Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat ik doe: ringtones haal ik van internet via mijn pc en die zet ik over via bluetooth: helemaal gratis (kan ook via infrarood, wat bijna standaard op elke notebook zit). Spelletjes kan je ook wel vinden, ook gratis. MMS is niet goedkoop, maar echt veel wordt het hier toch nog niet gebruikt...
Bij Vodafone live wordt je niet verplicht om via die portal alles te doen: als je elders goedkoper hebt op een WAP-site, moet je dat gewoon doen... Als je een frequent toestel hebt (ikzelf heb een SE T610, dus daarvoor is meer dan genoeg te vinden), zul je veel kunnen vinden met google. Polyfone beltonen kun je zoeken met 'titel + MIDI', afbeeldingen kun je zoeken met de bijhorende functie van Google. Games kun je zoeken door je gsmmerk + model en 'games' te zoeken. Veel modellen ondersteunen Java of Mophun. Mophun games kun je enkel illegaal krijgen omdat Mophun de ontwikkelaars verplicht om de games te laten verkopen. Java is iets trager, maar werkt vaak op verschillende telefonen goed, zodat je daar eigenlijk niet aan een bepaald type telefoon gebonden bent. Voor de T610 van SonyErisson heb je de geweldige site www.myt610.net waar je op MyForum ook wel dingen voor andere telefoons vindt.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|