Ow sjesus ik weet precies wie jij ben, maar wat lul je nou over de grote piemel clan? Ik weet dat jij daar niet in zit, ik own namelijk die shit. Ik heb hem opgericht toen ik was tien, toen kon jij je piemeltje nog niet eens zien, Nu met een microscoop misschien. Ik had toen al een enorme staaf, ja ik was toen al niet meer braaf. Neukte toen al dames suf, tot die hadden geen ene puf. Toen jij eenmaal je piemeltje had gevonden, en jij beging je eerste zonden, en al die dames voor mijn huis in de rij stonden, en gepakt werden tot ze niet meer konden, toen had jij nog nodig een pincet, anders was er voor jou geen pret. Denk maar niet dat je je hier nog uit red. Over 20 jaar woon je misschien net, in een flat, en rij je in een oude opel cadet. SLET! JE werkt voor mij, en je bent heel blij, want je hebt het niet door, ow wat ben je goor. Je bent net een varken die zegt knor. Pas maar op dat ik je zus niet boor, die vieze whore, met die snor. Jsesus, je lult teveel uit je nek, je bent nog lelijker dan schrek, je weet niet eens hoe je moet eten met bestek, daardoor zit je altijd onder de smack. Dus houd nou maar je bek. Of ik verander jou gebit in een fietsenrek. hit me !
|