Misschien hebben sommige mensen mijn vorige berichtje al gelezen over dat ik een jongen heeeeeel erg leuk vind (hij werkt in osdorp bij bcc!)
Mijn probleem is het volgende: IK ben al een paar x naar BCC gegaan, en heb echt vette contact gehad... als hij klanten hielp keek hij steeds richting mij, hij staat bij de stereo installaties en telkens als ik bij m in de winkel ben men en hij ziet me, kijkt ie me aan en gaat de muziek harder zetten! Vanmiddag ook, hij hielp een klant, zegt ie zo van "zal ik eerst ff gezellig een muziekje aanzetten"en keek mij aan... HET WAS EEN HET LIEDJE VAN HERO VAN MARIAH CAREY!!! EEN ZWIJMEL LIEDJE DUS! Hij hielp ons ook een x, en dat was echt vette lol, we hadden echt CONTACT gewoon...
maar mijn probleem is...
ik wil hem zo graag beter kennen.. maar hoe moet ik dat aanpakken????? Ik kan hem alleen bij BCC opzoeken.. wat moet ik doen? Op hem afstappen en zeggen "heej hallo, ik ben kimberly zin om een x wat te doen"neeeeeeej dat durf ik echt niet... en om me vriendinnen er nou op af te sturen is ook een beetje laf he?! of niet???
IK probeer steeds iets te bedenken maar dat zijn dingen waar je echt lef voor nodig heb!
en dat heb ik niet..
pleasssssssse help me, HOE KAN IK OP EEN SOEPELE MANIER IETS ZEGGEN OF DOEN ZODAT HET MISSCHIEN EEN DATE WORDT?????????
[Dit bericht is aangepast door kimsje (18-01-2002).]
|