Oud 05-08-2004, 10:27
Verwijderd
Hallo!

Ik ben op zoek naar zo'n peertje voor een lampje (kleine fitting) met zo'n kaars effect erin. Dat ie dus zo knippert/flikkert als een kaarsevlam. Weet iemand misschien waar ik die kan kopen of bestellen, of heeft iemand er mss nog één liggen?

Tnx alvast.
Advertentie
Oud 05-08-2004, 10:42
Verwijderd
Kun je kopen bij iedere bouwmarkt volgens mij..
EN anders de Expo ofzo..
Oud 05-08-2004, 13:21
Verwijderd
Hm, ik heb ze nog nergens kunnen vinden. Wel in zo'n kaarsvorm, maar niet met knipperend licht.
Oud 11-08-2004, 07:41
Zyndel
Zyndel is offline
Kwantum!

Toch?
Oud 11-08-2004, 11:26
MacArt
MacArt is offline
conrad?
Oud 11-08-2004, 13:49
iedje
iedje is offline
klopt wij hebben ook stad en land afgezocht nadat het lampje van 30 jaar oud van mn ouders ermee stopte
je kan soms wel es geluk hebben bij kleine doe het zelf zaken. ik zal iig mn ogen voor je openhouden
Oud 11-08-2004, 14:04
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Bedoel je niet die nieuwerwetse dingen? Ik heb er een met een bolle vorm, en dan twee vlam vormige metalen plaatjes waar een beetje ruimte tussen zit. Als je hem aan doet heb je een orangje gloed die heen en weer springt... Of zoek je juist echt hele oude gloeilampen ?
Oud 11-08-2004, 19:56
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
IKEA de gekste
Oud 16-08-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Zyndel schreef op 11-08-2004 @ 08:41 :
Kwantum!

Toch?
Yup, Marieke, daar heb ik hele leuke gezien. Moet ik er eentje voor je meenemen?

Bij de kwantum hebben ze zowel lampjes in de vorm van een kaars als dat vlammetjes effect waar een poster hierboven het over had.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten