Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens zijn die bewakers echt niet zo evil omdat ze Amerikaans zijn. Macht corrumpeert, en dat geldt voor iedereen. |
![]() |
|
![]() |
Nee, met tijdverdrijf. Het is nu wel bekend dat het grootste gedeelte van het Amerikaanse leger bestaat uit ongeciviliseerde, egocentrische en gewetensloze barbaren zonder enig vorm van verstand of wil. De gemiddelde Amerikaan is al niet vrij snugger, dus van een Amerikaanse soldaat kun je dit soort wanpraktijken wel verwachten.
|
![]() |
mm.. het tegen houden is meestal super super moeilijk.
je kunt de oorlog voorkomen.. maar dat is ook moeilijk. je kunt die mensen aanpakken..maar we zien dat dat amper gebeurt.. je kunt terugslaan op dezelfde manier.. dit is wel gedaan..d.m.v onthoofdingen..ontvoeringen ect..
|
![]() |
Zonder bevooroordeeld te zijn wil ik graag wijzen op experimenten als: blue eyes brown eyes, Stanley Milgram, dat experiment met die gevangenen, enz.
Sterke sociale situaties waar de verantwoordelijkheid eenvoudig op iets of iemand anders afgeschoven kan worden, zorgen ervoor dat het individu ineenkrimpt. Dit heeft nauwelijks iets met intelligentie, ras, cultuur, opvoeding, leefmilieu, etc temaken, want het aantal mensen wat in deze experimenten "een beest werd" is belachelijk (en schrikbarend!) hoog. Moraal van het verhaal: als je de situatie maar 'slim' genoeg opzet, kun je nagenoeg iedereen laten doen wat je wilt. Tja, ik weet ook niet wat we met deze wetenschap moeten... Groeten, fil |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij hebt mijn dag weer gemaakt. Vooral omdat je er zo verschrikkelijk naast zit dat je me doet denken aan jouw denkbeeld van een Amerikaan. Bedankt ![]() En ja, ik ben sarcastisch nu |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb hier echt geen woorden voor.
het zijn regelrechte Nazi-kampbeulen. Echt er is geen enkel verschil tussen. HEIL BUSH!!! MUSLIMS RAUSCH!!! EIN VOLK, EIN REICH, EIN AMERIKA! ![]() ![]() ![]() ![]() ik geef GEEN TRAAN, geen kik, geen NIKS over de volgende Amerikaan die sneuvelt bij welke terroristische aanslag dan ook. EIGEN SCHULD DIKKE BULT. ik raad alle slachtoffers van het zieke Amerikaanse beleid van harte aan zich aan te sluiten bij Al Qaeda. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien: de tijd van oplossingen is allang geweest. De wereld gaat ten onder aan een stammenoorlog. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
*shrug* de wereld draait om belangen. Of dat nu vanwege olie, drugs, macht, geld of ideologie is. Zolang men egoďstisch blijft handelen, zullen dergelijke praktijken blijven bestaan.
Je kunt er in principe niets anders tegen doen, dan een vuist maken tegen misstanden in de wereld op welke manier dan ook zonder (!) daarbij zelf vuile handen te maken.
||
Citaat:
![]() ![]() Terrorisme is inderdaad net zo slecht als het terrorisme van de Bush-Administration... ik kan alleen echt niet hebben dat het terrorisme nergens toe leid (heeft geen doel) maar het terrorisme van Bush wel leid tot meer terrorisme en dat ze deze dreiging kunnen gebruiken om de economie te spekken (simpel: terrorisme = dreiging = oorlog & beveiliging & reconstruction (en dat komt uit de kas van de belastingbetaler regelrecht in de kas van grote corporations) <--- jammer dat ze daarvoor een heel land in puin moeten leggen |
![]() |
||
Citaat:
Btw ben jij moslim? Die gasten van al qauda blazen dagelijks auto's of hun zelfs op en ook komen daar kinderen bij om het leven.
||
Citaat:
je meet met twee maten hier.
||
Citaat:
NEE MONGOOL, IK BEN GEEN MOSLIM, NIET IEDERE TERRORIST IS EEN MOSLIM EN ZEKER NIET IEDERE MOSLIM IS EEN TERRORIST... stelletje gloeiende kutracisten in dit land ook verdomme |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ik raad alle slachtoffers van het zieke Amerikaanse beleid van harte aan zich aan te sluiten bij Al Qaeda. Weet jij wie deze zogenaande slachtoffer zijn? Aanhangers van Hoessein en leden van al qaeda. Maar ja zulke mensen zoals jij lopen alleen maar domme dingen te schreeuwen en te schelden.
||
Citaat:
![]() ('k heb net Fahrenheit 9/11 gezien) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ben zeeeerr benieuwd, voroal n.a.v. het recente topic rond Moore en de film.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mwah, ik heb echt nergens last van, maar ik ga zo nu en dan gewoon is even LEKKER over de grens, en NEE, ik kan het ECHT niet hebben dat mensen direct weer associeren met dat ik een moslim zou zijn. NEE, ik ben geen moslim, for christs sake! maar ja hoor, alles dat radicaal, slecht of crimineel is wordt direct geassocieerd met moslims, in zo'n verachtelijke kotsmisselijke nazi-maatschappij leven we nou eenmaal. GAT - VER - DAMME @ Jaegermeister: sorrie als je het anders bedoelde, maar ik wordt wel echt kotsmisselijk van alle nazietjes hier op het forum. @ Geilesprookje & alle anderen: ik heb NIET Fahrenheit9/11 gezien en OOK NIET Bowling for Columbine of welke andere kritische docu dan ook. Ik heb zelfs dat soort docu's niet nodig om te zien wat voor verachtelijke dingen er gaande zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de rechtse figuren hier worden gewoon genegeerd. ach whatever, het maak toch niet uit. ik post hier echt niet omdat ik serieus genomen wil worden, veel zinnige mensen zitten hier uberhaupt niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en slapende cellen blazen niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eigen schuld dikke bult denk ik dan. @ Nare man: iemand kan op een forum heel anders zijn als in het echt. Bovendien voel ik me tussen sommige griezels hier niet echt verplicht me in te houden ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|