![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend beft mij, en zegt het ook heel erg lekker te vinden om te doen..
Ik vind het bij hem iig ook heerlijk, he's very good at it.. Ik vind zeker niet dat er een pijpbeurt tegenover hoort te staan, dr HOORT helemaal nix tegenover te staan, hij vidnt het owk supergeil om te doen en das dus owk voor zijn plezier. Net als wanneer ik pijp ik geen befbeurt trug verwacht, vink echt onzin! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ooh mijn vriendje kan zo lekker beffen, ik vraag me af waar hij dat geleerd heeft
![]() ![]() |
![]() |
|
Ja JA jA ckers doe (deed, nu vrijgezel
![]() ![]() Ik vinnet errug leuk om te zien hoe zo'wn mooie dame helemaal gek word omdat je tong ff bezig is met wat verwenpraktijken. Niet alleen tong dan hoor, maar ook de vingers komen er wel bij te pas. Ze vond het altijd fijn om er zo veel mogelijk in te hebben, maja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht eerst precies hetzelfde als jij.... maar ik heb nu helemaaaaal overtuigd: het is lekker, allebei!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Pijpen maar durf niet marina16 | 27 | 05-03-2011 18:05 | |
De Kantine |
Hoe zijn die Saaiers die jij gemeet hebt? #1017 Verwijderd | 500 | 22-06-2010 18:51 | |
Seksualiteit |
Wie vrijt er nou veilig? Embraced Pale Death | 86 | 19-10-2004 14:23 | |
Seksualiteit |
vagina/anus geur tijdens het beffen.. kainie | 94 | 15-10-2003 07:31 |