Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() *hee flauw, sorry...* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() erm. Mwoah ik doe niet zo onwijs moeilijk met die hokjes enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ha. meer dan jij, waarschijnlijk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb vrienden uit werkelijk alle lifestylen en ik stoor me ook niet aan andere lifestylen, maar wel aan het gedrag van bepaalde mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vice: Echt niet? Ik bedoel je moet toch met een marge rekenen, raakpunten enzo. Bv d'r zijn denk ik best wel bandjes die wij allebei leuk vinden en ook comics enzo dus volgens mij heb je helemaal niet zulke vreemde hobbies ? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik sta voor iedereen open ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga ook met mensen om die naar andere muziek luisteren, die er normaal uitzien, trendy, whatever. Ik zie er ook vrij normaal uit dus het valt allemaal best mee ![]() Ik maak misschien wel minder snel contact met mensen met een compleet andere lifestyle, met van die stoere hiphopjochjes of gabbers oid, omdat je zo weinig raakvlakken hebt dan. Zeker voor een oppervlakkig praatje, ik zou niet weten wat te zeggen. Kan moeilijk zeggen "Goh wat een... interessante Lonsdale trui" ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groene Docs en een What's the Story Morning Glory-shirt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|