Oud 24-08-2004, 13:37
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
Hallo, weet iemand misschien dat als je je haar hebt laten permanenten en het dus mislukt is (het is al weer vet uitgezakt) of je dan op nieuw kan laten permanenten? Ik heb eerst bij me moeder gedaan maar wil nu naar de kapper.. kan dat eigenlijk wel?? of moet je het eerst laten uitgroeien
xx

Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 13:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn moeder heeft ook een keer een permanent gehad wat mislukt was en zij heeft het toen nog een keer laten doen dus ik denk dat het wel kan. Als je het toch bij de kapper wilt laten doen dan kan je het voor de zekerheid altijd even vragen.
Oud 24-08-2004, 13:55
YPrue
YPrue is offline
Wanneer heb je je haren laten permanenten? Ik zou eerlijk gezegd eigenlijk een tijdje wachten voordat je weer opnieuw je haar gaat permanenten, omdat de vloeistoffen die daarvoor gebruikt worden nogal agressief zijn voor je haren. Of ga anders eens even bij een kapper langs en vraag aan hem/haar wat je nou het beste kunt doen.
Oud 24-08-2004, 14:02
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
jah ik heb het een maand geleden ongeveer laten doen.. maar ik kan het beter aan de kapper vragen, maar ik dacht, misschien zijn er mensen met ervaring
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 18:41
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
lekker zoet beertje schreef op 24-08-2004 @ 15:02 :
jah ik heb het een maand geleden ongeveer laten doen.. maar ik kan het beter aan de kapper vragen, maar ik dacht, misschien zijn er mensen met ervaring
Ik heb het eens aan mijn moeder gevraagd (die is kapster) en ze zei dat je er beter even mee kunt wachten, omdat het spul inderdaad nogal agressief is wat er op je haren gesmeerd wordt.
Maar op zich kun je het wel weer opnieuw laten permanenten.
Oud 25-08-2004, 08:38
Verwijderd
permanent is stom, mijn haar was er destijds door geruïneerd. Advies: doe het gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 11:06
Dzjes
Dzjes is offline
Je kan het terug laten doen hoor.. maar zoals hierboven al gezegd is, ik zou er toch nog een maandje ofzo mee wachten, anders ga je je haar helemaal ruïneren.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten