Oud 12-08-2004, 14:57
Krekker
Krekker is offline
Het lijkt mij op zich wel een goed idee om van de meerdere sticky's op Meldpunt & Mededelingen één sticky te maken. Daarmee bedoel ik dus dat de informatie uit de verschillende sticky topics op M&M wordt samengevoegd in één post en als één sticky topic.

Ik had dan wel in gedachten dat het nieuws topic nog wel een apart topic zou blijven, maar de andere topics gaan alledrie over het beleid op M&M. Daar zou één sticky van gemaakt kunnen worden met als titel: Beleid - lees dit eerst voordat je post.

Het huidige systeem met 4(!!!) sticky's is naar mijn mening erg onoverzichtelijk.

Wat vinden jullie hiervan?

Edit: nu zie ik dat de mededeling ook over het beleid op M&M gaat (dacht eerst dat dat een algemeen beleid was), dus de informatie in de drie betreffende sticky's zou ook aan de mededeling toegevoegd kunnen worden.
Advertentie
Oud 12-08-2004, 15:20
Koen
Koen is offline
Als je die dingen samenvoegd leest geen hond ze nog. Komen er alsnog weer topics met 'ik wil een nickchange' en gebruikt weer niemand tags, en komen er weer topics met 'ik kan hier niet reageren'.

Persoonlijk boeit 't me weinig dat er een paar sticky's bovenaan staan, het irriteert me iig niet.
Oud 12-08-2004, 15:22
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Koen schreef op 12-08-2004 @ 16:20 :
Als je die dingen samenvoegd leest geen hond ze nog. Komen er alsnog weer topics met 'ik wil een nickchange' en gebruikt weer niemand tags, en komen er weer topics met 'ik kan hier niet reageren'.
En daarvoor heb je slotjes, en die zijn zo gezet.
Oud 12-08-2004, 15:49
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Krekker schreef op 12-08-2004 @ 16:22 :
En daarvoor heb je slotjes, en die zijn zo gezet.
Met uitleg, en dat iedere keer weer.. te irritant.
Oud 12-08-2004, 15:53
Krekker
Krekker is offline
Bovendien heb ik nu ook niet echt het idee dat het erg veel gelezen wordt. De meeste mensen weten ondertussen wel dat ze niet kunnen reageren op andermans topics op M&M of dat ze een nickchange via een speciale pagina moeten aanvragen.
Oud 12-08-2004, 16:03
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Krekker schreef op 12-08-2004 @ 16:53 :
Bovendien heb ik nu ook niet echt het idee dat het erg veel gelezen wordt.
Ik denk niet dat het meer gelezen zal worden als het is samengevoegd oid, eigenlijk...?
Oud 12-08-2004, 16:21
Koen
Koen is offline
Citaat:
Krekker schreef op 12-08-2004 @ 16:53 :
De meeste mensen weten ondertussen wel dat ze niet kunnen reageren op andermans topics op M&M of dat ze een nickchange via een speciale pagina moeten aanvragen.
De 'meeste' mensen komen maar 1 keer op M&M, juist voor die nickchange of om een reactie te plaatsen. Juist voor die mensen zijn die sticky topics.
Oud 12-08-2004, 16:29
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Koen schreef op 12-08-2004 @ 17:21 :
De 'meeste' mensen komen maar 1 keer op M&M, juist voor die nickchange of om een reactie te plaatsen. Juist voor die mensen zijn die sticky topics.
Dat ze niet kunnen reageren op andermans topics zien ze vanzelf wel en dan lezen ze wel de mededeling. En als mensen alleen maar één keer op M&M komen, hoe weten ze dan dat ze een nickchange daar aan moeten vragen?
Oud 12-08-2004, 16:42
Koen
Koen is offline
Kennelijk weten ze dat, want ik zie amper dergelijke topics op andere fora.

Het lijkt me duidelijk, dit werkt prima zo, niemand heeft er last van, dus ik zie niet in waarom je zo per sé je nieuwe idee erdoor probeert te drukken.

We laten 't maar even zo.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten