beetje wat betreft dat soort excessen. Godzijdank. Uiteindelijk zien 9 van de 10 alto's ook wel in dat je niet met Sesamstraatspullen naar de universiteit kunt gaan. Beetje jammer van die 10e die het op zijn 40e nog steeds niet snapt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 02-08-2004 @ 11:47 :
Op mijn 15e liep ik zelf met Docs en Oasis-shirts
Omg

Ik ga ook met mensen om die naar andere muziek luisteren, die er normaal uitzien, trendy, whatever. Ik zie er ook vrij normaal uit dus het valt allemaal best mee

Ik maak misschien wel minder snel contact met mensen met een compleet andere lifestyle, met van die stoere hiphopjochjes of gabbers oid, omdat je zo weinig raakvlakken hebt dan. Zeker voor een oppervlakkig praatje, ik zou niet weten wat te zeggen. Kan moeilijk zeggen "Goh wat een... interessante Lonsdale trui" ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:20
MikeyMo
MikeyMo is offline
Wat maakt het nou weer (in zekere mate) uit wat voor lifestyle het persoon heeft, aan wie je de weg vraagt. Je wilt toch de weg weten? Ookal heb ik een hekel aan skins, dan zal ik nog de weg aan ze vragen als k dat niet weet.
Oud 02-08-2004, 11:21
Verwijderd
Euh ik ga met alle soorten mensen om, zolang zij daar zelf ook open voor staan (dow). Alleen beste vrienden hebben toch wel zelfde soort lifestyle, tja tis toch wel handig als je een beetje overeenkomsten hebt (niet qua kleding, maar vooral qua hobbies).
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:31
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Oma schreef op 02-08-2004 @ 12:21 :
Euh ik ga met alle soorten mensen om, zolang zij daar zelf ook open voor staan (dow). Alleen beste vrienden hebben toch wel zelfde soort lifestyle, tja tis toch wel handig als je een beetje overeenkomsten hebt (niet qua kleding, maar vooral qua hobbies).
idd
Oud 02-08-2004, 11:43
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-08-2004 @ 12:11 :
Omg

Groene Docs en een What's the Story Morning Glory-shirt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic