Oud 23-08-2004, 21:51
Verwijderd
Heeft iemand dit spel voor de pc?

Want ik wil het gaan kopen, maar wil graag weten hoe het spel is. Heb splinter cell gewoon wel en dat vind ik een leuk spel. Is 2 dan aan te raden of is het niet echt een vooruit gang ten opzichte van deel 1? En wat is er nieuw?

Heb wel een paar reviews gelezen, maar dat zijn allemaal verhalen van een iemand. En nu kan ik wat meer bevindingen horen.

Groeten sytze
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 22:37
Smobbo
Smobbo is offline
Ik vond 2 om de een of andere reden gewoon saai. dat kan aan mij liggen maar voor mij was ie in vergelijking met 1 stukken midner
Oud 24-08-2004, 18:02
Verwijderd
Single player word het op een gegeven moment saai. Het is steeds het zelfde enzo.

Multi player is wel geinig, en in het begin heel erg leuk en origineel. Maar ook multi player vind ik na een tijdje gaan vervelen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 21:12
Verwijderd
Hm oke bedankt voor jullie reacties. Maar is het spel het kopen wel waard? Ondanks verveling na een tijd? Want mij lijkt het een leuk spel.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 21:21
Smobbo
Smobbo is offline
1 ligt mss wel in de budgetbakken die moet je gewoon scoren! Die is nagenoeg het zelfde als 2 op een enkele move na. En die blijft wel tot het einde boeien. Als je dan helemaal SC addict ben kun je een sc2 aankoop overwegen (al is w88 op 3 wss het slimste aangezien die echt stukken bter dan de 1e 2 wordt!)
Oud 24-08-2004, 22:56
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
SP is opzich niet slecht, MP is nogal wennen en wat gedoe met een server vinden enzo. Ook klaagde het spel dat ik CloneCD en Daemon Tools had geinstalleerd

Maar als je hem kunt krijgen voor een euro of 20 of minder zou ik het wel doen.
Oud 25-08-2004, 20:35
Verwijderd
Dank je wel, ik kan hem voor 15 krijgen van een vriend. Legaal.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:39
Verwijderd
De multiplayer is de 15 euro ruim waard
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 02:01
Verwijderd
Dank jullie wel, ga hem denk ik morgen of maandag halen.. Zal nog wel even posten hoe het spel bevalt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten