Oud 27-08-2004, 14:55
Verwijderd
Eindelijk de digicam in mijn bereik en de moeite genomen er foto's van te nemen. Ik heb meegedaan aan de toelatingsexamens van de Academie voor Schone Kunsten Antwerpen en dit was praktijkexamen nummer 3: Vrij werk. (ik ben trouwens niet toegelaten, niet te wijten aan een gebrek aan talent maar wel aan een gebrek aan vooropleiding, techniekenkennis en cultuurkennis).

Iig. Ik zou het op artistiek kunnen plaatsen, maar de schilderijen draaien om het gedicht, niet andersom .
Het is dus een tweeluik en hoort naast elkaar te hangen.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2004, 14:58
Sjoerd
Sjoerd is offline
Hele leuke gedichtjes en dat schilderwerk vind ik erg simpel, maar toch heel mooi!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 16:01
Nijn*
Nijn* is offline
Leuk gedaan! Dat schilderwerk is ook erg leuk

Stom hoor, dat ze je niet toelieten
Oud 27-08-2004, 16:04
MissesLena
MissesLena is offline
wees trots op jezelf!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 27-08-2004 @ 17:01 :
Leuk gedaan! Dat schilderwerk is ook erg leuk

Stom hoor, dat ze je niet toelieten
Thx .

En dat ze me niet toelieten was heel normaal, mijn kennis over stijlen en stromingen is nihil, ik had tot dan nog nooit een stilleven geschilderd en op dat moment heb ik voor het eerst op doek gewerkt . Ik kon alleen werken met gouache en waterverf en zij eisen toch wel een iets hoger niveau. En dat bekom je door een vooropleiding. Vond het ook wel jammer, want daarom wou ik er net heen, om dat allemaal te leren .

Iig. Wat het simpele betreft, ik werk graag alleen met kleuren en ze zouden ook niet veel drukker moeten zijn, want dan trekt het de aandacht van de gedichten weg.

Ik had ze wel verbaasd door ter plekke daar zo ff dit gedicht neer te pennen ^^. Zelf vind ik het ook een erg leuk, speels maar ook mooi gedicht.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:24
xineof
xineof is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-08-2004 @ 20:19 :
Iig. Wat het simpele betreft, ik werk graag alleen met kleuren en ze zouden ook niet veel drukker moeten zijn, want dan trekt het de aandacht van de gedichten weg.
Ja, dat vind ik ook, daarom vind ik de schilderijen zelf erg goed. Van mij had zelfs de zon niet zo duidelijk aanwezig hoeven zijn, maar het is toch nog steeds erg gaaf, vooral die donkere en lichtere accenten .

Citaat:
Mutant schreef op 27-08-2004 @ 20:19 :
Ik had ze wel verbaasd door ter plekke daar zo ff dit gedicht neer te pennen ^^.
Pas toen had ik door dat je het gedicht aan één stuk door moet lezen; dat het één gedicht is. ik snapte het al niet, vond het al zulke rare slotzinnen haha. Maar ik vind het érg gaaf zo, ik kan me voorstellen dat ze daar verbaasd over waren. Mooi combinatie van schilderen en dichtwerk.

En wat jammer zeg, dat je niet bent toegelaten .
Oud 27-08-2004, 21:20
Reynaert
Reynaert is offline
Ik vind het werkelijk prachtig, het enige wat ik minder vind is de titel. Deze is toepasselijk maar mist een beetje het speelse wat de rest van het kunstwerk wel heeft. Maar desondanks, petje af! Hij is echt geweldig mooi.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 22:21
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Dit noem ik nou GOEDE gedichten!. Hoog poëtisch gehalte!.

Orgineel, mooie verwoording, boeiend, mooie combi met schilderwerk; ja, 't spreekt mij érg aan!
Oud 28-08-2004, 08:08
lovetear
lovetear is offline
Ja, nog weinig aan toe te voegen, de gedichten zijn helder en mooi en de schilderijen zetten daar nog eens kracht bij waardoor je een behoorlijk sterk geheel krijgt.
Oud 28-08-2004, 08:12
Verwijderd
Citaat:
xineof schreef op 27-08-2004 @ 21:24 :
Pas toen had ik door dat je het gedicht aan één stuk door moet lezen; dat het één gedicht is. ik snapte het al niet, vond het al zulke rare slotzinnen haha.
't is dat je het zegt, ik had hetzelfde.

Maar nu ik dat weet vind ik ze/het helemaal geweldig.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:07
Verwijderd

Wat een lof

Citaat:
Renard schreef op 27-08-2004 @ 22:20 :
Ik vind het werkelijk prachtig, het enige wat ik minder vind is de titel. Deze is toepasselijk maar mist een beetje het speelse wat de rest van het kunstwerk wel heeft. Maar desondanks, petje af! Hij is echt geweldig mooi.
Het heeft geen titel Ik heb maar gewoon blauw en groen als topictitel gebruikt. Blauw kan ik het niet noemen omdat ik al een schilderij heb dat Blauw heet. En Blauw en Groen klinkt voor mij ook niet.

Ik wacht tot er een verhelderend idee komt en anders blijft het gewoon titelloos.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 20:43
Rieno
Rieno is offline
en waarom zou ook alles een titel moeten krijgen? maar wel erg leuk...ook dat je de titel als laatste woord gebruikt en dat dan weglaat ...geinig bedacht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten