Oud 25-08-2004, 15:04
Verwijderd
Heej mensen,

Ik heb een 2e hands laptopje op het oog:

Dell Inspiron 2600
Intel Celeron processor 1.06GHz
128MB RAM-geheugen
20 GB harde schijf
24x CD-ROM, diskettestation
14,1" (1024x768) beeldscherm
3,5'' Diskettestation
Actiontec MD56ORD V92 MDC Modem

Software: Windows XP Home Edition, Microsoft Works, Internet Explorer 6, Outlook Express 6, Norton Antivirus 2002

Vraagprijs: € 425,-

Is dit veel? Of is dit normaal? Ik heb niet zo héél veel verstand van 2e hands laptop prijzen...

Gr. Goes15
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2004, 15:37
Koen
Koen is offline
Ik denk dat die prijs best redelijk is. Dell staat volgens mij bekend om het produceren van heel degelijke laptops, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Kijk wel even na of de hardware nog een beetje in goede staat verkeerd. Zitten er niet teveel dode pixels in het scherm, is de harde schijf nog in orde, etc.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 25-08-2004 @ 16:37 :
Ik denk dat die prijs best redelijk is. Dell staat volgens mij bekend om het produceren van heel degelijke laptops, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Kijk wel even na of de hardware nog een beetje in goede staat verkeerd. Zitten er niet teveel dode pixels in het scherm, is de harde schijf nog in orde, etc.
hoe kun je de harde schijf checken dan?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:49
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ik vind het wat duur... tis maar een celeronnetje 1.06Ghz... een gewone cd-rom... 128mb geheugen (erg magertjes, zeker voor xp) 14" scherm...

eigenlijk is het wel een eurootje of 50 tot 100 te duur (zeker met wat ze tergenwoordig nieuw hebben voor 700 euro)
Oud 25-08-2004, 15:52
Verwijderd
hmmz, jah ok... daar heb je gelijk in, maar ik wil absoluut niet meer uitgeven als 450,- dus nieuw komt nicht in frage. De 2e hands markt is toch een btje krapjes en anders krijg je al gauw van die 'hot-laptops' waarbij je zeker weet dat ie gejat is
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 18:29
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 25-08-2004 @ 16:52 :
hmmz, jah ok... daar heb je gelijk in, maar ik wil absoluut niet meer uitgeven als 450,- dus nieuw komt nicht in frage. De 2e hands markt is toch een btje krapjes en anders krijg je al gauw van die 'hot-laptops' waarbij je zeker weet dat ie gejat is
als je die van mij soms tegen komt... breng hem ff terug

de prijs is wel okeej. Voor die prijs (of meer) gaan gelijkwaardige laptops weg op www.ebay.de

wel ff alles goed bekijken... bad sectors op de hd etc

Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 21:43
Verwijderd
Heej gasten,

Ik heb hem gekocht!

De overtuiging was de staat waarin de laptop verkeerde. Hij was van een man van 70 die het idee had 'even' te gaan computeren. Dat viel dus flink tegen... daardoor heeft ie 2 jaar in de kast gelegen... er zit geen krasje, schrammetje op... zelfs de 'dell' software zit er nog op! De toetsen zijn zelfs super schoon!

Ik vind het een prikkie voor het geld...

Gr. Goes15
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 01:35
Enlightenment
Enlightenment is offline
Veel plezier ermee!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten