![]() |
|
http://www.wiebevanderzee.com/femke/aap.html
Dit is een korte info site over mezelf... het moest niet te uitgebreid worden, en dit is het resultaat... Egenlijk wil ik mijn url korter maken, maar waar kan dat gratis? -x- (FEMKE ZOET KAMER)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt op www.tk door laten linken naar je site. Je krijgt dan iets a la www.aquafemme.tk
En ff over de site. Achtergrond is wel leuk, K heb alleen geen geduld om alles af te kijken (bleef haken bij op zoek naar woonruimte). Bovendien vind ik achtergrondmuziekjes irritant, aangezien ik zelf wel de radio aan heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap dat het vervelend is om te horen, nadat je er zoveel tijd in hebt gestopt, maar toch zeggen mensen dit alleen maar om je te helpen, begrijp dat niet verkeerd. Het plaatsen van een sitecheck is vragen om commentaar, of dat nou posi- of negatief is. |
![]() |
|
Idd iets vlotter intro mag wel...
en minder van standaard flash-effectjes mag wel... kan erg vervelen... daarnaast is je 2de pagina... met je verhaaltje echt geen porum :/ doe een iets betere layout en wat frissere lettertype... en de achtergornd mag iets minder druk...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Site Check]Project website Oktay-Y | 1 | 29-05-2007 09:04 | |
Software & Hardware |
Site check(je) Vinzz | 2 | 26-12-2002 14:54 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Digros melkunielsie | 14 | 09-08-2002 11:44 | |