Oud 18-08-2004, 22:28
princessje
princessje is offline
Zal ffie samenvatten:

ik ben sinds een anderhalve maand met Maarten.. het ging echt super goed tussen ons, we waren echt twee handen op een buik, maar nu de laatste twee weken deed hij zo wat afstandelijker en telkens als ik vroeg wat er was, zei hij dat er niks was.. Nu, vorige week stuurde ie me een sms waar instond dat hij wat tijd nodig had om alles op een rijtje te zetten en zo.. We hebben toen gebeld en hji kon mij niet echt een specifieke reden geven, maar het voelde langs zijn kant gewoon niet meer zo leuk aan..

Dus ik geef hem wat tijd, en nu een weekje later, er is nog van alles gebeurd, zijn oma is overleden en we hebben beide herexamens af te leggen, hoorde ik hem weer helemaal niet veel. Ik begrijp best dat hij even tijd nodig heeft om met zijn oma bezig te zijn, maar ik hoorde hem amper.. Dus vandaag belde ik hem en vroeg hoe het nu tussen ons zat, na lang sleuren, kreeg ik er dan eindelijk uit dat hij wel verliefd op me was, maar niet genoeg, en niet wat ik verdiende. Ik antwoordde daar op van; ja, dan kunnen we er maar beter mee stoppen en toen zei hij van, ja, maar dat voelt ook niet goed aan..

Hij zegt dat hij veel twijfelt, het voelt ni meer zo goed aan als in het begin, maar zo uitmaken, voelde ook niet goed aan..
Uiteindelijk hebben we dan toch besloten om het ff voor bekeken te zien..

Maar hij zei ook: ik zie je graag en dat hij zich goed bij mij voelt, zoals hij nog nooit bij iemand heeft gevoeld, en dat hij het gevoel heeft dat hij mij alles kan vertellen, maar toch voelt het ni meer zo goed aan als in het begin..

Jongens, is dit nou typisch mannelijks? Moet ik hem vergeten of hem gewoon even tijd geven, dat hij alles op een rijtje kan zetten?

Het is gewoon zo kut omdat het echt de superleukste maand ooit was, wat wij hadden was uniek, daarom dat het voor mij zo moeilijk is om dit zo plots te aanvaarden.. Wat moet ik nu doen?

Zoen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2004, 22:40
Verwijderd
Geef hem gewoon de tijd. Misschien heeft het inderdaad ook te maken met het feit dat zijn oma is overleden. Je kan in ieder geval met hem mee naar zijn oma's begrafenis. Nog heel even de tijd geven en dan samen 'iets' gaan doen lijkt mij het beste...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:41
bracelance
bracelance is offline
misschien omdat het nieuw en fris was, was de eerste maand zo spannend en leuk. Maar de spanning glijdt er altijd vanaf....naja, verplaatst zich, misschien vond ie het idee heel mooi om iets met je te hebben en is het uiteindelijk gebleken dat het een hele mooie vriendschap is.

Liefde is niet alleen dat je het heel leuk samen hebt maar ook dat een kleine reactie of een opmerking van de ander je in staat stelt je zo machtig te voelen dat je boven de rest uitstijgt. Misschien vindt hij het heel leuk met je, maar issie de verliefdheid kwijt. Misschien was het enkel een bevlieging voor hem. Maar ik denk dat zijn oma er niets mee te maken heeft. Juist op zo'n moment trek je meer naar elkaar toe om steun te vragen en liefde.
Oud 18-08-2004, 22:42
princessje
princessje is offline
Hij heeft niks over zijn oma's begrafenis gezegd, dus ik vermoed dat hij me daar niet zo nodig heeft..
Zou hij me misschien gewoon liever hebben als gewone vriendin? Dat zou ik echt kut vinden
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:43
princessje
princessje is offline
Maar ook onze kussen waren zooooo betoverend, we konden echt niet van elkaar afblijven.. Kan dat dan zo plots wegebben?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:48
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
theorie: hij is vreemdgegaan en daar heeft hij spijt van
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 00:17
Verwijderd
was die vroeger veel op zichzelf? dus veel alleen enzo?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 01:04
Maarten
Maarten is offline
Eej niet zo roddelen over mij he! (sorry kon het niet laten

Ik zou hem vergeten. Het kan heel goed dat hij vreemd is gegaan of een ander meisje nog leuker vindt dan jou. Sure er is veel gebeurd maar ik zou niet aan hem blijven plakken. Move on with your life en als hij je nog leuk vindt zal hij echt wel actie ondernemen!

Anders is het gewoon zijn eigen schuld. Ik bedoel stel dat jij in zijn situatie zit en hem leuk vindt dan zou je misschien wel wat tijd nodig hebben om dat gedoe met je oma te verwerken maar je zou zeker toenadering zoeken en met hem over het gevoelige onderwerp praten (naja niet helemaal waar sommige mensen verwerken dit soort dingen anders). Maar je zou iig een hint achterlaten dat die persoon je ff wat rust moet gunnen, maar dat je hem nog steeds zeer leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 07:45
princessje
princessje is offline
Citaat:
Alex schreef op 19-08-2004 @ 01:17 :
was die vroeger veel op zichzelf? dus veel alleen enzo?
Op het vlak van vriendinnetjes? Ni echt, maar hij heeft ook nog nooit een lange relatie gehad, hij begon steeds ( zoals nu ook ) te twijfelen na een maand of zo...

Maar voor de rest is ie een enorm sociaal iemand, die veel vrienden heeft en daar ook wel veel belang aan hecht
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 08:13
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
mja, volgens mij is dit het begin van het einde... stel je er maar op in dat het niks meer wordt, kan het nooit slechter...
Oud 19-08-2004, 09:42
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
princessje schreef op 19-08-2004 @ 08:45 :
Op het vlak van vriendinnetjes? Ni echt, maar hij heeft ook nog nooit een lange relatie gehad, hij begon steeds ( zoals nu ook ) te twijfelen na een maand of zo...
als dat zo is dan is hij denk ik gewoon niet echt het type voor van die lange relaties, of hij is er nog niet aan toe.

Ik wil er nou niet meteen vanuit gaan zoals een aantal andere dat ie misschien een ander leuk meisje is tegen gekomen. Want het kan natuurlijk heel goed dat ie het allemaal niet meer zo spannend vind. Maar ja...dat is natuurlijk logisch dat het niet zo spannend blijft als in het begin van een relatie. Alleen gaat die verliefdheid als het goed is wel over in iets anders moois.

Ik zou em gewoon nog even de tijd geven en vooral nu met het overlijden van zijn oma. Al vind ik het ook raar dat ie niet naar jou toe komt om dat verdriet te verwerken.
Vraag daarna gewoon hoe het ervoor staat in jullie relatie en als ie dan nog steeds zo twijfelt moet je er maar een einde aan maken want zo is het ook niet leuk voor jou
Oud 19-08-2004, 09:44
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
princessje schreef op 18-08-2004 @ 23:43 :
Maar ook onze kussen waren zooooo betoverend, we konden echt niet van elkaar afblijven.. Kan dat dan zo plots wegebben?
ik zal ook nog maar even hier op reageren...

Voor seksuele aantrekkings kracht hoeft er niet persé verliefdheid te zijn. Als je vriend zin heeft in seks dan zal die idd niet van je af kunnen blijven
Oud 19-08-2004, 11:06
Verwijderd
Tijd heb je niet! Je bent 20, genoeg manvolk. Blijf niet aanmodderen -want waar vuur is is rook; als het weer goed blijkt te gaan is dat eerder toeval dan structureel. Zoek liever iemand die zich, for the time being, wel volledig geeft en niet zo bitcht.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 11:15
Snuitermans
Snuitermans is offline
Als je zo doorgaat raak je verstrikt in lijntjes.
Oud 19-08-2004, 12:47
Subbie
Subbie is offline
tijd geven,

in relaties zijn ups and downs....
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
princessje schreef op 18-08-2004 @ 23:28 :
(...)

Jongens, is dit nou typisch mannelijks? Moet ik hem vergeten of hem gewoon even tijd geven, dat hij alles op een rijtje kan zetten?

(...)
Je zou eerder denken dat jouw vriend een meid was, want het zijn meestal de meisjes die eindeloos lopen te mekkeren over emoties, gevoelens en het nodig hebben van meer tijd. Jongens willen gewoon neuken.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 16:38
princessje
princessje is offline
ik heb hem vandaag gestuurd dat ik het ook de beste beslissing vond.. ( maar dat meende ik helemaal niet ; vraag nou niet waarom ik dat stuurde, weet het zelf ook niet )

Ik ga hem gewoon een tijdje met rust laten, dat we ons beiden op onze examens kunnen focussen en dan ga ik eens naar het café waar hij altijd zit, ga ik me mooi opmaken, de kleren aantrekken waarvan ik weet dat hij ze mooi vindt en gewoon super lief en sociaal doen en hopen dat ie dan terugkomt?? maar hem niet té veel aandacht geven, het wat spannend houden?

Wat vinden jullie, jongens, leuk aan een meisje dan? Hoe kan ik zijn verliefde gevoel terug aanwakkeren?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 16:48
Verwijderd
Iemand weer verliefd op je laten worden die eerst verliefd op je was maar nu niet meer is een slecht idee. Niet alleen werkt dat vrijwel nooit, maar het werkt waarschijnlijk ook nog eens op zijn zenuwen. Als hij echt niet meer verliefd is krijg je dat echt niet meer terug door je mooi aan te kleden en lief te doen. Was het maar zo simpel, dan kocht ik nu voor duizenden euro's kleding en liet ik alle meisjes verliefd op me worden.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
princessje schreef op 18-08-2004 @ 23:43 :
Blijkbaar.. Je kunt het natuurlijk een tijdje blijven hopen, de mogelijkheid openhouden zeg maar.. maar als dat te lang duurt, dan is het beter om aan jezelf te denken en hem een beetje uit je hoofd te gaan zetten. Jullie hadden nog maar 1,5 maand iets, als het gevoel dan al minder is bij hem dan is dat niet zo'n goed teken. Natuurlijk hoop je dat hij zwaar onder de indruk is als hij je dan mooi opgemaakt naar dat café gaat.. zo dacht ik dus ook altijd. Je kunt het wel proberen, maar als hij niks meer voor je voelt zal hij hooguit denken "goh, dat was wel een heel mooi meisje.. toch jammer dat het zo is gelopen."
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-08-2004 @ 18:10 :
(...)

Je kunt het wel proberen, maar als hij niks meer voor je voelt zal hij hooguit denken "goh, dat was wel een heel mooi meisje.. toch jammer dat het zo is gelopen."
Het gaat zelfs nog verder. Als hij eerst verliefd was en dat neemt nu af, dan is dat te vergelijken met het proces van ontnuchteren na alcohol. Als zij hem dan nog eens probeert te verleiden dan zal hij echt niet denken 'wat een mooi meisje' maar waarschijnlijker 'mens, ga toch weg, ik hoef je niet meer'.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 18:17
Al Murphy
Al Murphy is offline
Belangrijke dingen die zo gezegd moeten worden, zeg je niet via sms. Dat is een slecht teken.
Zijn oma is net overleden, en hij heeft je niet nodig. Dat is ook een slecht teken.
Hij wil tijd om na te denken. Slecht teken. Als hij het na 2 dagen nog niet weet, is er veel kans dat hij het nooit zal weten. Slecht teken.

Langs de andere kant heb ik ook al wel relaties gezien waar nog veel meer slechte tekens waren (meisje was niet meer verliefd genoeg op jongen), en uiteindelijk is dat weer helemaal goed gekomen door een bos van 50 rozen, of zoiets.

Van dat goed kussen wil niet zoveel zeggen. Geen idee of dat typisch mannelijk of vrouwelijk is, maar als sommigen zin hebben om lekker te kussen, dan doen ze dat ook, ook al was het met de eerste de beste oma die ze op de bus tegenkomen.

Misschien ziet hij het allemaal niet meer zo goed zitten, maar heeft hij geen zin om het uit te maken. Da's ook weer zo definitief, en dan heeft hij al de leuke dingen van jullie relatie ook niet meer.

Als ik hetzelfde zou meemaken, ik zou gegarandeerd keihard proberen het positieve ervan te zien, en ervoor te knokken. Maar als eender wie anders het zo zou doen, zou ik die uitmaken voor idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 18:21
MC Bobie
MC Bobie is offline
k ken et wel.. gewoon beetje aanstelle is dat.. meer aand8 geve mss.. k ging na een tijdje ook meer afstand houde omdat k vond dat alles vanuit mijmoest kome.. en ja na een paar weke was et uit.. als je em niet kwijt wilt.. geef em veel aand8 en nah jah, hij moet zich niet zo aanstelle en een keuze make.. is die gelukkiger met je of zonder je..
Oud 19-08-2004, 20:32
princessje
princessje is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-08-2004 @ 17:48 :
Iemand weer verliefd op je laten worden die eerst verliefd op je was maar nu niet meer is een slecht idee.
Hij zei dat hij nog wél verliefd was op me, maar niet meer zo hard als in het begin.. Hij zei ook dat hij zich zo op z'n gemak voelde bij mij, hij kon zichzelf echt zijn en had hij nog nooit bij een ander meisje gehad.

Mijn gedacht is hem gewoon nu even met rust laten en zo, hem tijd geven en na een tijdje weer contact opzoeken en er nog is goed met hem over praten.. Zijn gedrag tegenover mij zal ook wel uimaken hoe hij zich voelt.. Ik weet gewoon niet of ik nog hoop mag hebben, omdat hij ook veel positieve dingen zei en hij zich ook niet 100% goed bijvoelde bij het feit dat het gedaan is, maar het is momenteel, in deze situatie, de beste oplossing..
Of zou ik hem gewoon vergeten?

Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 22:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet genoeg verliefd??? f je bent verliefd, of je bent het niet, toch?
Maar goed, hij heeft op dit moment veel aan zijn hoofd. School, zijn oma, en misschien nog meer dingen. Ik zou hem gewoon wat tijd geven. Als ik een vriendin zou hebben die leuke dingen met me wil doen, maar ik heb op dat moment veel belangrijke / gevoelige dingen aan mijn hoofd dan wil ik eerst ff die belangrijkere dingen "doen", hoe teleurstellend dat ook is.
Maar ik zou door al die vele dingen wel iemand willen hebben om ff mee te praten, iemand waar je ff relaxed bij kunt zijn en waar je steun kan vinden. Misschien kun je in die zin ook wel voor hem zijn.
En kijk, als je het nu uit zou maken, voelt dat voor hem ook niet goed zegt hij al zelf. Dan komt hij misschien nog dieper in de "zorgen" te zitten.
Oud 20-08-2004, 20:43
Sade
Sade is offline
Vergeten. Mijn exvriend had precies hetzelfde, al waren wij dan al een half jaar bij elkaar. Je kunt er niets aandoen, en het is gewoon hard.
Ik vind het echt balen voor je
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten