![]() |
||
Citaat:
1. ik heb ze gewoon bij een brillenzaak weg, niet een bekende.. volgens mij kun je ze bij alle brillenzaken wel krijgen 2. ze kosten bij mij €30 per maand verder zitten ze super en werken heel goed ![]() alleen heb je in het begin wel kans dat ze iets teveel doen en dus de volgende dag iets dubbel ziet, maar dat gaat wel weer over ![]() oja je moet ze minstens 5 uur in hebben gehad hebben ze me verteld doeg |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan moet je maar een bril apart hebben he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En anders idd tijdelijk een bril, maar dat wordt toch sowieso aangeraden als je lenzen hebt. ![]() Maar goed, ook dat is in mijn geval al weer geen probleem: ik ga zelden uit en zeker niet tot 's ochtends vroeg. En ik heb ook geen baantje waar ik om 8 uur aanwezig moet zijn oid, dus als het laat wordt, dan slaap ik eigenlijk altijd gewoon lekker uit. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij mij ging het dus zo, dat ik ze aanschafte voor 200 euro. Maar ze moeten ieder jaar vervangen worden. Dus ieder jaar 200 euro. Dat is dus ongeveer 17 euro per maand. Ik heb ze gehaad bij een opticien hier in de stad, omdat deze toen de enige was die ze had. Hij heet Stufkens, en zit alleen in Eindhoven, Tiel, Venlo en Weert! Maar ik hoorde dat ze tegenwoordig ook bij steeds meer andere opticiens verkrijgbaar zijn.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik weer naar een opticien ga, zal ik vanzelf wel merken welke lenzen wel geschikt zijn. Maar nachtlenzen zouden fijn zijn ivm sporten. ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nachtlenzen AndréV | 4 | 06-10-2009 19:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Zorgverzekering Verwijderd | 30 | 05-10-2006 00:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nachtlenzen Verwijderd | 36 | 14-08-2005 13:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
gelukkig heb ik mn "ontstoken" ogen nog (n) pyres74 | 29 | 29-09-2003 18:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
nachtlenzen rosayet | 7 | 19-08-2003 20:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nachtlenzen? Hoe werkt het en heeft iemand al ervaring? GrayBurn | 26 | 11-03-2003 18:48 |